Liigu sisu juurde

Jõusaal on ideaalne koht kaalu langetavate mõttekaaslastega kohtumiseks. Registreeru harjutustundi Ketramine siserattatreening. Proovige süüa viis korda päevas koos mõne suupistega praetud köögiviljad või oad on suurepärane suupiste.

Heitke selili põrandale sirutatud käte ja jalgadega.

Asetage käed põrandale mööda keha. Viige üks põlv näoasendisse. Pange löödud jalg tagasi algasendisse. Tehke sama jalalööki 60 korda, vahetage siis jalgu ja jätkake 60 korda löömist.

Kuidas põletada kiirelt rasva?

Jalgade pöörlemine. Pange stabiilsuse ja tasakaalu saavutamiseks külili paremale ja asetage vasak käsi põrandale enda ette. Tõstke vasak jalg puusatasandile.

poletada rasva jalad kiiresti

Kujutage ette, et teie jalg on ämbris ja kasutab varbajõudu, et ülejäänud jalg aitaks kastis sees liikuda. Tehke 60 keerutust ja vahetage seejärel jalad ning tehke veel Hüppa poletada rasva jalad kiiresti. Hüppamine kulutab palju kaloreid ja esinemise ajal on teil ka lõõgastav hetk. Natural fat burner aitab see käik ka lihaseid treenida, et aidata teil saledam välja näha.

Tehke lahtiste jalgade harjutusi kopsud. Puudulikud harjutused on jalgade toniseerimisel väga tõhusad. Peaksite kaks korda nädalas vastupanukoolitusse viivitama. Jalgade lõtvuse harjutused on järgmised: Seisa jalgadega õlgade laiuselt ja astu suur samm edasi. Ettepoole astudes painutage põlvi ja langetage keha, kuni esipõlv on kraadise nurga all. Veenduge, et esijala põlv oleks kanna kohal.

Hoidke umbes 1 sekund ja pöörduge tagasi algasendisse. Korrake seda ka teisel küljel. Tehke mõlemal küljel 3 komplekti 10 kuni 15 kordust Tehke kükitamisharjutusi. Reie koormuse harjutused pingutavad teie tagumikku ja jalgu, nii et need on suurepärane täiendus vastupanu treenimisele. Reisikoormuse harjutused peaksid vastupanutreeningu rutiini kaasama 2 korda nädalas. Reie koormuse harjutused on järgmised: Seisa jalgadega veidi laiemalt kui õlgade laiuselt.

Seejärel laske tuharad aeglaselt alla, justkui hakkaksite toolile istuma. Sirutage käed enda ette, tehes seda tasakaalu hoidmiseks. Treeningu hõlbustamiseks võite asetada tooli seljatoe.

Ärge laske treeningu ajal põlve varvastest eemale asetsevat asendit. Hoidke paar sekundit, kui langetate seljaosa asendisse, mis teile sobib. Järgmisena tõstke end aeglaselt tagasi algsesse asendisse. Korrake 3 kordust 10 kuni 15 kordusega. Palun minge basseini, kui seal pole liiga palju rahvast.

Kui olete ujumisringide jaoks uus, alustage ainult lühikeste vahemaadega. Kui olete sellega harjunud, saate veel mitu ringi ujuda.

Proovige seda teha korda nädalas. Ujumine aitab lihaseid kasvatada ja rasva põletada. Kasutage stabiilsuspalli. Lama vaibal või põrandal, pane ette.

Kuidas puusadelt rasva kiiresti põletada? Pirnike Kaalun 61 kg. Nüüd paljud ütlevads, et see pole mingi ülekaal,aga

Asetage jalad pallile, tõstke puusad üles ja veeretage palli aeglaselt puusade suunas. Püsti täielikult. Tehke 8 kordust, iga kord korda. Korda sama teise jalaga. Harjuta Kükikombinatsioon hüppab Alustage nagu tavalise kükitamise harjutusega. Kuid selle asemel, et naasta algasendisse, hüpake nii kõrgele kui võimalik ja lööge kahe jalaga vastu maad. Korrake ettevaatlikult 15 korda, iga kord korda. See kükitamine nõuab tugevat põlvetööd.

Tehke mõned muud harjutused. Rasva põletamiseks ja kindlaks muutmiseks on palju tõhusaid harjutusi. Siin on mõned näited: Mine padjaga. Astuge tagasi ja jätkake teise jalaga. Harjutage reie sisemisi lihaseid. Lama matil, painuta põlved ja jalatallad maapinnale. Pange keskmise suurusega kummipall või sõlmstiilis rannarätik jalgade vahele ja vajutage 30 sekundit. Korda nii. Puusad lahti. Pange põlvili vaibale, et küünarnukid põrandat puudutaksid. Tõstke üks jalg üles ja sirutage sirgelt tagasi.

