Liigu sisu juurde

Treeningu soovitused muutuvad teie tagasiside põhjal. Kui vähendate tõsiselt kaloreid, tavaliselt alla kalorit päevas, hakkab teie keha sööma lahja lihaskoe sisse, et pakkuda kütust.

Operatsioon ei ole teie ainus võimalus reie rasvade eemaldamisel. Piiratud kalorsusega kaalulangus ilus koos regulaarse treeninguga võib aidata teil rasva põletada ja kasvatada lahja massi. Aja jooksul näevad teie jalad välja saledamad, kindlamad ja tugevamad. Näpunäide Kuigi jalgade rasva lihasteks muutmine on võimatu, saate oma jalgu dieedi ja treeningu abil kujundada.

Jõutreening ja HIIT on eriti tõhusad, aidates teil rasva põletada ja säilitada lahja massi. Kas rasv võib muutuda lihaseks? Kas olete kunagi mõelnud, kuhu rasv langeb, kui te kaalust alla võtate?

poletage rasva loigatud lihase

Kas see muutub lihasteks, kui hoiate trennidest kinni? Kahjuks on füsioloogiliselt võimatu muuta rasv lihasteks. Samamoodi ei muutu lihas rasvaks, kui lõpetate trenni. Lihas ja rasv on täiesti erinevad koed. Rasvkude ehk keha rasv on energia salvestamine.

Kui loote dieedi ja füüsilise koormuse lean lihas- ja rasva kadu kalorivaeguse, pöördub teie keha kütuseks varutud rasva poole. See ainevahetusprotsess tekitab jääkaineid, mis väljuvad teie kehast naha, kopsude või neerude kaudu, selgitab Clevelandi kliinik. Nagu selgub, eritub suurem osa rasvade ainevahetuse kõrvalproduktidest kopsude kaudu, selgub BMJ detsembris Kui kaotate 10 kilogrammi 22 naela rasva, hingatakse süsinikdioksiidina välja 9,4 kilogrammi 20,7 naela.

Tasakaalustatud toitumine ja regulaarne treenimine võivad aidata teil üldiselt lahjemaks saada. Ehkki te ei saa jalarasva lihasteks muuta, võivad jalad kehakaalu langetades muutuda saledamaks.

Mõni kardio parandab rasva kadu Liiga kiiresti või ebatervisliku toitumisplaaniga kaal langeb ja skaalal olev arv võib langeda, kuid selle käigus kaotate väärtusliku lihase. Järgige kehakaalu langetamise protokolli, mis aitab teil kaotada keharasva, mitte ainult üldist kaalu.

Ameerika treeningnõukogu andmetel ei saa te rasva kohapeal vähendada. Sadade kükituste tegemine võib suurendada kalorite põletamist ja kasvatada lahja massi, kuid see ei pruugi teie jalgu saledamaks muuta. Rasvade kadu toimub kogu kehas.

kaalulangus piibli kaudu

Jalatreening lihaste lihaste kasvu jaoks Rasvade kaotuse võti on kaloripuuduse tekitamine, mis tähendab, et teie energiakulu peaks ületama teie tarbitava energia. Lihtsamalt öeldes peate kulutama rohkem kaloreid kui sisse võtate. Toitumine ja liikumine on võrdselt olulised.

Kuigi on tõsi, et võite kaalu langetada ainult dieedi abil, võib regulaarne treenimine kiirendada ja parandada jalgade lihaste definitsiooni. Jõutreening on eriti kasulik, kuna see soodustab hüpertroofiat ehk lihaskasvu ja suurendab ainevahetust. Lahja mass moodustab umbes 20 protsenti päevasest energiakulust, teatab New Mexico ülikool.

Keharasv moodustab võrdluseks vaid 5 protsenti. Jõutreening aitab teil kasvatada lahja massi, mis võib suurendada teie energiakulu ja hõlbustada rasva kadu.

Resolutsiooni pidamine

Sõltuvalt teie eelistustest ja sobivuse tasemest saate segusse lisada ka südame või HIIT. Clevelandi kliiniku andmetel hakkab teie keha rasva põletama pärast 30—60 minutit kestnud kardiovaskulaarset treeningut. Mida intensiivsem on teie treening, seda suurem on teie lean lihas- ja rasva kadu. See muudab HIIT-i ehk kõrge intensiivsusega intervalltreeningu nii tõhusaks. Väikeses uuringus kogesid ülekaalulised ja rasvunud katsealused, kes osalesid nädalas kolmel HIIT-seansil ilma dieedita, paremat kehakoostist, vere lipiidide taset ja üldist vormisolekut võrreldes kontrollrühmaga.

