Liigu sisu juurde

Oleme kogunud teaduslikke fakte, et aidata teil paremini mõista ainevahetust ja kasutada neid teadmisi kehakaalu langetamiseks või suurendamiseks.. Mõtet jätkates võime öelda, et võimetus kaalu langetada on tingitud keha kaitsereaktsioonist, ehkki toidupuudus meie ühiskonnas on muutunud harulduseks.. Hiljem kaalulangus aeglustub.

tervislik metabolismi kaalulangus lihasmassi vs rasva kadu

Võib-olla olete juba kuulnud ainevahetuse erinevatest tüüpidest - neid on ainult 3. Universaalsed toitumisjuhised, mis eiravad individuaalset ainevahetust, ei pruugi meie tervisele, lihastele ega kaalulangusele kasu tuua.

Seetõttu peaks iga inimene välja selgitama oma ainevahetuse tüübi - meie artikkel aitab seda.! Igal neist on tervislik metabolismi kaalulangus omadused, mis põhinevad konkreetsetel soovitustel toitumise ja kehakaalu langetamise kohta. See tähendab, et ta valib peamiselt kanatiivad, kebabid, soolapähklid, pitsa või krõpsud. Valgu tüüp sobib madala süsivesikusisaldusega dieediks, kuid sisaldab palju valke ja tervislikke rasvu. Süsivesikuid ei tohiks täielikult kõrvaldada, neid tuleks saada ainult puuviljadest, köögiviljadest ja täisteratoodetest.

Soovitatav: loomsed saadused nagu liha, kala, munad ja piimatooted ning kiudaineid sisaldavad toidud, näiteks värsked köögiviljad.

3 metaboolset tüüpi

Valgu tüüp peab kindlasti sööma tervislikke küllastumata rasvu! Neid leidub rasvases kalas, pähklites, oliiviõlis, rapsiõlis või linaseemneõlis. Seda tüüpi ainevahetust tuleb vältida kiiretest süsivesikutest: kõik suhkruga toidud ja joogid, samuti valgest jahust valmistatud toidud.

Nime järgi on selge, et seda tüüpi toidu aluseks on süsivesikud. Dieet peaks olema madala rasvasisaldusega. Seetõttu peaksid valgu- ja süsivesikute allikad sisaldama ka minimaalselt rasva. Soovitame süüa köögivilju ja puuvilju, täisteratooteid, riisi, linnuliha, valget kala ja mereande. Madala rasvasisaldusega piimatoode on hea ainult siis, kui te ei tunne pärast söömist väsimust. Vastasel juhul on parem need välja jätta.

Kaalulangus ainevahetuse tüübi järgi

Samuti tasub piirata kofeiiniga jookide tarbimist. Süsivesikute tüüp töötleb tärkliserikkaid toite aeglasemalt, nii et küllastustunne kestab kauem. Kuid kui ta ei pane kindlasti oma dieeti piisavalt valke ja kiudaineid, kogeb ta sageli nälga ja isu suhkru järele. Kuigi lihtsad süsivesikud ei ole seda tüüpi ainevahetuse tabu, on siiski oluline nende kogused minimeerida ja eelistada keerulisi.

Ainus reegel on: Oluline on tasakaalustatud toitumine, mis sisaldab kvaliteetset valku, tervislikke rasvu ja süsivesikuid. Segatüübil on tasakaalustatud ainevahetus, mis töötleb hästi süsivesikuid ja valke.

FiguraGen Weight geenitest

Teoreetiliselt võib see kõiki makrotoitaineid s. Kuid ta peab olema ettevaatlik, et mitte seada prioriteediks ainult ühte toitainete rühma. Seda tüüpi ainevahetus võib teie tervist kahjustada, tarbides liiga palju ebatervislikke rasvu rasvarasvade transrasvad või õli- ja töödeldud toidus sisalduvad küllastunud rasvhappedliiga palju lihtsaid rasvapoleti ilma toiduta valge jahu ja suhkur või vitamiinide ja mineraalide tarnimata jätmist.

tervislik metabolismi kaalulangus weider fat burner review

Tervislik toitumine, tervislik metabolismi kaalulangus on palju puu- ja köögivilju, on kohustuslik kõigi kolme tüübi jaoks. Iga tüüpi ainevahetus tervislik metabolismi kaalulangus hoolitsema selle eest, et mitte kahjustada tervist ja kaalust alla võtta vastavalt nende soovitustele.

Ainevahetuse tüübid Ameerika teadlane George Watson oli üks esimesi, kes teaduslikult põhjendas fraasi "Mees on see, mida ta sööb". Biokeemilised katsed võimaldasid tal tuvastada 3 inimese ainevahetuse tüüpi ja katsealuste toitumise kohandamine näitas, et õige toitumine parandab üldist sc rasva kadu ja emotsionaalset seisundit.

