Liigu sisu juurde

Seda on just parajas mahus ning neid soovitusi ja nippe on lihtne järgida. Uued ideed lastele mõeldud ajupauside jaoks.

Julgustage sõprust Tähistage ainulaadsust Perekondlikud väljakutsed muudavad treenimise spordieesmärkide nimel palju lõbusamaks. Perekonnaga koostöö aitab teil kõigil püsida motiveeritud ja õppida oma eesmärkideni jõudma. Veelgi parem, loote tõsiseid sidemeid perekonnas, vastutust ja mälestusi, pakkudes samas võimalust luua positiivseid muutusi kõigile oma leibkonnale.

Miks peaks teie pere proovima fitnessi väljakutset? Perekondliku väljakutse alustamiseks on palju põhjuseid ja veelgi enam sobivuse eesmärke.

Mõni perekond soovib koos spordivõimaluste väljakutse teha selle lõbutsemiseks või konkurentsivõime huvides. Võimalikud eesmärgid võivad olla kindlaksmääratud distantsi kindla tempoga läbimine või ettevalmistus sobivusega seotud reisiks või ürituseks.

Teised pered võivad soovida tegeleda konkreetse tervise- või sobivusprobleemidega, nagu toitumisharjumused, ekraaniaeg, passiivsus või kaalulangus. Teised loodavad suurendada perekonnaühendust, kehalist aktiivsust ja ekraanivaba suhtlust. Mis iganes su lõppmäng ka poleks, on perekondliku väljakutse seadmine ideaalne viis inspireerida kõiki teie leibkonnas aktiivsemaid ja tervislikuma eluviisiga inimesi.

Kuidas alustada pere kaalulanguse valjakutset kirjeldame, kuidas valida ja korraldada sobivusprobleem, ning pakume näpunäiteid, kuidas see teie pere jaoks korda saata. Suurte eesmärkide saavutamiseks on piiramatud võimalused. Vaadake meie väljakutseideede loendit, mis aitab teil leida just teie pere jaoks sobiva idee, või kasutage meie soovitusi lähtepunktina omaenda loomiseks.

Valige oma väljakutse Esiteks kitsendage seda, mida loodate oma pere jaoks saavutada. Seejärel paku välja mõned sobivuse väljakutse ideed, mis sünkroniseeruvad nende eesmärkidega.

Lõpuks korraldage perekondlik koosolek, et koos ideedega koos käia, kuidas alustada pere kaalulanguse valjakutset oma konkreetne plaan ja alustada oma väljakutse. Alustage koosolekul oma ideede esitlemisega ja selgitustega, mida loodate saavutada - alates kehalise aktiivsuse suurendamisest kuni mobiiltelefonide kasutamise vähendamiseni. Paluge kõigi ideid, ka väikseid lapsi. Valige kori valu kiire kaalulangus väljakutse, mis kõnetab kõiki vähemalt nii palju inimesi kui võimalik ja on teostatav.

Perekoosolek on võimalus kõigile oma ideid jagada ja neid tunnustada. Enne ühe teema valimist kaaluge hoolikalt iga treeninguväljakutse ettepanekut. Seejärel täpsustage idee selle täpsustamiseks, täpsustades saavutatavad sammud ja nende täitmise kavandatud ajakava.

Heitke pilk allpool toodud võimalike eesmärkide loendisse, mis aitab teil leida oma pere optimaalse väljakutse. Tervisliku toitumise Teie pere võib otsustada tervisliku toitumise kasuks. See võib hõlmata töödeldud toiduainete, süsivesikute, suupistete, liha, kiirtoidu või väljas söömise vähendamist. Teie väljakutse võib olla seotud peretoidu valmistamisega, ühe kuu jooksul ühe uue retsepti proovimisega või sellega, et iga inimene võtaks endale söögi planeerimise ja valmistamise ette ühe õhtu nädalas.

Võite üksteisele väljakutse, et nad sööksid seikluslikumalt või väiksemate portsjonite kaupa. Teie eesmärk võib olla toidupäeviku pidamine, uute toitude proovimine või suhkru kaotamine. Või võiksite oma pere toitumisharjumused põhjalikult üle vaadata.

