Liigu sisu juurde

Kui vähegi, väärivad minusugused tervisekirjanikud suure süüdlase õlga. Kuidas kaalust alla võtta jalgrattaga Isegi kui lapsepõlvest teate, kuidas jalgrattaga sõita, ei piisa ainult sellel istumisest ja sõitmisest.

kas ohkrattaga poleb rasva

Intensiivsuse valikud Nii jalutuskäik kui ka elliptilise masinaga treenimine pakuvad kardiovaskulaarseid ja kas ohkrattaga poleb rasva tervisele kasulikke eeliseid, sealhulgas tugevdavad teie südant ja kopse, vähendavad südamehaiguste riski ja põletavad kaloreid, et toetada tervislikku keha koostist.

Paremaks peetav sõltub teie enda isiklikust olukorrast ja sobivuse eesmärkidest.

Kumb on parem: kas kõndimine või elliptilise kasutamine?

Rasva kaotuse jaoks Kui teie eesmärk on vähendada keha rasvaprotsenti, on elliptiline masin tõenäoliselt tõhusam kui kõndimine. Rasva kaotamiseks peate märkimisväärselt suurendama igapäevaselt põletatud kalorite arvu ja elliptilisel masinal rattaga sõites on suurem potentsiaal kalorite põletamiseks. Kui peaksite tempot kiirendama, põletaksite samal tunniajal umbes kalorit 3 mph ja umbes kalorit 4 mph.

kas ohkrattaga poleb rasva

Kuid naelane inimene võib minutilise elliptilise treeningu ajal põletada umbes kalorit. Sisse saamine Treeningu järjepidevus kaalulangus iganadalased eesmargid hädavajalik kardiotreeninguga kaasnevate tervisega seotud võimaluste täieliku potentsiaali saavutamiseks.

  1. Ma ei taha vaielda vastuvõetud vastuse õigsuse üle.
  2. KUMB ON PAREM: KAS KõNDIMINE VõI ELLIPTILISE KASUTAMINE? - TERVIS -
  3. kaal ikka ei alane

Kõndimine võidab selle lahingu, kuna seda saab teha peaaegu kõikjal ja minimaalse varustusega. Ellipsi järgi treenimine nõuab juurdepääsu jõusaalile või hõlmab koju kalli trenažööri ostmist. Trenni tehes kõnnivad jalanõud ja loodus. Kuna saate ärgates või enne õhtusööki mahtuda kiiresse kõndimisseanssi, võite kõndides olla oma treeningrežiimiga järjepidevam.

Rasva kaotuse jaoks

Lisaks võimaldab kõndimine teil olla õues ja nautida värsket õhku, selle asemel, et piirduda kinnise ruumiga nagu elliptilisel treenimisel. Lihtne teie liigestes Nii kõndimine kui ka elliptilise masina kasutamine pakuvad vähese mõjuga treenimisviise.

kas ohkrattaga poleb rasva

Kui olete mures stressi pärast, mida treening võib põhjustada pahkluudele, põlvedele, puusadele ja seljale, on mõlemad need tegevused kvaliteetne valik. Elliptilisel masinal treenides ei jäta jalad aga kunagi pedaale ja nii pole teie liigestele mingit mõju.

Su jalad löövad kõndides vastu maad; kuigi mõju on minimaalne, võivad juba liigesevalu käes vaevlevad inimesed eelistada sujuvat elliptilist sõitu.

Kas põletate rattaga nii palju kaloreid, kui arvate? Westend61Getty Images Siit leiate hea uudise: jalgrattasõit on üks parimaid viise, kuidas treenida treeningul sadu kaloreid. Halvad uudised: Enamik inimesi hindab oma kaloripõletust liiga palju - sageli palju nagu piisavalt, et unustada kõik lisapakk. Kuid see pole sinu süü. Kui vähegi, väärivad minusugused tervisekirjanikud suure süüdlase õlga.

Mõeldes oma luudele Ehkki elliptiline masin pakub teile väiksema löögiga treeningut, on kõndimisel tekkivast lisalöögistressist kasu. Vanusega luutihedus loomulikult väheneb, eriti menopausijärgsetel naistel.

kas ohkrattaga poleb rasva

Selle tagajärjel on suurem luumurdude oht. Luutihedust saate üles ehitada treenimisega, mis tekitab teie luudele stressi, näiteks kõndides.

kas ohkrattaga poleb rasva

Igast sammust maandudes neelavad teie luud löögi ja nad kohanevad, suurendades nende tihedust ja tugevust. Dr Daniel W. Barry Colorado ülikoolist lisab, et kiire kõndimine on üks paremaid tegevusi luutiheduse suurendamiseks.

Jalgratta kasutamine kehakaalu langetamiseks

Intensiivsuse valikud Saate tõhusalt reguleerida oma treeningu intensiivsust ja lisada vaheldust nii kõndimisele kui ka elliptilistele treeningutele. Kui kõnnite jooksulindil, saate treeningu eesmärkide saavutamiseks reguleerida vöö kallet ja kas ohkrattaga poleb rasva.

Õues jalutades saate oma tempot tõsta ja kõndida suurema kaldega piirkondades. Elliptiline masin võimaldab teil reguleerida pedaalide takistust ja saate treeningu intensiivsuse suurendamiseks käsitsi pedaalida. Lisaks saate oma jalgu tagurpidi liigutada, et jalgu teisiti töötada. Paljudel elliptilistel masinatel on ka liikuvad käepidemed, mis võimaldavad teil harjutusse kaasata ülakeha elementi.

Viimased Artiklid.

  • 1 nadal katkendlik tuhja kaalulangus
  • Intensiivsuse valikud Nii jalutuskäik kui ka elliptilise masinaga treenimine pakuvad kardiovaskulaarseid ja muid tervisele kasulikke eeliseid, sealhulgas tugevdavad teie südant ja kopse, vähendavad südamehaiguste riski ja põletavad kaloreid, et toetada tervislikku keha koostist.
  • Kiire kaalulangus julie
  • See on mugav, kiire ja kompaktne ning rendipunkte on üle Eesti juba üsna palju.