Liigu sisu juurde

Üldiselt võib inimene seda ajakava kasutada ainult harvadel juhtudel, näiteks siis, kui kehaehitaja valmistub eelseisvaks võistluseks. Ma pole sellest sõltuvuses. Ära anna alla! Üldine rusikareegel on see, et kui teil jääb alla 50 kalori, siis jääte tühja kõhuga. Öösel füüsilise vormi tõstmiseks võimlemine võib tõsta testosterooni taset õhtul.

Muidugi on mõttekas rääkida registreeritud dieediarstiga alati, kui lõikate välja terveid toidugruppe, hoolimata sellest, kas teete seda lisaks IF-le või mitte. Teatud toitude väljalõikamine võib põhjustada mõne toitaine puudujäägi. RD võib teie toitumiskava üle vaadata, välja selgitada võimalikud toitumisalased lüngad ja aidata teil leida viise nende täitmiseks.

Kas ma söön oma söömisakna ajal liiga palju ja tühistan oma paastu eelised? Tundub, et katkendlikud paastujad ei söö oma söögiakende ajal metsikult.

macchina keha sale

Tegelikult näitavad mõned uuringud, et inimesed söövad lõpuks vähem kui enne IF-i alustamist. Kui olete mures, et võite sellega üle pingutada, proovige minna sisse mõõdukalt. Selle asemel, et keskenduda asjaolule, et teil on ainult teatud aeg söömiseks, pöörake lihtsalt tähelepanu oma kehale, sööge siis, kui olete näljane, ja lõpetage, kui olete rahul. Kas vahelduval paastumisel on peale kaalulanguse muid eeliseid?

kaalulanguse haigla minu lahedal

Kuigi eksperdid hoiatavad, et sellel teemal on vaja rohkem pikaajalisi uuringuid, näitavad tõendid, et IF on seotud vererõhu, pulsi, kolesteroolitaseme ja insuliiniresistentsuse paranemisega. See võib vähendada ka II tüüpi diabeedi, Alzheimeri tõve ja vähi riski. Plussid ja miinused: kas vahelduv paast sobib teile?

IF võib olla tõhus viis kehakaalu langetamiseks ja tervise parandamiseks, kuid söömise piiramine konkreetsete akendega ei pruugi kõigile sobida.

Kellele võib vahelduvast paastumisest kasu olla?

Siin on ülevaade eelistest ja puudustest, mis aitavad teil välja mõelda, kas tasub proovida. D-vitamiini imendumiseks peate oma naha teatud aja jooksul 15 kuni 30 minutit vältima otsese päikesevalguse käes. Proovige D-vitamiini toidulisandite võtmise osas nõu pidada oma tervishoiutöötajaga, kui peate terve päeva toas töötama ja ei saa päevitada. Täiendada tsinkiga. On tõestatud, et kerged kuni mõõdukad tsingipuudused vähendavad testosterooni taset.

7lb kaalulangus 3 paeva jooksul

Rääkige tervishoiutöötajaga tsinklisanditest. Kaaluge taimseid toidulisandeid. Mõned uuringud on näidanud, et teatud ravimtaimedel on võime tõsta testosterooni taset või piirata madalate testosterooniprobleemide mõju.

Kas on midagi, mida saaksite paastumise ajal tarbida?

Mõned ravimtaimed hõlmavad järgmist: Loomadel uurides suurendab Tribulus terrestris seksuaalset jõudlust.

Kasutage vastavalt tootja juhistele. Esialgse meditsiinilise kontrolli käigus on teatatud, et India ženšenn Withania somnifera suurendab sperma kvaliteeti.

Enamikus uuringutes kasutati kuni mg neli korda päevas. Hõlmikpuu Ginkgo bilobamis aitab suurendada testosterooni sünteesi. Annus on mg ginkgo biloba ekstrakti, mida võetakse 4 korda päevas. Yohimbet kasutatakse seksuaalse huvi suurendamiseks ja erektsioonihäirete raviks. Annustamine sõltub igast juhtumist, alates 5,4 mg 3 korda päevas kuni 10,8 mg 3 korda päevas. Madala testosterooniga mehed võivad märgata mitmeid seotud sümptomeid, sealhulgas: Erektsioonihäired RLCDmillega kaasneb nii erektsiooni sageduse kui ka kvaliteedi langus Sugunäärmete funktsiooni vähenemine Skeletilihase massi vähenemine viib jõu ja vastupidavuse vähenemiseni Vere rasvade muutused, nagu kolesterooli muutused Osteopeenia luude pehmenemine ja osteoporoos luutiheduse vähenemine Äkiline soojusimpulss Tõmbuvad või hellad rinnad günekomastia Jälgige emotsionaalseid sümptomeid.

Lisaks füüsilistele mõjudele võivad mehed märgata ka emotsionaalseid muutusi, kui testosterooni tase on madal, sealhulgas: Libiido langus libiido Muutused meeleolus, sealhulgas depressioon, ärrituvus ja ärevus Probleemid mäluga, keskendumisvõime või ootamatu enesekindluse puudumine Vereanalüüsid teie seisundi kindlakstegemiseks.

