Liigu sisu juurde

Lisaks pakutakse teisel juhul 3 erinevat kalendrit, mille vahel valida vastavalt teie vajadustele ja koolituse tasemele. Vaatame selle perspektiivi. P90X Kohustustest loobumine: jalad ja tagumik tõmbuvad kokku ja võib-olla mitte soovitud viisil. Paljude naiste jaoks on kõva pingutus ja tugevad jalad sama olulised kui õelad õlad ja rind.

Hoiatused Insanity Workout, P90X Ja Muude Spordiprogrammide Kohta | Sobivus

Mõlemad programmid sobivad võrdselt nii meestele kui naistele. Valik sõltub konkreetselt taotletavatest eesmärkidest.

monarch kaalulangus eugene

Mõlemal juhul kavatsete teha 6 korda nädalas ühe puhkepäevaga. Peamised erinevused programmide vahel: Hullumeelsus on kardiokompleks koos jõutreeningu ja plyomeetrilise elemendiga rasva põletamiseks ja vastupidavuse suurendamiseks.

Kui P90x on peamiselt jõutreeningute kompleks koos aeroobika elementidegaet tekitada leevendust ja lihaste arengut.

kahjum kaalu parimad hinnapakkumised

See on nende peamine ja põhimõtteline erinevus. P90x jaoks vajate lisavarustust: paar hantli raskust, laiendit, horisontaalset riba. Hullumeelsuse jaoks pole inventuuri vaja.

Plyometrics Kenpo karate P90X on palju erinevates koolitusmeetodites, mida see teile pakub, kuid see on arusaadav, kuna see võtab rohkem aega. Iga treeninguga jõuab umbes 75 minutit kuus päeva nädalas kokku 90 päevaks, see on nii täisväärtuslik, kui nad tulevad, kuid see aitab teil kogu oma keha tõhusalt töötada. Soovitatavad on teatud seadmed, näiteks jooga matt, tõmbevarras, vastupidavad ribad ja dumbbellid, kuid seda on võimalik teha ilma ühegi nendeta, kui teil on piisavalt ruumi pressiteadete tegemiseks. Siiski soovitaksime, et vastupanu ansamblid võimaldavad teil programmi kõige paremini ära kasutada. P90X viib teid läbi mitmesuguseid koolitusmeetodeid, millest igaüks püüab parandada oma üldist jõudu, stabiliseerida oma tuum ja põletada rasva.

P90x intuitiivsemal koormuse tasakaalustamisel: täna treenite homme õlgu ja käsi, jalgu ja selga, ülehomme ootab teid joogat. CrossFit - sageli võrreldakse P90Xi, olümpia tõstmise, kehakaalu ning lühikeste, ajastatud treeningutega iga päev tasuta treeninguga, mis on postitatud lipulaeva saidil crossfit. Kuid CrossFit'i asutajal Greg Glassmanil, kes omakorda ei oma Hortoni stiilis kuus pakki, võttis erandi ja vaidlustas P90Xi kasutajaid, kes Need, kes on mõlemad süsteemid proovinud, kalduvad oma eesmärkidest sõltuvalt üksteisele või teistele muutma - P90X pöördub nende poole, kes püüavad kiirelt leevendada, samal ajal kui CrossFit leiab oma järgmise seas inimesi, kes soovivad luua sportlikke oskusi mitmesugustel erialadel.

P90X ei soovi kulturismi liigutusi visata, nagu näiteks klassikaline bicepsi lokk ja tricepsi tagasilöök, samal ajal kui CrossFit kleepub suurte nihketeni, nagu näiteks puhas, põrandalõikur ja tent.

soomine 1 sooki paevas kaalulangus

Mõlemad sisaldavad ajaintervjuandeid ja julgustavad praktikante tõmbama end nii füüsiliselt kui võimalik. Need on selgelt ette nähtud praktikantide jaoks, kellel on edu saavutamiseks vajalik struktuur.

P90X ülevaade: kas see tõesti toimib?