Need leiud avaldati Neid fakte arvestades on mõistlik kasutada kangekaelse rasva põletamiseks jõutreeningu ja HIIT-i ehk traditsioonilise südame kombinatsiooni. Rasvade lihaste kasvu jaoks mõeldud jalgade treening võib hõlmata masinapõhiseid või kehakaalu harjutusi, jooksu, sörkimist, ujumist ja muid tegevusi, mis põletavad rasva ja säilitavad lahja massi. Mõni harjutus on siiski tõhusam kui teine.

korge talje salendav keha kujueal

Parimad harjutused vormitud jalgadele Kahjuks pole harjutusi reie rasva kaotamiseks ilma lihaseid suurendamata. Nagu varem arutletud, on punktide vähendamine vaid müüt. Kardiovaskulaarsed treeningud üldiselt massi ei kasvata ja võivad aidata teil rasva kaotada.

  1. Kaalulangus 9000
  2. Operatsioon ei ole teie ainus võimalus reie rasvade eemaldamisel.
  3. Rasva poletav kook

Kuid massi suurendamine võib teie ainevahetust kiirendada ja kaalulangetamist hõlbustada, mistõttu on mõttekas lisada jõutreening oma treeningusse. Clevelandi kliinikus öeldakse, et vastupanutreening aitab lihaseid kasvatada ja säilitada, parandada teie tasakaalu ja vähendada keha rasva.

Aja jooksul võib see aidata suurendada liigese stabiilsust ja liikumisulatust. Ideaalis võtke eesmärgiks vähemalt kaks jõutreeningut nädalas. Mõni harjutus on eriti efektiivne jalgade sihtimisel. Näiteks kükid suurendavad keha madalamat tugevust ja võivad parandada funktsionaalset võimekust, märgib Harvard Health Publishing.

See ühendliikumine haarab kõiki peamisi lihasrühmi, kaasa arvatud teie neljarattalised, reieluud, tuharalihased, vasikad ja puusaliigesed.

  • Suu rasvade kaotus
  • Asi on selles, et hea välja näha ja end tunda suurel pole absoluutselt midagi pistmist kindraliga kaalukaotus.

Lisaks saate konkreetsete lihaste värbamiseks muuta oma hoiakut, lisada raskusi või katsetada kükitamise variatsioone. Sõltuvalt teie eelistustest võite kasutada kangit, hantleid, kettlebelle, vastupanu ribasid või oma kehakaalu.

Kopsud, survetõsted ja jalgadele surumine on kõik näited liitjalgade harjutustest.

kaalulangus phentermine minu lahedal

Nagu märgib Ameerika treeningnõukogu, põletavad liitliigutused rohkem kaloreid kui ühe liigese liigutused, näiteks jalgade lokid. Lisaks tõstavad need teie pulssi, mis viib südame-veresoonkonna parema vormini. Treeningu maksimeerimiseks katsetage kükitamise, tõstejõu või nihutamise variatsioonidega. Näiteks võivad ühe jalaga survetõstukid, nagu kirjeldab ExRx.

Kulturismi KKK - Kuidas ma võin saada suur ja kaotada rasva samal ajal?

Seevastu barbell sumo surmtõstukid suunavad teie seljalihaseid koos teiste lihasrühmadega, sealhulgas teie glute, neljarattalised ja adduktorid. Söö oma eesmärkide nimel Teie dieet on sama oluline kui treeningkava. See, mida sööte, mõjutab otseselt keha koostist ja füüsilist võimekust. Riiklik spordimeditsiini akadeemia NASM soovitab päevas tarbida 1,6—2,2 grammi valku kehakaalu kilogrammi kohta.

Sportlaste ja jõuliste treeningutega tegelevate isikute eesmärgiks peaks olema 2,2—3,4 grammi valku kilogrammi kohta, et nad oleksid saledamad.

kaalulangus ja vask iud

See toitaine peletab nälja ja säilitab lahja massi, hõlbustades kaalu langetamist. Lisaks on vähem tõenäoline, et seda ladustatakse keharasvana võrreldes süsivesikute või toidurasvadega, väidab NASM. Kala, munad, madala rasvasisaldusega piimatooted, tailiha, linnuliha ja kaunviljad on head valguallikad. Näiteks üks portsjon röstitud kanarinda 3 untsi sisaldab USDA andmetel üle 26 grammi lahjat valku.

Süsivesikud pole tingimata kahjulikud.

No BS Juhend Lahja Lihaste Ehitamiseks | Sobivus

Lihtsalt veenduge, et valite head süsivesikud, näiteks need, mida leidub täisteratoodetes, bataatides, lehtköögiviljades ja värsketes puuviljades. Lehtköögiviljades on vähe kaloreid ja palju vett, mis täidavad teid kiiresti. Serveerige neid koos linnuliha, kala ja muude valguallikatega, et kauem täis olla. Pähklid, seemned, oliiviõli ja muud tervislikest rasvadest rikkad toidud on tasakaalustatud toitumise lahutamatu osa.

Mandlid, kreeka pähklid ja muud pähklid pakuvad söögikordade vahel suurepärast suupistet ja neil on vähem kaloreid, kui kunagi arvati, teatab USDA. Nautige neid mõõdukalt, et kasu lõigata. Kõige tähtsam on see, et vältida tühja kaloreid soodast, kartulikrõpsudest, külmutatud õhtusöökidest, hommikuhelvestest ja muudest töödeldud toitudest.