Ainevahetuse tüübi teadmine muudab tervisliku toitumise järgimise palju lihtsamaks, ilma et peaksite tormama juustuburgeritesse ja kommidesse. Ainevahetuse tüübid Kuidas oma tüüpi kindlaks teha Kust saada igat tüüpi valke, rasvu ja süsivesikuid Hiljem mõjutas Watsoni teooria teisi uurijaid. Teadlase saavutus oli järgmine: ta otsustas, et oksüdeerumine, tervislik metabolismi kaalulangus tähendab toitainete muundamine energiaks, ei toimu erinevatel inimestel sama kiirusega.

Seetõttu on taimetoitlus mõnele tervislik metabolismi kaalulangus nii lihtne, samas kui teised ei söö isegi kilogrammist portsjonit köögiviljasalatit. Mõni laulab madala süsivesikusisaldusega dieedile odesi, samas kui teised ilma süsivesikuteta tunnevad end lõunaajaks pressitud sidrunina.

Hoiatame lugejaid, et tervislik metabolismi kaalulangus see tüpoloogia ei taga kehakaalu langust ja muid probleeme. Tüübi mõistmine aitab teil teadlikult läheneda toitumisele, kohandada oma igapäevast toitumist ning vabaneda raskustundest ja liigsest väsimusest. Ja kui soovite kaalust alla võtta, saate eelnevalt aru saada, milline dieet, st kalorite arvu vähendamine, töötab ja mis toob kaasa ainult halva tervise, neuroosi ja pettumuse. Mis on metaboolsed tüübid ja miks teie tüdruksõber kaalus dieedil ja teie mitte Tüüp nr 1.

Kiire oksüdeerija kiire oksüdeerija, valgu tüüp. Inimesed, kellel on seda tüüpi ainevahetus soolase ja magusa vahel, valivad soolase. Nad vajavad palju valku ja rasva, vähe süsivesikuid.

Nad ei saa ilma lihata elada, kuid keelduvad leivast kergesti. Neile meeldib puista roogasid rikkalikult maitseainetega, krõbistada krõpse, närida kiulist praadi. Tavaliselt on hundiisu, sest ilma toidust saadava õige energiakoguseta muutuvad nad loidaks või agressiivseks. Valkude ainevahetusega inimestele sobib Atkinsi dieet ja muud madala süsivesikusisaldusega dieedid.

Autor: Annely Soots arst, psühholoog ja funktsionaalse toitumise terapeut Mõnikord otsustatakse kaalulangetusmeetodiks valida kirurgia. Kõige lihtsam ja loomulikum kaalulangetamise meetod on tervislik toitumine Millegipärast seda meetodit sageli ei armastata. Põhjuseid on mitmeid: 1 Näiteks võib kuulda väiteid, nagu peaks kaalu langetamiseks elu olulisimatest naudingutest loobuma ning rasvastest ja suhkrurikastest toitudest ei olda valmis loobuma.

Kaal kaob kergesti, kui loobute jahust ja magusast. Tüüp nr 2. Tasakaalustatud oksüdeerija tasakaalustatud oksüdeerija, segatüüp. Nagu nimigi ütleb, vajavad seda tüüpi ainevahetusega inimesed tasakaalustatud toitumist. Nad armastavad nii magusat kui soolast, kindlasti lisavad nad lihale ja kalale lisandit ning salatile võileiba vorstiga.

Kaalukaotuse jaoks peaksid segatüüpi inimesed vähendama kalorite arvu, kuid jälgima makrotoitainete tasakaalu. Raske või süsivesikute tarbimist piiravatest rangetest dieetidest on kõige parem hoiduda. Tüüp nr 3.

Ainevahetuse tüübid

Aeglane oksüdeerija aeglane oksüdeerija, süsivesikute tüüp. Pärast rasket rasvast toitu tunnevad seda tüüpi ainevahetusega inimesed rasket ja loidat. Punase liha asemel on nad valmis küpsetama kana, kalkunit või aurutatud kala. Nad armastavad köögivilju ja puuvilju ning lähevad kergesti üle vegan- või toortoidule. Enim energiat saavad nad süsivesikutest. Kuid sageli valivad nad suupisteks kiired süsivesikud - maiustused, kuklid, koogid, mis muutuvad kiiresti suhkruks ja lisakilodeks.

Seotud tooted

Madala süsivesikusisaldusega dieedid ei too midagi head. Sobivad variandid kehakaalu langetamiseks on Vahemere dieet, Ornish dieet. Kõige tähtsam on valida keerukate süsivesikute asemel lihtsad. Teile ei pruugi need kirjeldused täielikult sobida, kuid olge kuskil vahepeal.

Oksüdatsiooni määra mõjutavad ka erinevad tegurid: vanus, haigus, stress.

Te arvate, et see on aeglane ainevahetus ja kõik, mis suhu paned, häirib kõhnat joont.

