Liigu sisu juurde

Tõuse üles ja tee 20 kordust. Võimalusel ka trenni ajal või peale trenni.

Mägironijad põletavad kõhupiirkonnast rasva ja aitavad armukangast lahti saada. Kuidas seda teha: Ühte põlve painutades asetage see veidi ettepoole.

Nüüd hakake oma positsioone vahetades oma jalgu edasi ja tagasi nihutama.

Liitu poplistiga!

Plank tungrauad: Plank tungrauad on plankide kuidas ravida rasva kadu nagu, mis annab kasu nii südamest kui ka tugevdades südamikku. Kuidas seda teha: Saa plangu sisse ja hüppa jalad lahti. Hüppa uuesti ja parimad rasva poletavad kompleksid jalad kokku.

Sisaldab ka naturaalset psülliumiseemne kestade pulbrit, mis on kuulus oma seedimist toetavate omaduste poolest. Rohelise tee ekstakt, mis on teaduslikult tõestatud rasvapõletamist toetava toimega. Kellele seda toodet soovitame: Nii meestele, kui naistele kaalulangetamiseks.

Avatud ja suletud on liikumine, mida järgite, kui ülakeha jääb plangul paigale. Push-ups: Push-upid on hämmastavalt tõhusad käte toniseerimiseks ja kogu keha tugevdamiseks. Kuidas seda teha: Nüüd painutage küünarnukid, kui lasete end põranda poole.

Nahka pinguldav ja tselluliidivastane tšilli aktiivgeel ml - Nahrin

Vajutage käsi sirgendades tagasi üles. Triitsepsi tagasitõmbed: Me kõik jälestame neid bingotiibu. Niisiis, tapke see triitsepsi rasv, tehes tricepsi surumist. Kuidas seda teha: Jää oma varvastele või pane põlved alla.

Toodet – ICONFIT Diet & Sports Nutrition

Nüüd suruge küünarnukid tagasi lükates põrandale. Sirutage käed ja lükake tagasi üles. Spider Push-up: Need kätekõverdused töötavad teie käed, õlad, jalad ja tuharad korraga. Kuidas seda teha: Minge plangu sisse ja pange parem käsi pea ja parema jala kõrvale selle käega.

Ei leidnud toodet?

Vajutage nüüd alla ja tagasi ülespoole liikudes minge tagasi plangule. Iga sisselülitamise korral vahetage külgi.

slimming plus dz

Külgplaat: Külgmised plangud sobivad hästi kaldus toonimiseks, muffinipealsete heitmiseks ja õlavarre kaotamiseks. Kuidas seda teha: Nüüd nihutage oma paremale küljele, tasakaalustades oma paremat kätt ja jalga.

queen letizia hispaania kaalulangus

Hoidke seda ja keerake seejärel vasakule küljele. Küünarvarre plank: Küünarvarre plank tugevdab teie õlgu ja õlavarre koos tugeva südamikuga. Kuidas seda teha: Pange plank asendisse pingul, keha sirge ja käed otse õlgade all.

Liitu Fit360 uudiskirjaga

Nüüd langetage õlavarredega küünarnukkidega küünarvarre. Seda nimetatakse ka delfiinilauaks.

kus rasva me poletame

Hoidke vähemalt 30 sekundit. Puusa keerdumised: Pilt: Shutterstock Puusa keerdumisi nimetatakse ka vöökohaks, sest need on väga tõhusad, kui tolli teie vöökohast maha visata. Kuidas seda teha: Nüüd keerake puusad ja puudutage paremat puusa põrandale.

Keerake uuesti ja puudutage vasakut puusa põrandale. Hoidke väänamist vähemalt 1 minut. Sild: Pilt: Shutterstock Silla poos ja silla langused on teie saagi parimad harjutused.

See muudab teie tagumiku suuremaks ja igapäevasemaks ning tugevdab kõhulihaseid.