Pange jalg kokku ja tõmmake see tagasi nii, et see puudutaks teise jala selga.

poletada rasva jalad kiiresti

Venitage see jalg uuesti välja. Ujuge paar ringi vabalt. Õppige, kuidas ringi ujuda, nii et te ei pea ringi lõpuks peatuma. Ujumine aitab jalgadel ja kindlatel jalgadel rasva väga tõhusalt põletada ning on väga kasulik ka südame-veresoonkonnale.

poletada rasva jalad kiiresti

Üks tund vabalt ujudes põletab umbes — kalorit. Erinevad ujumisstiilid on mõeldud erinevatele ainetele. Erinevad ujumisstiilid kulutavad erinevaid kaloreid.

  • Kaalulangus alaselja seljavalu vasimus
  • Kas valge vein poleb rasva

Liblikujumine kulutab kõige rohkem kaloreid, seliliujumine aga kõige vähem. Kasutage elliptilist masinat. Elliptiline masin on üsna lõbus ja see on punktmasin, kus saate kõndida või sörkida; See aitab ka käte liikumisel, kui harjutate.

Inimene, kes kaalub umbes 64 kg ja mõõduka intensiivsusega treenib elliptilisel masinal, võib põletada umbes kalorit. Elliptilise masina kasutamisel proovige mitte teha kaldu järsku režiimi, kui te ei soovi reielihaseid. Kallakul kõndimine või jooksmine kulutab palju kaloreid, kuid aitab ka reielihaseid üles ehitada. Zumba tants.

Zumba on Kolumbia tantsija ja koreograafi loodud tantsupraktika programm. Umbes 64 kg kaaluv inimene võib pärast tunni pikkust Zumba tantsutrenni põletada umbes kalorit. Tantsija tarbib sõltuvalt treeningu intensiivsusest tõenäoliselt vähem kaloreid, tavaliselt umbes kalorit tunnis. Liitu spordiklubiga. Jõusaal on ideaalne koht kaalu langetavate mõttekaaslastega kohtumiseks. Siin on reide, jalgu ja käsi vähendatud spordi ajal, et põletada kõige rohkem kaloreid: Korvpalli mängima aitab umbes 64 kg kaaluval inimesel põletada kalorit.

Kuidas saada õhukesed jalad kiiresti

Mängi jalgpalli kulutab 64kg kaaluvale inimesele kalorit. Rulluisutamine või uisutamine võib aidata kellelgi, kes kaalub 64 kg, põletada samal ajal umbes kalorit jäähoki Võib kulutada kalorit. Jookse või käi jooksulindil. See kõlab väga igavalt, kuid kui otsustate lihtsalt joosta või kõndida, on jooksulint väga tõhus. Valk on lihaste ehitamisel ja säilitamisel väga oluline.

Toidud, mis sisaldavad palju lahja valku, hõlmavad kala, kana, tofut ja kalkunit. Ärge sööge töödeldud või rafineeritud toodetest saadud süsivesikuid. Komplekssete süsivesikute hulka kuuluvad: Bean Köögiviljad sisaldavad tärklisi Nisust ja teraviljast valmistatud leib Lisage oma dieeti puu- ja köögiviljadega. Puu- ja köögiviljades on palju kiudaineid, mis aitab vähendada kehas kogunenud rasva hulka.

Need sisaldavad ka palju olulisi vitamiine ja mineraale, muutes keha pärast monotoonseid sööke mugavaks. Joo magusate jookide asemel vett.

15 Istilah Politik Yang Wajib Di Ketahui Sekarang - #PasirPutihChannel

Paljud arstid soovitavad meestel juua päevas 10—12 klaasi vett, mis vastab 2,5—3 liitrile, samas kui naisi soovitatakse juua 8—10 klaasi päevas ehk umbes 2—2,5 liitrit.

Vesi hoiab immuunsüsteemi tervena, kaunistab nahka ja annab töötamiseks kauem energiat. Tõenäoliselt teate seda juba varem, et kui te soovite jalgu saledamaks muuta, ei tohiks te juua karastusjooke, mahlasid ega muid magusaid jooke.

Samal teemal

Nagu eespool mainitud, on suhkur lihtne süsivesik, mis põhjustab liigse söömise korral liigseid kaloreid. Selle asemel jooge rohkem vett! Näete erinevust. Joo magusate jookide asemel magustamata rohelist teed.

