Liigu sisu juurde

Pirnikujulise kehakujuga inimesed kannavad suurema osa oma kehakaalust keha alumistes osades, milleks on enamasti nahaalune rasv. Seetõttu võib spordihallides väga sageli näha inimesi, kes kaalu langetades ei saa lahti rippuvatest tünnidest, kõhust ja laiadest puusadest.

Õunad saavad kasu madalast glükeemilisest dieedist

Kategooriateta 17 kehakaalu langetamise näpunäidet vastavalt teie kehatüübile Selgub, et on olemas selline kehatüübi dieet. Avastage parimad näpunäited oma kuju jaoks, olenemata sellest, kas olete rasva pliiatsi kaalulangus, õun või liivakell!

Kaalukaotus Me kõik teame põhitõdesid: ärge rikkuge oma magusaisu, üles oma kiud ulukit, juua palju vett.

rasva pliiatsi kaalulangus kas jalgrattasoit poletada sisemine reie rasv

Kuid mida te ei pruugi teada, on see, et toitumisotsuste mõju ja tõhusust rasva pliiatsi kaalulangus mõjutada teie keha kuju. Täpselt nii, need topeltšokolaaditahvlid võivad sulle palju rohkem kahju teha kui naabrile. Teie kehatüübil pole ainult visuaalseid tähendusi; see mõjutab ja peegeldab seda, kuidas reageerite toidule ja teie metaboolsest meigist sügavamal tasandil - see on see, kus kehatüüpi dieet tuleb. Seega on ülitähtis süüa vastavalt oma kehatüübile, et tagada, et teie ainevahetus töötab oma parima.

Õunakujulise kujuga inimesed kannavad suurema osa oma kehakaalust kõhu piirkonnas, kuid alakeha on õhem. Vistseraalne rasv, kuigi see on väga ohtlik, on metaboolselt aktiivne ja seda on lihtsam kaotada, kui järgitakse asjakohast dieeti.

fitone-moderno

Pange asjad lahti ja saate teada kuidas kõhurasva kaotada vaid paari nädalaga. Lõika välja sellised toidud nagu valge leib, pastad, riis, saiakesed, küpsised ja kommid.

  • Rasva kadu votab liiga kaua
  • Dieet nädala jooksul kaalulangus - ligikaudne dieedimenüü ja toodete loetelu
  • Dieet ja kaalulangus: 14 viisi naela vabanemiseks pärast 40 - Tervis -
  • Krüoteraapia külmaga: kaalulanguse eksperdid on skeptilised
  • 20 kõhurasva ravimist - Kaalukaotus
  • Kehatüübi dieet: 17 kehakaalu langetamise näpunäidet, mis põhinevad teie kehal - Kaalukaotus

Valige kiudainerikkad süsivesikud, näiteks täisteraleib, kaerkaunviljad, oad ja tärkliseta köögiviljad. Südametervislikumate monoküllastumata rasvade, nagu oliiviõli, pähklid, seemned ja avokaadod, söömine on samuti hädavajalik, sest Chelsey Amer, RD sõnul suurendavad need küllastustunde ja võivad aidata teil süüa vähem ebatervislikke toite ja lõhkeda kõhurasva.

Pirnikujulise kehakujuga inimesed kannavad suurema osa oma kehakaalust keha alumistes osades, milleks on enamasti nahaalune rasv.

Nädala menüü kogu perele Tõhus viis rasvapõletuseks on kalorite defitsiidi loomine. Protsessi realiseerimiseks on vaja kaalukaotuse jaoks nädala jooksul luua tervislik toitumine, see tähendab töötada välja ligikaudne menüü, milles valgud, rasvad, süsivesikud oleksid õigesti tasakaalus.

Seda nimetatakse ka rasvaks, mida saab näpistada. Ehkki armastuse käepidemed ja muffinipealsed panevad enamuse meist kripeldama, ei ümbritse selline rasv meie elutähtsaid organeid, mis tähendab, et see ei kahjusta meie tervist nii palju kui rasv, mida leiate inimestelt, kellel on õunakujuline kuju. Tagaküljel on seda tüüpi rasva kaotamine raskem, kuna see on visa ja pole nii liikuv kui siseelundite rasv. Pika protsessi saate natuke lõbusamaks muuta, lisades treeningukavasid lõbusad viisid kaalu langetamiseks!

Jahutage keha lämmastikuga

Ta soovitab lisada terve päeva jooksul mitu portsjonit täisteratooteid, nagu kinoa, pruun riis ja täisteraleib. Shutterstock Pööratud kolmnurkse kujuga kehadel, mida nimetatakse ka rasketeks kehatüüpideks, on enamasti laiad õlad ja nad on altid rasva ladustama oma keha ülemisele poolele.

Tõlge: vahetage oma valge riis ja kartul kinoa ja kaera vastu. Värsked köögiviljad eriti lehtköögiviljad on samuti võtmetähtsusega ning peaksite kõrvaldama kõrge rasvasisaldusega juustud ja töödeldud toidud - eriti puhitust tekitavad ja soolased.

rasva pliiatsi kaalulangus teaduslik viis keha rasva poletamiseks

Liivakellakuju kipub olema kõige ihaldatum kehakuju, sest selle kujuga inimesed võtavad kogu kehas ühtlaselt kaalus juurde. Kui seda tüüpi inimesed 527 slimming juurde võtavad, on see kõige märgatavam näol, kätel, rinnal, põlvedel ja pahkluudel või nende ümbruses. Nagu kõik kehatüübid, peaksid ka liivakellakujud piirama töödeldud toite, suhkrut, kofeiini ja rasvarikkaid toite.

Tuge saama Vanus on oluline Kui olete üle aastane, võite olla märganud, et kaalu on kergem juurde võtta - ja seda on raskem kaotada - kui varem. Muutused teie aktiivsuse tasemes, söömisharjumustes ja hormoonides ning selles, kuidas keha rasva salvestab, võivad kõik mängida rolli.

Shutterstock Sirge kujuga kehaga inimestel on õlgade, vöökoha ja puusade mõõtmed sarnased - kõverad põhimõtteliselt puuduvad. Enamikul kõhnadel inimestel on selline kehatüüp ja kui nad kaalus juurde võtavad, on see tavaliselt kõhus.

rasva pliiatsi kaalulangus silm detroiti kaalulangus

See kehatüüpi dieet, mis sisaldab rohkesti keerukaid süsivesikuid, värskeid tooteid ja tervislikke rasvu, on suurepärane valem, mida järgida, sest see aitab vähendada kardiovaskulaarsete probleemide riski. Nii tunnete end madala kalorsusega täis, kiudainerikas köögivili ja ei söö üle kaloraažiga toiduvalikut.

Kuidas kaotada rasva - teadus tõestatud viise

Teil on vähem soovi teiste toitudega tegeleda. Rosen soovitab kasutada ka väiksemaid taldrikuid, hoides alati käepärast tervislikud suupisted porgand ja hummus, õunad ja mandlid, tavaline kreeka jogurt ja kurgidpiirata suhkru ja lihtsate süsivesikute sisaldust ning suurendada kiudainerikaste toitude tarbimist.

Rohkem liikumine aitab mitte ainult kaalulangetust, vaid suurendab teie üldist tervist, vähendab südamehaiguste riski, aitab kontrollida veresuhkrut ja palju muud!