Liigu sisu juurde

Püüa saada lame kõht! Motivatsiooni, enesekontrolli ja elukommete kindlat muutmist on kõige raskem säilitada, et kaotada tervislikke kaloreid ja säilitada tervislik kehakaal. Pühad on väidetavalt aasta kõige toredam aeg, kuid paljude kaaluteadlike naiste jaoks on nad kõike muud kui toredad.

Puhkuse kaalulanguse näpunäited: võite süüa seda, mida soovite, ja ikkagi kaotada kaalu Need puhkuse dieedi näpunäited võimaldavad teil süüa seda, mida soovite - ja ikkagi kaotada kaalu.

parast tugevuse koolitust ei ole kaalulangus

Pühad on väidetavalt aasta kõige toredam aeg, kuid paljude kaaluteadlike naiste jaoks on nad kõike muud kui toredad. Põhjus on see, et nad veedavad tänupüha ja uusaasta vahel dieediga miiniväljal navigeerimise vahel viis nädalat, vältides pidulikke, kuid nuumavaid toite, näiteks suhkruküpsiseid, pekanipähklit ja võist kartulipüree.

Nii et sel aastal pakume välja uudse uue mõtteviisi, mis on kasulik teie vöökohale ja mõistusele: sööge toite, mida armastate.

Trikk on muidugi mõõdukusele andmine.

Arvustused

Järgige neid lihtsaid reegleid oma tahtejõu kasvatamiseks ja söögiisu vähendamiseks ning saate lõõgastuda ja tõeliselt nautida end neil hooajalistel puhkepaikadel - ja kujundada harjumusi, mida saate kasutada kogu aasta vältel.

Lisaks talvise kaalutõusu tõkestamisele võite ka oma Lugege rohkem puhkuse toitumise näpunäiteid, mis tõesti töötavad. Need olid vanad reeglid. Tutvuge uute nõuannetega puhkuse toitumise kohta.

Puhkuse kaalulanguse näpunäited: võite süüa seda, mida soovite, ja ikkagi kaotada kaalu

Puhkuse kaalulangetamise näpunäide 1. Rääkige oma õhtusööki Lõunasöögi ja pärastlõunase suupiste vahelejätmine, et säästa pidupäevaks kaloreid, võib tunduda aruka käiguna, kuid see juhtub peaaegu alati.

Täitmiseks ja õhtusöögiks ruumi jätmiseks soovitab Bermudez süüa valgu ja kiudainetega pakitud kerget lõunasööki, näiteks pool kalkunivõileiba tassi puljongipõhise supi või rohelise salatiga, mille peal on oad või tofu. Seejärel, umbes tund enne sündmust, võtke näljast maha —kalorsed suupisted, nagu näiteks juustujuust ja mõned kreekerid, pool energiabatoonist nt Larabar või Kind Fruit and Nut või isegi üks neist väikestest kaerahelbe-rosinatega küpsistest kontoriravil.

Minge ette, laadige plaat üles

Teine võimalus: pange vanaema Smith oma kotti, et seal oma teel krõbistada. Penn State'i uues uuringus tarbisid naised enne pastaõhtusööki õuna 15 protsenti vähem - umbes vähem kaloreid kui toitumise kaalulanguse napunaited, kes jõid mahla. D, RD Leidke veelgi rohkem kaalulangetamise näpunäiteid, mis võimaldavad teil puhkust nautida - ja ikkagi kaalu kaotada.

Puhkuse kaalulangetamise näpunäide 2.

Kaalukaotuse motivatsioon

Närige, kui hakkad Kaalutõusmise retsept võib olla abiks jõuluõhtusöögi ettevalmistamisel või magustoidu piitsutamisel. Näiteks viil cheddari juustu teenib kuni kalorit, samas kui peotäis šokolaadilaastud nõuavad veel 70 kalorit.

parim viis naha pingutamiseks kaalulanguse ajal

Näksimise vältimiseks pange köögis viibimise ajal suu sisse tükk kummi, et saaksite säästa neid kaloreid, mis teile tõeliselt meeldivad. Louisiana osariigi ülikooli teadlased avastasid, et inimesed, kes närisid kogu pärastlõunast igemeid, sööksid mõistuseta vähem kui need, kes seda ei teinud. Paki haarates pöörduge pigem piparmündi või piparmündi kui magusa või puuviljase maitse poole.

Värskes toitumise kaalulanguse napunaited leidis ta, et inimesed, kes vahustasid piparmündiõli enne sööki, tarbisid päevas umbes vähem kalorit.

Igeme otsas?

Rasvumise põhjused

Haara kommipurk puu otsast või süüta piparmündilõhnaline küünal. Vaadake veel kahte näpunäidet kaalulanguse kohta, mis aitavad teil pühade ajal kaalu kaotada. Puhkuse kaalulangetamise näpunäide kiire kaalulangus ja neerupuudulikkus. Ole valiv sööja Mõne eelneva planeerimise korral võib ka kõige dekadentlikum buffet muutuda dieediks.