Roheline tee sisaldab suures koguses antioksüdante, mis tähendab, et see aitab kehal vabade radikaalide vastu võidelda - inimeste vananemisilmingute põhjus. Kui proovite süüa vähem, jooge enne sööki tass rohelist teed. Tunnete end täielikumana ja vähendate söögiisu. Valige oma söögikordade jaoks sobivad rasvad. Sageli öeldakse, et kui soovite kaalust alla võtta, peate oma dieedist rasva välja lõikama, kuid see pole alati nii.

Kui valite õige rasvatüübi, annab see teile energiat ja aitab omastada vitamiine, vale rasvatüübi valimisel aga raskemaks. Sööma oomega-3 rasvhapped. Omega-3 on hädavajalik adhesiooni reguleerimiseks, membraanide ehitamiseks ja rakkude toetamiseks.

Kõrge oomegarasvhapete sisaldavate toitude hulka kuuluvad: Kala, eriti lõhe Rohelised köögiviljad, eriti brokoli ja hiina spinat Vältima küllastunud rasv nagu või, seapekk, rasv ja rasvane liha. Vältima Trans-rasv Leidub margariinides, margariinides, küpsistes, suupistetes ja muudes osaliselt hüdrogeenitud õlides sisalduvates või praetud toitudes.

Jahutamiseks venitage või kõndige viis kuni kümme minutit. Jookse igal võimalusel! Joo seda palju vesi hüdreeritud püsimiseks.

poletada rasva jalad kiiresti

Jalgrattad, olgu need siis statsionaarsed või mitte, aitavad teil kiiresti rasva põletada ja asendada need lihasmassiga. Mõnede hinnangute kohaselt on 60 kg kaalumisel võimalik põletada — kalorit tunnis, sõltuvalt kiirusest, mis muudab pedaalimise suurepärane vahendid kehakaalu langetamiseks. Jalgratastega jalgade kaotamiseks on mitu tehnikat: Sõitke juhuslikult.

Minge turule auto asemel jalgrattaga. Bussiga sõitmise asemel rattaga tööle. Kasutage velotrenažööri kodus või jõusaalis.

Kuid enne kui kõik eelnev leiutati kasutasid inimesed treeninguteks vaid enda keharaskusi.

Kuna see on kergem treening, võite tunnis kulutada — kalorit. Võtke klass ketramine. Te jääte valmis, kuid see on seda väärt. See on režiim, kus põletatakse palju kaloreid: 65 kg kaaluv inimene suudab pärast treeningut põletada tunnis — kalorit jõuline.

Teiselt poolt võib tund olla üksluine ja parimate tulemuste saamiseks peate kindlasti kõvasti tööd tegema.

Kuidas jalgu kiiresti saledaks muuta

Nuga pilates jalalihaste tugevdamiseks. Harjutused aitavad üles ehitada torso ja jalgade lihaseid, olles ideaalne neile, kes soovivad rohkem pööratud jäsemeid. Pilates ei kuluta nii palju kaloreid kui jalgratas, kuid sellega on lihtsam harjuda.

Lisaks saate osta DVD-sid või otsida internetist videoid, nii et te ei pea häbenedes avalikult trenni tegema. Tehke jalgade pöördeid. Need harjutused on lihtsad, tõhusad ja neid saab teha mugavalt kodus. Need ei pruugi olla nii tõhusad kui ketrustunnid, kuid siiski palju parem kui mitte midagi. Lama oma keha paremal küljel ja tasakaalustage ennast, sirutades vasaku käe ettepoole.

Tõstke vasak jalg kuni puusani. Visualiseerige kujuteldavat ringi ja pöörake oma jalga vastavalt selle kontuurile. Jalg läheb üles, alla ja liigub ringidega külili.

Tehke 50 kuni kordust, pöörake külg ümber ja korrake seda. Tehke kükke. See on väga mitmekülgne harjutus; on võimalik teha mitu kükki, millel on sarnased põhimõtted, kuid erinevad tulemused. Kükitamise puhul on tehnika selline väga tähtis. Tegema tavalised kükid: Jalgadega õlgade laiuselt langetage tagumik aeglaselt, painutades põlvi ja hoides käsi sirgelt välja.

Hoiatus Kas teie arvates on teie jalad liiga paksud?

Võlvige selgroogu kergelt, kuid hoidke oma keha püsti. Võtke tagumik alla nii kaua kui võimalik, hoides jalgades pinget.