Diagnostiline protsess hõlmab vereanalüüse ja füüsilist läbivaatust. Vereanalüüsid tehakse tavaliselt hommikul.

Alumine rida Vahelduv paastumine on söömisharjumus, mis on muutunud populaarseks inimeste seas, kes soovivad kaalust alla võtta. Erinevalt dieedist ja muudest kaalukaotusprogrammidest ei piira see teie toiduvalikut ega tarbimist.

See on siis, kui testosteroon on päeva kõrgeimal tasemel. Arst diagnoosib teie seisundi, kui teie sümptomid ja testitulemused näitavad madalat testosterooni taset. Suurendage testosterooni taset, kui olete täiskasvanu, kelle testosterooni tase on madalam. Enamasti suudavad täiskasvanud, kellel on diagnoositud madal testosteroon, neid hormoonide taset ohutult tõsta, eriti looduslike meetodite abil.

Kui olete teismeline või kui teie testosterooni tase on normaalne või diagnoosimata, peaksite vältima tahtlikku testosterooni taseme tõstmist. Testosterooni tase on tavaliselt teismeliseeas kõrgeim, kuid kuna need hormoonide tasemed kõiguvad kogu elu, on kõige parem lasta neil end ise reguleerida, mitte üritada sekkuda.

Kui olete teismeline ja tunnete muret madala testosterooni pärast, pidage enne muudatuste tegemist nõu oma arstiga. Normaalse testosterooni taseme tõstmine võib negatiivselt mõjutada teie tervist isegi täiskasvanuna.

Teadus katkendliku paastu taga

Mida ma võin vahelduva paastu ajal süüa? Ajal, mil te ei söö, on lubatud vesi ja kalorsusega joogid, näiteks must kohv ja tee. Ja teie söömisperioodidel ei tähenda "tavaline söömine" hulluks minemist.

Mida sa vajad Testosteroon on hormoon, mis aitab reguleerida suguelundite funktsioone, ainevahetust, osteoporoosi ja muid keha funktsioone. Kuigi see mõjutab peamiselt mehi, võivad seda probleemi kogeda nii mehed kui ka naised. Uuringud on näidanud, et eluviisil on oluline mõju testosterooni tasemele. Liikumine, uni, stress või rasvumine võivad kõik mõjutada testosterooni taset kehas. Siit saate teada, kuidas saate testosterooni taset loomulikult tõsta.

Tõenäoliselt ei kaota te kaalust alla ega muutu tervislikumaks, kui pakkite toitumisajad kaloririkka rämpstoidu, ülisuurte praetud esemete ja maiustustega. Kuid Williamsile meeldib vahelduva paastu juures see, et see võimaldab süüa ja nautida erinevaid toiduaineid. Ta lisab, et teistega söömine ja söögiaegade jagamine lisab rahulolu ja toetab head tervist. Williams, nagu enamik toitumiseksperte, peab Vahemere dieeti heaks plaaniks, mida süüa, olenemata sellest, kas proovite vahelduvat paastu või mitte.

Vaevalt võite valesti minna, kui valite keerukaid rafineerimata süsivesikuid, näiteks täisteratooteid, lehtköögivilju, tervislikke rasvu ja lahjaid valke.

Sa põletad rasva

Vahelduva paastumise hüvitised Uuringud näitavad, et vahelduvad paastuperioodid teevad enamat kui rasva põletamine. Mattson selgitab: "Kui selle metaboolse lülitiga muutused toimuvad, mõjutab see keha ja aju. Nende hulgas on pikem elu, kõhnem keha ja teravam meel. Siin on mõned katkendlikud paastumise eelised, mis on siiani ilmnenud: Mõtlemine ja mälu.

8lb kaalulangus 2 nadala jooksul

Mõtle needpaleo ja Terve Kui makrode, kalorite ja koostisosade jälgimine pole teie allee, on veel üks lihtsam dieet, mis lubab sama kaalulangetamise eeliseid: vahelduv paastumine või kui. IF-dieet pole mitte ainult minimalistlik viis kaalust alla võtta, vaid see on ka üks väheseid dieete, millega kaasnevad tervisele täiendavad eelised peale kehakaalu langetamise. Esiteks: mis on vahelduv paast? Selle asemel, et jälgida mis oma plaadil, KUI teil on vaja keskenduda millal otsustate söögikordadele istuda.

Seal on erinevad variatsioonid IF-st ulatudes kahel nädalapäeval paastumisest 5: 2 paast ja seejärel oma tavalise kalorikoormuse söömiseni kuni paastuni umbes 12 kuni 16 tundi päevas tavaliselt ka uneaeg.

Paastumisel olen vähem treenides rohkem kasu teinud.

Võite parandada soolestiku tervist

See on nii lihtne, kui see kõlab. Valin treeninguks ühe eesmärgi ja teen kõigepealt kõige olulisema treeningu. Kõik muu on teisejärguline. Näiteks töötan praegu esmaspäeval, kolmapäeval ja reedel.

