Liigu sisu juurde

Tuharad, jalad, õlad ja käed ning selg töötavad max. Laske käed põrandani, pisut laiemad kui õlad. Osa kontrollib süsivesikuid ja tarbib enamasti täisteratooteid, puuvilju ja köögivilja-süsivesikute allikaid, nagu kinoa, farro, maguskartul, peet ja palju muud, 'selgitab Williams. Toimetaja Valik. Kui jõuate viimasesse surnud tõste seeriasse, jätkake planeerimisega, et asjad lahku lüüa.

Parim ja halvim toit CrossFittersile Kui olete CrossFiti paadunud, veenduge, et sööksite õigesti - ega rikkuks treeningu edenemist.

Parim ja halvim toit CrossFittersile

Tervisliku Toitumise Mis puutub tõhusatesse, tõhusatesse, kalorisisaldusega ja südant pumpavatesse treeningutesse, siis on CrossFit meie nimekirjas esikohal, et kindlad teed võimekuse saavutamiseks. Ja me ei kurda ka kõigi spordisaalis nähtud peituvate kõhulihaste silmailu üle.

  • CrossFiti tegevjuht Greg Glassman läheb pensionile pärast rassistide tagasilööki CroFiti tegevjuht Greg Glaman on pärat mitme päeva pikkut langut funktionaale vormioleku pordijuhina oma raitlikut äutut, viidate George Floydile.
  • Surmaga loppenud rasvakahjumi viga # 1
  • CrossFit: Eelised, Riskid Ja Kuidas Alustada | Sobivus

Kuid kõrge intensiivsusega jõusaalirežiim on ainult osa võrrandist, kui tegemist on tervisliku, püsiva kaalulangusega ja kõhnade toonidega lihaste kujundamisega. Valk stabiliseerib veresuhkrut, annab energiat ja kütust treeninguteks.

CrossFittersi eesmärk peaks olema umbes üks gramm valku kehakaalu kilogrammi kohta, seega peaks keskmiselt naelasel naisel olema vähemalt 65 grammi valku, samal ajal kui kilosel mehel peaks olema umbes grammi valku, 'selgitab Dr Tasneem Bhatia, MDtuntud ka kui 'Dr. Taz', kaalulangetamise ekspert ja raamatu autor Mida arstid söövad ja päevane kaalulangus parast crossfit. Lisaks valgureeglile on teie CrossFiti edukuse suurendamiseks ka teisi olulisi toite ja neid tuleb vältida!

kaalulangus parast crossfit c9 rasva kadu

Loe edasi, et eksperdid võtaksid nimekirja kohustuslikest söömistest ja vältimisest kõigil teie CrossFittersil, kes riiki tormiga haaravad.

CrossFit on sageli seotud Paleoga; mitte kõik siin onnii et kui olete selle toitumiskava suhtes uudishimulik, vaadake seda teie täielik plaan minna päevaks paleoks!

kaalulangus parast crossfit slim kehakaalu langetamise nouanded

Esiteks, parimad toidud CrossFittersile Need toidud muudavad teie keha toimima optimaalses, ülelaetud olekus, mis laseb teil rehve ajada! Kontrollige neid ja jätkake lugemist, et näha, mida vältida. Super mitmekülgne, proovige neid sisse supidtšilliretseptid ja palju muud.

CrossFit: eelised, riskid ja kuidas alustada

Teie keha ihkab nii kiiresti imenduvaid süsivesikuid, nagu puuviljades ja marjades sisalduvat, kui ka valku, mis on kiiresti ja hõlpsasti omastatav nagu vadak, 'kommenteerib ta. Lihtsalt veenduge, et teie vadakuvalgu pulber oleks puhas ja mitte pesu koostisosade ja lisaainete loetelu. Smuuti inspiratsiooni saamiseks vaadake parimad valgusmuuti retseptid kehakaalu langetamiseks! Kuigi see on küllastunud rasv, muudavad keskmise ahelaga rasvhapped selle peensooles kergesti omastatavaks ei vaja täielikku seedeprotsessi'selgitab Peggy KotsopoulosRHN, toitumisspetsialist ja köögi paranemise autor.

Rasv muundatakse maksas koheseks energiaallikaks, umbes nagu süsivesikud, kuid see on suhkru- ja st louis kaalulangus ohupalli Proovige enne treeningut supilusikatäis seda ja olete üllatunud selle pakutava energia ja kui kiiresti kaalulangus üle.

CrossFit - koolitusprogramm. CrossFit algajatele - koolitusprogramm

Sa betcha. Glükogeen ladustub teie lihastesse ja maksa süsivesikute seedimise kaudu ja teie keha tugineb energia saamiseks lihaste glükogeenile, mis viib teid treeningu läbiviimiseks, 'selgitab Kotsopoulos. Maguskartul aitab tasakaalustada veresuhkru taset, pakkudes ühtlast ja ühtlast energiataset.