See arve esitatakse krahhi programmina, mis aitab teil 90 päeva jooksul leevendada ja mis on hästi. Kuid pühendudes üle tunni päevas, kuus päeva nädalas? Ma lihtsalt ei arva, et mul oleks selle pikkusega kõht.

rasva poleti kaalulangus kaadrid

Väljaandatud detsembrisjärge piki ise tulemuslikkuse ja sportlikul alusel, väide, mis on juba vihane CrossFit evangelistid. Kui alguprogrammi suur müügipunkt oli lihaste segadus, on teise osa puhul tegemist "post-activation potentiation" - põhimõtteliselt on idee, et raskete tõste tegemine vahetult enne lõhkeainete liikumist võimaldab teil tulistada suurema künnise mootorid, võimaldades teil kiiremini liikuda, hüpata suurem või suurem kaal.

kuidas teie keha rasva poletada

Seal on palju hüpped koos mõne üsna keerulise plyometric liigub, uus toitumise kava, DVD jooga ja kümneid käigud nimed nagu "Rocket Launcher Preacher Curl". Horton rõhutab, et ta arvab, et selline sorteerimine on vajalik kõigi spordialade sportlaste jaoks, kas see on jõudluse parandamine või vigastuste vältimine. Programm on kindlasti karmim ja kohapeal hoogu - üks samm näeb teid ajakirjanduses kolme või nelja meditsiinipalli abil, mis vajaks päris imelist jõusaali loomist.

See on endiselt avatud algse programmi kriitikale, mis suures osas keskendus sissetulekute lisamisele põhikomponentidele, nagu suured squatsid.

Kes sobib hullumeelsus, P90x ja kellele?

Kuid see on ka kindel programm, mis sobib meelelahutusega sobivaks ja on lihtne järgida, kui seda pole lihtne teha. Kui te seda kohustute, kui teete oma parima ja unusta ülejäänud, nagu Tony Horton kuulutab, siis näete tulemusi. See aitab hoida sülearvutit turvaliselt.

P90X-i jaoks ei ole vaja palju seadmeid - paari hantlite või vastupanu lintide komplekti, tõmmatud baari ja jooga matt.

kaalulangus 28 nadala jooksul rasedatel

Valige spordisaali ala, kus saab seadistada tõmmates asuva riba lähedal, ilma et te oleksite liikluses või muudes seadmetes. Kui jõuate jõusaali väljalülituste ajal, on treeningu jaoks palju lihtsam leida ruumi. Austa teisi Kui kasutate oma sülearvutit DVD-de vaatamiseks või videote voogesitamiseks oma telefonis, kasutage kõrvaklappe või hoidke helitugevust nii, et see ei häiriks teisi jõusaali külastajaid.

Kuidas teha P90Xi jõusaalis

P90X on ajastatud treening, mida on kõige parem katkestada; aga kui sa töötad välja avalikus piirkonnas, peate võib-olla kohandama. Kuid enne, kui hakkate otse programmi mõtlema, arvate, et saate oma keha täielikult ümber kujundada, on oluline küsida endalt, miks see programm saavutab selle tulemused, mida ta saab. Teiseks, kui teete nii palju erinevaid treeninguid, ei hakka teil igav.

Mis on suurim põhjus, miks inimesed oma treeningprogrammiga P90X või muul viisil läbi kukuvad? Suutmatus sellega kinni pidada. Mis tahes treeningprogrammi katkestamise määr on väga kõrge ja te ei pea ütlema, et kui te trenni ei tee, siis tulemusi ei saada.

P90X CARDIO X FULL WORKOUT (Part 2)

Need, kes on püüdnud kinni pidada traditsioonilistest programmidest, käivitavad P90Xi ja leiavad, et igavus hajub, mis hoiab neid motiveerituna jätkama. See mängib suurt rolli nende õnnestumisvõimes. Fakt, et teete nii palju erinevaid treeninguid, on üks Põhielement, mis aitab teil pidevalt tulemusi luua.

Kui keegi peaks just treeningprogrammi alustama, hoolimata sellest, mida nad söövad, on suur tõenäosus, et neile saadud tulemused ei meeldi.

Hoiatused Insanity Workout, P90X ja muude spordiprogrammide kohta

Ükski treeningprogramm ei suuda kehvast toitumisplaanist üle saada, nii et kui mõlemat tegurit arvesse ei võeta, on tulemused õhukesed. Enamik inimesi, kes alustavad treeningprogrammi, proovivad tervislikumalt toituda, kuid kui nad ei järgi mõnda kindlat toitumiskava, on tõenäosus, et nad saavutavad edu.

Need, kes on põnevil P90X süsteemi üle, saavad ennast nii dieediprogrammi kui ka trenni ning seetõttu hakkavad nad tegelikult programmiga kaalu langetama. Need, kes on põnevil P90X süsteemi üle, saavad Ise dieediprogrammil kui ka treeningul.

  1. Kuidas teha P90Xi jõusaalis - Teostada
  2. Või äkki sul on sõber, kes äkitselt nägi natuke rohkem tauttu ja toonides, kes juhuslikult viitas lihaste segadusele põhinevale harjumusele.