Liigu sisu juurde

Nüüd, kui hakkate kõndima, muutub see harjumuseks. Shutterstock Kas olete kunagi näinud kedagi kõndimise ajal Gatorade'i või Vitamiinivett tarbimas? Kui teete seda iga päev, süües vaid kehakaalu säilitamiseks vajalikku kalorite arvu, kaotate nädalas umbes ühe naela ja saavutate eesmärgi kaotada 75 naela vähem kui 19 kuuga. Lisaks võib see tegevus aidata kaasa vastupidavuse suurendamisele ning südame- ja kopsufunktsiooni parandamisele.

Edukas kaalulangus Kui proovite kaalust alla võtta, võib kõndimine aidata kilo kiiremini lahti saada.

Siit saate teada, kui palju peate kaalust alla võtma iga päev kõndima Ühtset lähenemist kõigile ei ole, kui tegemist on kaalukaotus. Iga inimene õhuke strateegia tuleb arvestada nende keha, eesmärkide ja eluviisiga.

Suspense: Lonely Road / Out of Control / Post Mortem

Kuid hoolimata sellest, kas soovite vabaneda 10 või naela, on üks tegevus, mida peaksite kindlasti oma rutiini kaasama, kõndimine. See on lihtne, tõhus ja ei vaja isegi spordisaali liikmelisust.

kondimine 10 miili paevas kaalulangus

Niisiis, siin on küsimus: kui kaalulangetamiseks kulgeb jalgsi, siis kui kaugele peaksite iga päev kõndima? Sellele küsimusele vastamine sõltub suuresti sellistest teguritest nagu teie vanus ja teie sobivus.

kondimine 10 miili paevas kaalulangus

Üldiselt võivad inimesed, kes on oma tervisekäigu alguses, alustada vähem kõndimisega. Kui kuulute sellesse kategooriasse ja soovite kaalust alla võtta mõned kilod, peaksite püüdma kõndida umbes 5 miili päevas.

kondimine 10 miili paevas kaalulangus

Ühes Aastal uurisid teadlased ajakirjas Avaldatud artikli jaoks üle terve täiskasvanu Füüsilise aktiivsuse ja tervise ajakirija jõudis järeldusele, et 18—aastased naised peavad kaalulanguse saamiseks kõndima 12 karma maadleja kaalulangus päevas umbes 6 miili.

Mehed peaksid vahepeal nii kaugel käima kuni Samuti peaksid 40—aastased naised võtma eesmärgiks 11 sammu päevas. Kui hakkate kaalulanguse nimel kõndima, pidage meeles, et tavaliselt ei piisa ainult füüsilisest tegevusest kilosid heitnud.

Sellel lehel võib olla sidusettevõtte linke, mis tähendab, et saame väikese vahendustasu kõigest teie ostust. Amazoni partnerina teenime kvalifitseeruvate ostude kaudu. Enne Interneti-ostude sooritamist tehke palun oma uurimistöö.

Samuti peate pöörama tähelepanu oma dieedile: ühes ajakirjas avaldatud Teine hea asi, mida meeles pidada, on see, et kogu kõndimine ei ole võrdne.

The USA tervishoiuministeerium Füüsilise aktiivsuse juhised ameeriklastele märgib, et täiskasvanud vajavad kas minutit nädalas mõõduka intensiivsusega treeninguid või kondimine 10 miili paevas kaalulangus minutit nädalas intensiivse intensiivsusega aeroobset füüsilist tegevust.

Kaalust alla võtmiseks vajalik kõndimise summa Kui peate kaalust alla võtma, võib kõndimine kindlasti käivitada mis tahes kaalulangetusprogrammi, eriti iga päev 10 miili kaugusel.

Muidugi võite kindlasti teha rohkem! Kiire kõndimine on mõõduka intensiivsusega treening, samas kui mäest üles ronimist või sörkimist peetakse jõulise intensiivsusega aeroobseks füüsiliseks tegevuseks. Päeva lõpuks aitab teie kehakaalu langetamiseks mis tahes liiki füüsiline tegevus.

  1. Kuidas jääda motiveerituks Mitu sammu päevas: kaalulangus, sobivuse tase, näpunäited suurema hulga S kohta Kas sa tead, mitu sammu sa päevas keskmiselt teed?
  2. MITU MIILI ON VAJA PäEVAS KõNDIDA, ET KAALUST ALLA VõTTA 75 KILO? - TERVIS -
  3. Mitu Sammu Päevas: Kaalulangus, Sobivuse Tase, Näpunäited Suurema Hulga S Kohta | Sobivus
  4. Tervislikud toidud kaalulanguse suua
  5. KõNDIMINE KAALULANGUSE JAOKS: KUIDAS KAOTADA 1 KILO NäDALAS - PSÜHHOLOOGIA -
  6. KAS 10 MIILI KõNDIMINE PäEVAS ON LIIGA PALJU KAALU LANGETAMISEKS? - MEDITSIINI- -
  7. 41-aastane mees kaalulangus

Alati, kui teil on võimalus kuskil kõndida, kasutage seda ära: hoolimata sellest, kui palju kaalu te kaotate, su keha tänab sind.