Mia \u0026 Me’nin - Bahar Ağaci - seri 1 bölüm 10 - Mia and me

Teise võimalusena võib teie pere proovida proovida taimetoitlust, Vahemere dieeti või mõnda muud suurt muutust teie leibkonna söömisviisis. Ärge alahinnake lihtsate pereõhtusöökide jõudu Kehaline aktiivsus Füüsilise vormi väljakutsetel, mida teie pere võiks proovida, pole piire.

Võimalik, et soovite tavaliselt suurendada kehalist aktiivsust või peate silmas konkreetset eesmärki, nagu jooksmine, rattasõit või koos matkamine. Võiksite töötada uute tugevuse või paindlikkusega seotud eesmärkide nimel, näiteks mõõta oma lõhesid väljakutse kaalulangus kool või liikuda 10 kätekõverduse tegemisest päevas ni. Muud ideed hõlmavad spordiga seotud eesmärke, näiteks hüppelöögi õppimine, pesapalli viskamine või jalgpallioskuste täiustamine.

Või saate parandada oma jooksutempot, vastupidavust või distantsi. Või võidelda jalgrattaga peatumata intensiivse mäega. Teie pere võib otsustada töötada konkreetse sündmuse nimel, näiteks valida koos tehtud 5K jooksu. Võiksite seada eesmärgiks minna kuu aega pärast õhtusööki igal õhtul perega jalutama, lisades igal õhtul täiendava ploki või kaks. Võite otsustada uurida oma piirkonda, tehes aasta jooksul igal nädalavahetusel erineva matka või kutsuda üksteist välja uue spordiala, näiteks hoki või reketpalli õppimiseks, mida koos mängite.

Võite planeerida iganädalased välimängud või takistusrajad. Teise võimalusena võiks iga pereliige valida endale isikliku treeningueesmärgi, et sellega koos tegelemine aitaks teid motiveerida ja vastutada.

Kui jah, siis võiksite teha tervisekatse, et rahuldada heaolu, lõõgastumise ja vaimse tervise vajadusi. Planeerige tähelepanelikkuse tegevused, näiteks iganädalane perejooga, tantsupeod, mänguõhtud, aroomiteraapia, meditatsiooniseansid või muud tegevused.

kaalulangus toiduoli

Inspireerige üksteist proovima ja arendama uusi huvisid või naasma vanade huvide juurde. Võite otsustada moodustada pereraamatuklubi või kutsuda üksteist üles lugema, kirjutama, joonistama või maalima rõõmuks 30 minutit päevas.

Liituge koos keraamika klassiga. Kuidas alustada pere kaalulanguse valjakutset pühapäevaõhtutest pere päevikute seanss või aeg, kus koos luua ülesannete loendeid, et parandada tootlikkust ja ajajuhtimise oskusi. Paljastage üksteisele uus muusika, lülitades DJ mängimise kord nädalas välja.

Kõndimine kaalulanguse jaoks: kuidas kaotada 1 kilo nädalas

Õpi kaalulangus parast cpapi rääkima. Oma kodus valitseva segadusega kindel viis stressi leevendamiseks võiksite hakkama saada, töötades igal nädalal maja ühes toas koos. Või võite lasta igal inimesel võtta iga päev üks sahtel, kapp, karp, kapp või hunnik, kuni teie maja on korrastatud.

Rääkige sellest, mida loodate muuta, kuidas teie pere elektrooniliste seadmetega suhtleb. Võite üksteisele väljakutse teatud rakenduste kustutamiseks, sotsiaalmeedia kasutamise piiramiseks, konkreetsete telefonivabade tundide või reeglite määramiseks või lihtsalt oma päevaste tundide vähendamiseks ekraanide ees.

soso salendav plaaster

Koos ekraaniaja kärpimisega töötamine võib aidata teil kõigil ausust hoida teie seadmed saavad teie kasutuse ka sisse logida ja alustada muudatusega, millest saab teie tervislikuma elustiili regulaarne osa. Kuidas seada piiranguid laste ekraaniajale Tee plaan Kui olete valinud oma pere sobivuse väljakutse, kohandage oma eesmärk oma pere vajadustele ja mõelge läbi kõik üksikasjad. Lõppkokkuvõttes soovite luua toimiva kava, mida kogu protsessi jooksul jälgida. Pere väljakutse olulised elemendid Täpsustage selgitage täpselt, mida iga inimene muudab või teeb Tehke kindlaks, kuidas oma jõupingutusi jälgite näiteks kaalulangus saun, logide, jälgimisrakenduste või koosolekute kasutamine.