Kuidas oma tüüpi kindlaks teha Mis on metaboolsed tüübid ja miks teie tüdruksõber kaalus tervislik metabolismi kaalulangus ja teie mitte Mõned toitumisspetsialistid koostavad spetsiaalsed küsimustikud, mis määravad ainevahetuse tüübi.

Kõige täpsema tulemuse saab juuste mineraalse struktuuri analüüsimisel. Kuid loomulikult ei saa kõik praegu laborisse minna.

Ainevahetuse tüüpi saab määrata iseseisvalt, tuginedes heaolule ja maitse-eelistustele. Kuid selline sisekaemus võib olla keeruline.

Kõik inimesed ei tea, mida neile tegelikult süüa meeldib. Näiteks valmistasid vanemad lapsepõlvest saati lõunaks rikkalikku suppi ja liha koos lisandiga.

Kaalu langetamine

Olete selle "stsenaariumiga" harjunud, kuid tegelikult olete pigem süsivesikutüüp, nii et pärast õhtusööki soovite diivanil lebada ja mitte edasi töötada. Hommikusöögiks võite süüa kaerahelbeid ning lõuna- ja õhtusöögiks keedetud kana köögiviljadega.

Sulle tundub, et see on kasulik ja õige, kuid see ei "inspireeri" sind, pole kergusetunnet. Seetõttu peate olema enda vastu aus. Mida ostaksite supermarketist, kui helde võõras inimene maksaks kõige eest? Laastud, külmad tükid ja majoneesisalatid?

Anti-Aging: The Secret To Aging In Reverse

Selles pole midagi häbiväärset, kuulute suure tõenäosusega "kiirete oksüdeerijate" hulka ja need tooted küllastavad teid kiiremini. Oma maitse-eelistuste ja ainevahetuse tüübi paremaks mõistmiseks aitab treener Charles Poliquini pakutud "hommikusöögi test".

Kaubamärgid

Ärka üles, pese nägu ja hinda oma elujõudu skaalal 1— Seejärel sööge hommikusööki süsivesikutest, näiteks rull või tatar.

Pärast tunni möödumist hinnake uuesti jõulisuse taset ja kui tunnete end hästi, siis on süsivesikuid, kui energia kiiresti väheneb, siis tõenäoliselt olete kiiret oksüdeerija tüüpi või vajate tasakaalustatumat toitu.

Võib-olla olete juba kuulnud ainevahetuse erinevatest tüüpidest - neid on ainult 3. Universaalsed toitumisjuhised, mis eiravad individuaalset ainevahetust, ei pruugi meie tervisele, lihastele ega kaalulangusele kasu tuua. Seetõttu peaks iga inimene välja selgitama oma ainevahetuse tüübi - meie artikkel aitab seda.!

Kolmandal päeval proovige tasakaalustada teile kõige paremini sobivat võimalust. Lisage valgusisaldusele mõned süsivesikud, näiteks leib, valiku lisamise süsivesikute valikule. Vaadake, millise hommikusöögi järel tunnete end kõige paremini. Kust saada igat tüüpi valke, rasvu ja süsivesikuid Mis on metaboolsed tüübid ja miks teie tüdruksõber kaalus dieedil ja teie mitte Koostage dieet vastavalt oma maitse-eelistustele.

Kui soovite kaalust alla võtta või põete letargiat kogu päeva vältel, vaadake toitumisspetsialisti ja treeneri Jillian Michaelsi ning teiste ekspertide soovitatud toite. Kui sööd seda, mida keha nõuab, pole sul soovi tellida pitsat keset ööd ja poes ei ulatu käsi kooki järele.

5 Parim Viise Shed Rasva Kiire Ja Hoida See Eemal (Mai 2021)

Ja kui see juhtub, siis teate, milliseid tooteid rahuldate vajaduse "midagi maitsvat" järele. Pöörake tähelepanu nn puriinvalkudele, need muudavad teid kauem täisväärtuslikumaks: punane liha, rups, rannakarbid, sardiinid, sardellid, heeringas, lõhe, kalmaarid, part. Looduslikud õlid, pähklid, seemned.

tervislik metabolismi kaalulangus sos kadu kaal

Avokaado, spargel, lillkapsas, kaunviljad, õunad, pirnid, oliivid, spinat, seller, seened. Lahjendage süsivesikud valgutoodetega. Pluss: vähendage alkoholi tarbimist, mis tõstab veresuhkrut ja vajab süsivesikuid. Kofeiin paneb teie keha makrotoitaineid veelgi kiiremini oksüdeerima, nii et see muudab teid näljaks.

Vältige lihtsaid süsivesikuid, kõrge glükeemilise tasemega toite valge leib, riistärklist. Köögiviljad, puuviljad, teraviljad - vali vastavalt oma maitsele. Madal puriinisisaldus: madala rasvasisaldusega piimatoode, valge kana, kalkunilind, tailiha, bass, tursk, säga, lest.