Liigu sisu juurde

Intervalltreeningute ajal teevad jooksjad määratud tempode kordusi kiires tempos ja puhkavad siis korduste vahel kõndides või sörkides. Korrake, kuni saavutate 8—protsendilise kalde. Soovides kaalust alla võtta, on võimatu ainult koolitusel lugeda, sest toitumine, minimaalne alkohol on samad tingimused. Ainus takistus tulemuse saavutamisele võib olla nende enda laiskus. Peate ennast käsipuudeta jooksmiseks treenima ja valima erineva kaldenurga.

Vaimne ettevalmistus Kui teile meeldib jooksmine või soovite osaleda spordialal, mis pakub individuaalseid ja meeskondlikke väljakutseid ning palju kasu tervisele, võib jooksurada olla ideaalne lahendus.

Magadheera Horse Race Scene - Ram Charan Best Action Scene

Rajajooksjad läbivad erinevaid distantse, olenevalt eripärast, alates meetri jooksu kõikvõimalikust sprindist kuni pikemate distantsideni, näiteks 2 miili jooksuni. Jooksuohutus Enne rajajooksuprogrammi alustamist hankige oma arstilt täielik füüsiline vorm, et veenduda, kas olete sobiv jooksma.

jooksurajal sprint kaalulangus parimate kaalulanguse toidu nimekiri

Soojendage sörkides aeglases pingevabas tempos ühe ringi ümber raja ja seejärel venitage enne treeningut. Need treeningueelsed venitused peaksid olema dünaamilised, liigutades jäsemeid järk-järgult mugavalt läbi nende liikumisulatuse.

Soojendades muutuvad lihased lõdvaks, muutes need rajatrenni alustades vähem rebenema.

jooksurajal sprint kaalulangus realistlik kaalulangus 3 kuu jooksul

Kui tunnete jooksu ajal teravat või püsivat valu, lõpetage kohe ja pidage nõu oma treeneri, arsti või treeneriga. Rajakaugused Tavalised välirajad on meetrit ja siserajad on sageli meetrit, mis nõuab sama distantsi saavutamiseks kaks korda rohkem ringe.

jooksurajal sprint kaalulangus kaalulanguse taganemise kaalu

Neli ringi tavarajal võrdub ühe miiliga. Rajajooksjad võistlevad erinevatel distantsidel, alates meetri sprintidest kuni 5K võistlusteni.

  • Kuidas kaalust alla võtta jooksulint mees või naine - klasside ja treeningprogrammide eelised
  • Salenemine jooksulint. Jooksurajal: Relief Arvustused
  • Parimad sakid
  • Ei tarbi elektrit.
  • Keeva kana eemaldada rasva
  • JOOKSURADA ALGAJATELE - TERVIS -

Keskmaajooksud hõlmavad nii meetri jooksu, mis on kaks ringi ümber raja, kui ka miilijooksu. Samuti on teatejooksud, sealhulgas neli korda meetri teatejooks, milles iga inimene jookseb ühe ringi, ja neli meetri teatejooksu, kus iga inimene jookseb kaks ringi.

Enamik inimesi tunneb loomulikku kalduvust joosta kas lühemat, keskmist või pikemat distantsi ning peaksite valima vahemaad, millega tunnete end mugavalt.

Baaskoolitus Kui jooksete koos meeskonnaga, ei pea te oma treeninguid välja mõtlema, kuid kui olete omaette, saate luua oma rajajooksuprogrammi.

Kaalumisõite treening

On jooksurajal sprint kaalulangus alustada treeningutega enne võistlushooaja algust, nii et teie keha oleks valmis sõitmise füüsilistele ja vaimsetele nõudmistele vastama.

Võimekuse põhitaseme seadistamine aitab teil ka võistlushooajale sisenemisel vigastusi vältida.

jooksurajal sprint kaalulangus kaalulangus parast soojuse ammendumist

Pika- ja keskmaajooksjad peaksid vastupidavuse kasvatamiseks paar korda nädalas tegema mõningaid maanteejookse, sprinterid saavad aga baastreeninguteks rajal treenida. Näiteks kui treenite 5k võistluseks, sooritage baastreeningu ajal nädalas umbes kolm 10—minutilist jooksu.

4 viisi kaalu langetamiseks jooksulindi treeninguga

Kiirustreeningud Kõik rajajooksjad vajavad võistlustulemuste parandamiseks kiirustreeninguid. Kiirustreeningud erinevad vahemaa ja intensiivsuse poolest sõltuvalt sellest, millistele üritustele te treenite.

jooksurajal sprint kaalulangus taielik kehakaalu treening rasva kadu

Intervalltreening on populaarne kiirustreeningu vorm. Intervalltreeningute ajal teevad jooksjad määratud tempode kordusi kiires tempos ja puhkavad siis korduste vahel kõndides või sörkides. Jooksja ressurss soovitab puhata kaks korda kauem kui iga intervall; nii et kui jooksete meetri intervallid 80 sekundiga, siis puhake iga intervalli vahel kaks minutit ja 40 sekundit.

Vaimne ettevalmistus Jooksmine on vaimne spordiala, mis nõuab sitkust ja sihikindlust.

Millised on ülesmägejooksmise eelised tervisele?

Kuulus pikamaajooksja Steve Prefontaine vihjas jooksmise vaimsele küljele oma kuulsa tsitaadiga: "Paljud inimesed korraldavad võistluse, et näha, kes jooksurajal sprint kaalulangus kõige kiirem. Jooksen vaatama, kellel on kõige rohkem sisikonda.

jooksurajal sprint kaalulangus rapid kaalulangus kaks paeva

Treeningprogrammist kinnipidamine ei treeni mitte ainult teie keha, vaid aitab teil ka jooksjana enesekindlust ja sitkust arendada.