Leppige kokku oma väljakutse reeglid või juhised Valige ajakava millal see algab, kui kaua see kestab Ajakava regulaarne registreerimine motivatsiooni ja vastutuse suurendamiseks Otsustage, kuidas tähistate, kui eesmärk on saavutatud Mida täpsemalt saate teada, kuidas teie pere sobivusprobleem töötab, millised on teie eesmärgid ja mis tahes asjakohaseid reegleid järgite, seda parem.

See tähendab, et on oluline põimida ka paindlikkust ja lõbu. Täpsustage oma eesmärk Kindlasti sõnastage täpselt, mida loodate saavutada ja mida peate sinna jõudmiseks tegema. Jaotage see võimalikult konkreetselt oma edusammude ülevaatamise ajakavaga, et saaksite jälgida, kuidas asjad käivad.

Näiteks kui valite tervisliku toitumise, mida see tähendab?

Kas on võimalik kaotada 1 riidesuurus 1 nädalaga?

Veenduge, et kõigil on selge eesmärk, ajakava ja seotud sammud. Jälgige oma edusamme Otsustage täpselt, kuidas jälgite oma pere edenemist oma väljakutse ajal. Planeerige, kas logite treeningminutid, tehtud sammud kasutage sammulugeja või muud aktiivsuse jälgimise rakendustkaotatud kilod või tollid, proovitud uued toidud, isikliku rekordi rekordid, joogapoosid valdatud ja nii edasi.

Tihti tehakse aga alguses vigu, sest uut infot on väga väga palju.

Kasutage ükskõik millist meetodit, mis teie pere konkreetse tervisega seotud eesmärgi saavutamiseks kõige paremini sobib. Täpsustage, kuidas mõõdate oma saavutusi uuel terviserajal. Üks võimalus on seadistada diagramm või muu visuaalne kuvar, nii et kõik näeksid teie kollektiivseid edusamme. Pidage meeles, et mitte ainult ei propageerige tervislikele valikutele oma tervisekeskkonna väljakutset, vaid õpetate oma lastele kriitilisi elutarkusi, sealhulgas eesmärkide seadmist, ajaplaneerimist, vastutustundlikkust, motivatsiooni ja raske töö väärtust.

Jälgige neid jõupingutusi ja kõiki käega katsutavaid õnnestumisi ning arutage neid ja kiitke neid. Aidake lapsel oma eesmärke seada ja nendeni jõuda Kasvatage sisseostu Mõelge välja, kuidas motivatsiooni säilitada ja mis inspireerib teie perekonda.

Miks peaks hommikust sööma ja kuidas see harjumuseks muuta Hommikusööki seostatakse parema mälu, kõrgema energiataseme, kaalulanguse ja üleüldise heaolutundega ning just kevad on hea aeg endale väljakutse esitamiseks, et õppida hommikust sööma. Foto: Shutterstock Kuigi paljude inimeste hommikurutiini ei kuulu söömine näljatunde või ka aja puudumise tõttu ning rutiini alustamine tundub võimatuna, on tegelikult kindlaid nippe järgides võimalik tekitada hommikusöögi harjumus vähem kui kuu ajaga.

Pep-kõnelused, tähekaardid, päevikute koostamine, iganädalased registreerimised, väljakutse konkurentsivõimeliseks muutmine kuid mitte ülemäära ja sõpradeks jagamine on kõik meetodid, mis aitavad teid kõiki õigel kursil hoida.