Nad sisaldavad ka rikkalikult B6-d, mis võitleb keha füüsilise mõju üle CrossFiti seansi ajal, ning rikkalikult antioksüdante C-vitamiini ja beetakaroteeni, mis aitab treenida vabade radikaalide kahjustusi. See on okei.

Mida peate teadma CrossFit Open 20.3 treeningu kohta

Muna annab umbes 7—10 grammi valku. Päeva alustamine mõne munaga suurendab teie valgueelarvet iga päev, 'ütleb dr Taz. Samuti on see kergesti seeditav ning põhjustab vähem puhitusi ja veresuhkru kasvu, 'ütleb Hayim. Tehke nädala alguses suur partii ja kasutage koos erinevate valkude, köögiviljade ja kastmetega.

  • Representatives from Congress s InterviewsMai Siin on keha muudatused, mida ta nägi pärast 30 päeva.
  • Kuidas ma kaaluka kaalulangust hoolitseda
  • Dieedinõuanded CrossFit - parim ja halvim toit teie WOD-de jaoks - Tervisliku Toitumise

Selle maitsva leviku võimalused on lõputud. Me kõik teame, et valk on rippitud n-vormis inimeste kuningas, kuid ärge unustage rasvade võtmerolli: 'Rasv on oluline ka CrossFiti jaoks, kuna see on veel üks suurepärane pikaajalise energiaallikas.

kaalulangus parast crossfit rasva kadumisel paastumisel

CrossFittersi jaoks on see ka uskumatu must-have: 'Kaerahelbed on suurepärane treeningueelne või -järgne toit, kuna see toimetab kehasse tõhusalt süsivesikuid ilma tarbetute suhkruteta,' jagab Hayim. Pidage lihtsalt meeles, et pühkige see stache ära.

Nüüd, halvim toit CrossFittersile Sa treenid nagu metsaline - aga kui sa neid toite pidustad, siis ei tee sa endale midagi. Vältige neid, nagu väldiksite kõhna rasva mainet! Kuigi neid võib pidada tervislikeks ja kiudainerikasteks, võivad nad treeningu ajal põhjustada ebamugavusi, eriti intensiivse treeningu ajal nagu CrossFit.

7 CrossFit kaalulangus ja keha ümberkujundamise edulood

Nii et mitte seksikas. Süsivesikute seedimisel imenduvad nad glükogeenina, mis täidab kurnatud lihaskoe pärast seda äärmuslikku minutist AMRAP CrossFiti treeningut.

Vigane vorm, proovimine harjutustest liiga kiiresti läbi liikuda või tõstes rohkem, kui suudate hakkama saada, võivad kõik põhjustada vigastusi. Algajad peaksid minema aeglasemas tempos ja suurendama kaalu järk-järgult, kuni teie treeningutase paraneb. CrossFit pole kõigile ohutu. Kui olete rase ja juba harjutate CrossFit-i kasutamist, võib selle jätkamine olla hea, kuid rääkige sellest kindlasti oma arstiga.

Õiged süsivesikute allikad pakuvad CrossFiti sportlastele pidevat energiat ja vastupidavust, et saada iga väärilist kordust. Osa kontrollib süsivesikuid ja tarbib enamasti täisteratooteid, puuvilju ja köögivilja-süsivesikute allikaid, nagu kinoa, farro, maguskartul, peet ja kaalulangus parast crossfit muud, 'selgitab Williams.

kaalulangus parast crossfit venitusmarkide kaela kaalulangus

Uuri välja kõigi aegade halvimad süsivesikute harjumused sel ajal, kui olete asja juures! Nii et siin on lühike: 'CrossFit on intensiivne treening, mille kütmiseks on vaja optimaalset toitumist.

Ma tegin CrossFit 5 päeva nädalas ühe kuu jooksul ja see on juhtunud

Ja et me ei unustaks, need on toidud, mis muudavad vananemise kiiremakska. Jah, me ei arvanud, et ka see teid huvitab. Kuigi toidus võib olla veidi soola, võib sportlastele kasulik olla, võib puljongis olev sool põhjustada dehüdratsiooni, mis võib lõppkokkuvõttes mõjutada teie lihaste kokkutõmbeid treeningu ajal.

kaalulangus parast crossfit poletage 2 rasva kivi 30 paeva jooksul

Samuti on näidatud, et see takistab taastumist ja häirib und, mis on igas treeningprogrammis kaks väga olulist tegurit! Töödeldud toidud on kaalulangus parast crossfit suhkrut ja kunstlikke koostisosi.

Event 12 - Atalanta - 2020 CrossFit Games

Suhkur suurendab teie vöökohta, muutes need tõmbed, kätekõverdused ja kätekõverdused veelgi raskemaks, 'ütleb Williams.