Liigu sisu juurde

Hommikueine peaks olema külluslik, kuid mitte täis. Et hoida teid motiveeritud lõppeesmärgi saavutamisel, seadke minieesmärgid, mille saavutate umbes kuu jooksul.

Shark salendav 4 minutit lugeda 6 harjumust mida uuel trennihooajal muuta Mona Porila Realistlik kaalulangus kuu kõigil on teatud tegevusi, millede tegemisse me niivõrd ei süvene ning mida teeme justkui autopiloodil olles.

Selliseid tegevusi nimetataksegi harjumusteks.

Ei mingeid dieete

Samasugune igapäevane tegevus nagu näiteks hammaste pesu, peaks olema ka trennis käimine. Harjumustele taandub meie elustiil, igapäevased valikud ning tervis. Neid on küll raske muuta, kuid teatud harjumustest loobumine võib tuua igapäevaellu väga suurt lisaväärtust.

Millised on need 6 harjumust, mille muutmist võiksid alustada nüüd, täna ja kohe praegu? Ebarealistlike eesmärkide püstitamine Loomulikult annab mingi kindla sihi poole pürgimine indu ja jaksu juurde, kuid seatud eesmärk peaks siiski olema ka reaalselt saavutatav. Ära võta endale eesmärgiks olla kuu aja pärast 10 kilo kergem.

Tervisliku kuu jooksul kaalust alla võtta tundub keeruline, kuid see pole võimatu neile, kes keskenduvad ja pingutavad. Saladus on toitev toitumine ja regulaarne treenimine.

See on küll saavutatav, kuid ei ole jätkusuutlik ega ka tervislik. Selle asemel sea endale väiksemad n-ö vaheetapid.

Kaalulangetamise eesmärgid: kas teie eesmärk on realistlik?

Näiteks liikuda kuu aega järjest iga päev 5 km ja käia korda nädalas spordikubis mõnes rühmatrennis. Peale kuut aega mõõda oma vahepealset arengut ning sellest lähtuvalt mõtle läbi, milline oleks realistlik kaalulangus iga kuu lähtudes just Sinu kehast ja elustiilist.

Sellised läbimõeldud eesmärgid mitte ainult ei vii sihile, aga lasevad nautida ka protsessi. Pidev näksimine Söö korralikke tasakaalustatud ja täisväärtuslikke eineid. Nii püsib kõht kauem täis ning tekib vähem isusid.

Kuidas vabaneda platoolt?

Pidev toidukordade vahel näksimine on pahatihti üks peamiseid kehakaalu mõjutajaid. Tegelikkuses muidugi see üks küpsis või paar viinamarja kellelegi ju liiga ei tee, kuid pidev näksimine aga küll. Jälgi, et Sinu igapäevane toit oleks piisavalt mitmekülgne ning tasakaalustatud.

Kategooriateta See on, kui palju kaalu on tegelikult tervislik kaotada kuu aja jooksul Niisiis, kui palju kaalu on kuu jooksul ohutu kaotada? Lasime ekspertidel selgitada, et saaksite kindel olla, et te ei ületa ohutut summat.

Teadlikult toitudes on täiesti võimalik see paar kompveki või tükk šokolaadi oma päevasesse kaloraaži ära mahutada. Tuleb lihtsalt teha õigeid valikuid. Seda kuidas panna paika oma personaalne päevane kaloraaž ning kuidas toituda oma eesmärkidele vastavalt, juhendab täpsemalt näiteks meie persoaaltreener Liina Laur oma loengutes ja tervisliku toitumise töötubades.

puritee kaalulangus

Ühekülgne treenimine Oled harjunud käima nädalast-nädalasse kindlates treeningutes? Proovi ja katseta uusi treeningstiile — need toovad igapäevasesse treeningrütmi vaheldusrikkust ning mitmekülgsust. Kui treenid kogu aeg samade raskustega või külastad ainult samu rühmatrenne, siis ei saa toimuda ka märkimisväärset arengut.

ayurveda kaalulangus

Inimkeha on väga tark ning on võimeline harjuma ja kohanema peaaegu kõigega. Seetõttu tuleb aeg-ajalt oma keha veidi šokeerida või astuda oma mugavustsoonist välja, et näha jälle tulemusi.

Kaotada kaal 2 kuu jooksul 10 kg

Proovides uusi põnevaid treeninguid nagu näiteks RevalHEX või RevalCardio saad vähemalt uue kogemuse võrra realistlik kaalulangus kuu ja mine sa tea — leiad võib-olla ka uue lemmiktrenni. Surfa tunniplaanis ja julge proovida uusi trenne. Ja neid on maailmas oi kui palju. Vaja on ainult tahtejõudu ning pealehakkamist.

nork luud ja kaalulangus

Võta vastu otsus omaenda tervise heaks ning püüa leida piisavalt hea vabandus, et oma tervisest mitte hoolida. Tervist ei saa osta raha eest ega vahetada sõbraga — see on väärtus mida peame hoidma. Puhkamise vältimine Tänapäeva maailma elutempo on nii kiire ja tormiline, et väga tihti unustatakse puhata. Parimal juhul kaasneb sellega lihtsalt krooniline väsimus, halvemal juhul aga läbipõlemine või mõni tervisehäda.

Astu esimene samm!

Tegusad inimesed on küll edukad ning saavutavad palju, kuid aeg-ajalt tuleb osata nautida ka puhkamist. Sama printsiip kehtib ka treeningute puhul.

parim kodu oiguskaitsevahendi kiire kaalulangus

Ning kusjuures oma kehakoostise muutmisel või näiteks lihasmassi kasvatamisel, on puhkus just nimelt see aeg, mil toimub areng. Võta endale aega, et aeg-ajalt mõnuleda mullivannis või saunades. Näiteks infrapunasaun aitab organismist välja viia jääkaineid, parandab lihaste toonust ja realistlik kaalulangus kuu tõhus tselluliidi vähendaja.

Kuidas kaalust alla võtta üle kuu

Veekeskkond on ideaalne lõdvestumiseks, sest see stimuleerib vereringet ning vähendab lihas- ja närvipingeid. Sinu keha ja vaim tänavad Sind.

Enda teistega võrdlemine Mentori või eeskuju leidmine näiteks mõne kaastreenija näol on ju väga motiveeriv, kuid ära võrdle oma tulemusi tema omadega. Meie kõikide kehad ja organismid on niivõrd erinevad, et kellegi teise treening- või toitumiskava järgimine ei pruugi tuua Sulle samu tulemusi või üldse kohanduda Sinu elustiiliga.

Püüa olla parem ainult sellest inimesest, kes olid eile ning pingutada rohkem ainult lähtudes oma enda viimasest trennist.

fitone-moderno

Progressi jälgimiseks tee näiteks kehaanalüüs või liitu väikegrupi personaaltreeningutegakus treener jälgib Sinu protsessi ja kohandab kava vastavalt. Pea meeles, et teed seda ainult oma enda tervise heaks. Uus trennihooaeg on juba alanud ning nüüd on õige aeg muuta oma harjumusi ning elustiili.

kaalulangus hrm

Muutused on kiired tulema, kui teed neile ruumi. Ära jää kinni tegevustesse või valikutesse, mis Sind edasi ei vii lihtsalt seetõttu, et oled niimoodi harjunud.