Mõelge, kuidas tähistate ka oma saavutusi. Valige ükskõik millised inspiratsioonimeetodid teie pere jaoks mõistlikud. Visuaalse meeldetuletuse postitamine selle kohta, kaalulangus upchar te töötate ja kui kaugele olete jõudnud silmapaistvasse kohta, on tavaliselt efektiivne, nagu ka regulaarse intervalli määramine registreerumistele, et registreerida teie edusammud ja tõrkeotsing.

Miks peaks hommikust sööma ja kuidas see harjumuseks muuta

Ole vajalik eesmärkide kohandamiseks vastavalt vajadusele. Võib-olla logite iga öö magamamineku ajal oma igapäevased sammud või korraldate pühapäeviti koosolekuid, kus iga pereliige saab jagada teie grupi eesmärgi saavutamisel tehtud edusamme. Kasutage seda võimalust, et üksteist rõõmustada. Tähistage nii võidud kui ka ajurünnakute lahendusi, mis võivad tekkida. Aeg-ajalt võivad tekkida tagasilöögid, näiteks läbipõlemine, iga juhendi mittejärgimine või soovitud tulemuste mittesaamine.

Keskendumine jõupingutustele, mitte ainult saavutustele, võib aidata tekkida võivatest negatiivsetest tunnetest üle ja võimaldada kõigil end väljakutse suhtes edukana ja positiivselt tunda. Valige preemia Kui teie pere püüab teie sobivuse väljakutse täita, kaaluge köitva tasu väljamõtlemist.

eemaldage liigne kaela rasva

Lisaks oma eesmärgi täitmise ja täitmise naudingule võib käegakatsutava auhinna omamine motiveerida meeskonda jätkama - nii võib lubada ka põnev kogemus. Preemiad võivad olla grupikink, mida saate koos nautida, individuaalsed auhinnad või midagi muud oma pere iga inimese jaoks.

Otsustage perena, mille nimel soovite töötada. Kuid kui teate, et teie lapsed küsivad tõenäoliselt kuud, võib see aidata leibkonna täiskasvanutel pakkuda mõistlikke valikuid. Peaaegu kõik läheb, näiteks külm raha, sularaha, uus mänguasi, spetsiaalne väljasõit, pidulik eine või mõni muu viis, kuidas teie pere teie edu üle peesitada otsustab.

Mis kõige parem, valige terve pere preemia, mis tugevdab teie tervisliku eluviisi eesmärki.

  1. Julgustage sõprust Tähistage ainulaadsust Perekondlikud väljakutsed muudavad treenimise spordieesmärkide nimel palju lõbusamaks.
  2. Kas on võimalik kaotada 1 riidesuurus 1 nädalaga? – Erik Orgu blogi
  3. Anett räägib, kuidas paari kuuga 17 kilo alla võtta 10fit.
  4. KõNDIMINE KAALULANGUSE JAOKS: KUIDAS KAOTADA 1 KILO NäDALAS - PSÜHHOLOOGIA -
  5. Miks peaks hommikust sööma ja kuidas see harjumuseks muuta - Pere ja Kodu
  6. Anett räägib, kuidas paari kuuga 17 kilo alla võtta - Kroonika

See võib tähendada pere basseinipiletit, välimänguasju näiteks batuuti või jalgpallivõrkemida saate kõik jagada, või piknikku parimal ümberkaudsel mänguväljakul. Pereelu lõbusate ideede kuidas alustada pere kaalulanguse valjakutset kõigile meeldivad Sõna Verywellist Pärast edu maitsmist ärge jääge loorberitele puhkama.

paistes lumfisolme kaalulangus

Jätkake hoogu, alustades uuesti täiesti uuest eesmärgist. Teise võimalusena võite jääda oma esialgsele plaanile, kuid seadke riba kõrgemale. Kui vähendasite pere ekraaniaega edukalt mõne tunni võrra nädalas, võite jätkata kärpimist.

30 päeva paleo väljakutset toetav e-kursus

Või kui sooritasite 5K, registreerige mõni teine. Võib-olla soovite kiiremini lõpetada, kuid see pole vajalik. Lihtsalt oma uue treenimisharjumuse säilitamine on palju olulisem ja tasuvam. Uued ideed lastele mõeldud ajupauside jaoks.

see on usa kate pearsoni kaalulangus