Vahelduva paastu miinused Vahelduv paastumine on üks neist dieeditrendidest, mis näib ainult muutuvat järjest suuremaks. Nii et nüüdseks tunnete tõenäoliselt vähemalt mõnda inimest, kes on seda proovinud ja tulemusi näinud. Aga kuidas see tegelikult töötab? See on muidugi õigustatud küsimus.

Teen iga päev kaks seanssi: ülakeha hommikul, alakeha õhtul. Kuid ma teen iga kord ainult ühte harjutust hommikul tõusu ja õhtul kükki või surnukeha. Kui tunnen, siis lõpetan oma õhtuse treeningu veekeetja kellatööde või keharaskustega käealused, esikangid ja nii edasi. Tulemused on olnud väga head. Olen viimase kolme kuu jooksul näinud iga nädal paranemist. See on töötanud nii hästi, et ma hakkan mõtlema, et sellel on paastumisega väga vähe pistmist, vaid see on lihtsalt parem treenimisviis.

Kirjutan sellest tulevikus pikemalt, kuid soovisin seda siinkohal tähele panna, sest kui ma võrdlen seda varasema viisiga, kuidas ma paastu ajal treenisin napsitan ja koristan ja jerkin kolm päeva nädalas, lisaks kükitasin või surnud liftisiis tundub, et teeme rohkem edusamme.

Kuni 50 kalorit jääb alla, võite olla tühja kõhuga.

Mis on vahelduv paastumine?

Paljudele inimestele meeldib oma päeva alustada tassi kohvi või klaasi apelsinimahlaga. Võib-olla sa oled üks neist. Mul on klaas vett. Noh, te ei pea oma hommikust rutiini viskama, kui soovite proovida paastumist. Üldine rusikareegel on see, et kui teil jääb alla 50 kalori, siis jääte tühja kõhuga. Ma pole kindel, kust see number pärit on, kuid olen näinud, et see on piisavalt hea mainega inimeste ümber, et ma läheksin sellega nüüd. Enamuse arvamuse järgimine on tavaliselt laisk samm, kuid sel juhul arvan, et teil on kõik korras, kui soovite hommikul tassi kohvi juua.

Valmistuge juua palju vett.

Sa oled siis, kui sa sööd? Kuidas vahelduv paast kaalulangust mõjutab

Ma jõin enne katkendliku paastu algust palju vett, kuid nüüd joon seda uskumatult palju. Selleks ajaks, kui lõunaga hakkama saan, on mul päevas tavaliselt üle 8 klaasi. Teie läbisõit võib erineda, kuid isegi kui te ei joo nii palju vett kui mina, soovitan see juba valmis saada.

Teie jaoks parim dieet on see, mis teie jaoks sobib. Kõik tahavad, et teile antakse lõplik toitumiskava. Me kõik tahame vastuseid ühele paberilehele.

Tehke seda lihtsalt ja teid seatakse sisse. Paljud inimesed on nõus maksma pika eluea kiire parandamise, karbis sisalduva dieedi või toitumislahenduse eest. Siin on minu probleem, kus turundajad ütlevad kõigile, et nende dieet on parim: see on nagu käsku kogu maailmale kanda keskmise suurusega särke ja siis mõelda, miks need ei sobi paljudele inimestele. Enamasti on teie keha sama, mis kõigi teistel. Kuid mõnes väga olulises mõttes on see ka erinev kui kõigi teiste oma. Teie jaoks sobivaima dieedi leidmiseks peate katsetama ja vaatama, millele teie keha reageerib.

Ühes uuringus, mis avaldati detsembris aastal Rakkude ainevahetus, teadlastel oli 19 metaboolse sündroomiga inimest kiiresti 10 tundi päevas 12 nädala jooksul. Nad leidsid, et see paastukogus soodustas kehakaalu langust ning vähendas ka vööümbermõõtu, keha rasvaprotsenti ja kõhurasva.

Lisaks kaalulangetamise eelistele vähendasid osalejad ka vererõhku ja üldkolesterooli taset, said parema une ning nägid paranenud veresuhkru ja insuliini taset.

Dr Crupain osutab suuremale uuringule, mis avaldati Osalejad tarbisid sama toitu, kuid rühmitati kahte kategooriasse: varajased sööjad, kes tarbisid oma lõunasööki enne kella Teadlased leidsid, et need, kes sõid varem, kaotasid oluliselt rohkem kaalu - täpsemalt 25 protsenti rohkem - kui need, kes sõid hiljem päeval. Mõnes uuringus on oletatud, et IF kaalulangetamise eelised on tingitud suurenenud kalorite põletamisest. Kuid teised, sealhulgas väike Aruandes leidsid teadlased, et pärast söömise piiramist ajavahemikus kella 8—14 oli inimestel hommikuti madalam näljaga seotud hormooni greliini sisaldus ja öösel kõrgem küllastushormooni tase kui 12— tunni aken.