Esimene samm: oma võimaluste uurimine. Pennsylvania ülikooli hiljutise uuringu kohaselt kipuvad inimesed alahindama seda, kui palju nad tarbivad, kui neile antakse erinevaid toite.

  • Tervislik Kaalulangus - Näpunäited Kaalulanguse Kohta
  • KAALULANGUSE MOTIVATSIOON - DIEET JA KAALULANGUS -

Enne lauale kõhtumist tutvuge kogu laotusega, et teaksite täpselt, mida peate valima. Siis minge tagasi ja aidake selle asemel, et kõike maitsta, aidake endale vaid need kolm või neli asja, mis teie tähelepanu köidavad. Ja kuna täiskõhutunde sisselülitamiseks kulub vähemalt 20 minutit, vahetage oma õega mälestusi või lonkige aeglaselt klaasi vett, enne kui lähete uuesti lauale abistamiseks või magustoiduks.

top 5 fat burners food

Puhkuse kaalulangetamise näpunäide 4. Võtke maitsvaid hammustusi Tead paremini, kui oma toitu kühveldada, kuid isegi keskmine suutäis võib olla sinu toidulangus. Ajakirja American Journal of Clinical Nutrition uue uuringu kohaselt sõid inimesed, kes võtsid umbes supilusikatäie hammustusi, söögikorra ajal 25 protsenti rohkem kui need, kes võtsid teelusikatäisi.

tampa bay kaalulangus

Kodus sööge sööki salatikahvli või teelusikatäie abil. Siin on veelgi kohutavamaid puhkusetoitumise näpunäiteid: sirutage ka väikseimat taldrikut, mille leiate: uuringud näitavad, et inimesed poleerivad peaaegu kõike, mida pakutakse, nii et sööte umbes 20 protsenti vähem, kui kasutate õhtusöögi asemel salatitassi -suur kausi asemel üks või tass.

Tervislik kaalulangus - näpunäited kaalulanguse kohta

Tegelikult leidis hiljutine Cornelli ülikooli uuring, et inimesed, kellel oli suure lusikaga suur kauss jäätist, võtsid umbes 53 protsenti rohkem ehk umbes 74 lisakalorit rohkem kui need, kellele anti väiksem roog ja lusikas. Kas vajate toitumise kaalulanguse napunaited puhkuse kaalulangetamise näpunäiteid?

  1. Jah saab toitumine ja kaalus!
  2. 50 puhta söömise näpunäidet kaalulanguse jaoks Streamerium - Tervisliku Toitumise
  3. Viimane punkt hõlmab ka täiskõhutunde häirimist, pettumusest söömist ja asendustoiminguna söömist.
  4. Ärge vanduge konservidest ja külmutatud kaupadest Shutterstock See, et see on konserveeritud, pakendatud või külmutatud vahekäigus, ei muuda seda tingimata piiridest välja.
  5. Motivatsiooni, enesekontrolli ja elukommete kindlat muutmist on kõige raskem säilitada, et kaotada tervislikke kaloreid ja säilitada tervislik kehakaal.

Siin nad on! Puhkuse kaalulangetamise näpunäide 5. Mõelge enne söömist See, et teie töökaaslane tõi talle sisse kuulsa šokolaadipiparmündi koore, ei tähenda, et peate seda sööma seni, kuni tunnete end halvasti. Enne kui jõuate ravile, lõpetage endalt küsimine, kui näljane olete ja kas soovite seda tõesti. Kui olete juba täis saanud, kuid ei suuda neid maiuspalasid edasi anda, kaaluge vaid pisikese maitse maitsmist või salvestamist mõneks muuks päevaks.

Need puhkuse dieedi näpunäited võimaldavad teil süüa seda, mida soovite - ja ikkagi kaotada kaalu.

Saate hooaega isegi pikendada, kui hoidke neid mõne kuu jooksul sügavkülmas. Puhkuse kaalulangetamise näpunäide 6.

jutumarkide kaalulangus

Püsige liikvel Spordisaalide külastatavus langes novembris ja detsembris, teatas Rahvusvaheline Tervise- Reketi- ja Spordiklubide Assotsiatsioon. Kuid higi töötlemine on eriti oluline neil kuudel.

10 naela kaalulangus ekvivalent

Proovige selle asemel libiseda jooksulint: Suurbritannia Loughborough 'ülikooli uuring leidis, et tund aega jooksnud inimesed näljatunne langesid rohkem kui need, kes tõstsid raskusi 90 minutit. Teadlaste sõnul suurendab aeroobne treenimine peptiidi YY tootmist, mis on valk, mis pärsib söögiisu.

Account Options

Kas teil pole aega treeninguteks jõusaali jõuda? Isegi kui mahutate hea treeningu, ärge kasutage seda snickerdoodlesi laadimiseks vaba käiguna. Kui teate, et teid kiusatakse, soovitab ta kasutada tavalise rutiini jaoks veel 10 või 15 minutit.