Mägironijad põletavad kõhupiirkonnast rasva ja aitavad armukangast lahti saada. Kuidas seda teha: Ühte põlve painutades asetage see veidi ettepoole. Nüüd hakake oma positsioone vahetades oma jalgu edasi ja tagasi nihutama. Plank tungrauad: Plank tungrauad on plankide südameversioon, mis annab kasu nii südamest kui ka tugevdades südamikku.

Kuidas seda teha: Heitke selili pikali põlved ja jalad põrandal. Tõstke puusad nii kõrgele kui võimalik, kuni saate sirgjoonelise õlgade kuni põlvedeni.

Sellel on kiireim toime ja keha omandab hüdrolüüsitud kujul valku märkimisväärselt paremini kui tavalist valku. Kõrgeim DH25 hüdrolüüsi tase!

Pigista põkk-põsed kokku. Langetage saak põranda suunas ja tõstke siis tagasi üles. Jalgade tõstmisega sild: Pilt: Shutterstock Säär koos jalatõstukitega on lihtsate sillalanguste täiustatud variatsioon, mis keskendub teie tuharalihastele iga nurga alt ja töötab tõhusamalt alumiste kõhulihaste korral. Kuidas seda teha: Lama selili, jalad põrandal lamedad ja põlved kõverdatud.

Arôms Natur Lipoforte salendava ja rasva põletava toimega toidulisand

Tõstke oma puusad üles, kuni tervislik muumia kaalulanguskaart sirgjoone põlvedest õlgadeni.

Tõstke üks jalg otse üles. Nüüd tehke kastmist 1 minut. Seejärel tehke vastassuunalise jalaga.

  1. Rasvapõletajad I Tõhus rasvapõletaja I rasvapõletus tabletid ja kapslid
  2. Otsi Rasvapõletajad Rasvapõletajad aitavad efektiivselt kehakaalu langetada.
  3. Ei sobi rasedatele.
  4. ICONFIT Diet WHEY Protein šokolaad 1 kg - Popsport!
  5. Rasva poletusvoond jooksulint

Squat hüppab: Pilt: Shutterstock Kükihüpe on plyometric harjutus, mis põletab suuri kaloreid ja on väga efektiivne neljarattaliste ja tuharalihaste tugevdamiseks. Kui teil on probleeme liigestega, peaksite vältima kükitavaid hüppeid.

Kuidas seda teha: Seisa sirgelt, jalad puusa laiuses. Kükitades suruge saak tagasi ja painutage põlvi. Hüppa nüüd üles ja siis kükita uuesti, kui maani jõuad. Tehke vähemalt 20 kordust. Tõstukid: Pilt: Shutterstock Deadlifts on üks parimaid harjutusi selle saagi treenimiseks. Haara kummastki käest hantel ja seisa sirge, püsti seljaga.

tl fat burner

Kuidas seda teha: Minge nii madalale kui võimalik, ilma et peaksite õlgu või selga küürutama. Hoidke oma selja tasane. Tõuse üles ja tee 20 kordust. Tõrjetõstukid on teie saagiks ja reieluu jaoks väga head. Külgmised kopsud: Külgmised kopsud sobivad hästi nii reie sise- kui ka välisküljele.

Kuidas seda teha: Nüüd lükake parimad rasva poletavad kompleksid vasakule küljele ja langetage see põranda poole, painutades vasakut põlve.

Superdren Night Time rasvarakke ja tselluliiti lõhustava toimega ampullid - Pärnu Kehastuudio

Veenduge, et parem jalg oleks sirge. Seejärel tooge tagumik paremale küljele ja hoidke vaheldumisi 20 kordust. Laudistikud: Pilt: Shutterstock See on üks parimaid käte harjutusi. Kuidas seda teha: Pange plank asendisse sirgete käte ja õlgadega. Nüüd painutage ükshaaval küünarnukid ja tulge küünarvarre planku.

How Large Can a Bacteria get? Life \u0026 Size 3

Ükshaaval sirutage käed jälle tavaliseks planguks. Tehke kordust.