Liigu sisu juurde

Vältige kiirgust Kilpnääre on kiirguse suhtes tundlik. Siia kuuluvad: keedetud köögiviljad, täisteratooted, keedetud sibul, teravili kaer, riis , mungoa, pähklid praadimata , liha, kala, munad. Kontrollrühm CONT grupil paluti säilitada oma praegune füüsilise aktiivsuse tase ja toitumisharjumused katseperioodi 15 nädala jooksul. Kilpnääre oma funktsioonide täielikuks täitmiseks vajab see seda elementi. See ei ole vahelduva paastumise enda süü, kuid see tähendab kindlasti, et see pole kõigile sobiv protokoll. Meie aju ja meeled mängivad meie üle julma nalja.

Abstraktne Eesmärk: Et määrata nädalase suure intensiivsusega vahelduva kasutamise HIIE programmi mõju noorte naiste subkutaansele ja pagasirasvale ning insuliiniresistentsusele.

Teemad: Nelikümmend viis naist, kelle keskmine KMI oli 23, 2 ± 2, 0 kg m -2 ja vanus 20, 2 ± 2, 0 aastat. Lean võrreldes ülekaaluliste naistega kaotasid vähem rasva pärast HIIE-d. Pärast tervisliku kaalulangus toiduained ei täheldatud adiponektiini taseme olulist muutust.

Järeldused: HIIE-ga kolm korda nädalas 15 nädala jooksul võrreldes sama SSE harjutuse sagedusega seostati kogu keha rasva, subkutaanse jala- ja pagasirasva olulist vähenemist ning insuliiniresistentsust noortel naistel. Sissejuhatus Ülekaalulisus ja ülekaalulisus on kogu maailmas suurenenud ning need suundumused on nii arenenud kui ka arengumaades.

Pettumuslikult on sellised treeningprogrammid viinud rasva kadu vähe või üldse mitte. Seega on vaja treeningprotokolli, mida saab teha ülekaalulised, mitteaktiivsed isikud, kes tõhusamalt põhjustavad rasva kadu.

14 parimat viisi rasva põletamiseks

Üks selline treeningprotokoll võib olla suure intensiivsusega vahelduv harjutus HIIE. HIIE hõlmab lühikest, intensiivset, anaeroobset treeningut, millele järgneb lühike, kuid veidi pikem väga madala intensiivsusega aeroobne treening.

Varasemad uuringud on näidanud, et HIIE suurendab rasva oksüdatsiooni ja mitokondriaalse ensüümi aktiivsust; 8, 9, 10 on aga kroonilise HIIE võime indutseerida rasva kadu ainult ühe uuringuga. Tremblay et al. Sekkumise lõpus oli vaatamata märkimisväärselt madalamale liikumisest tingitud energia puudujäägile kaotanud kõrge intensiivsusega grupp oluliselt rohkem rasva, mõõdetuna naha külgede paksuse muutusega võrreldes energiakulu.

Selle uuringu üheks eripäraks oli see, et HIIE protokoll oli pikaajaline 45 min ja osales viis korda nädalas. Seega on tõenäoline, et istuval, ülekaalulistel isikutel oleks sellise programmi järgimisel raskusi. Selle programmi võime tõttu põhjustada rasva kadu, oleks kasulik leida selle protokolli vähem nõudlik versioon, mis vähendaks keha rasva, kuid oleks vastuvõetav istuvale inimesele.

Seetõttu oli käesoleva uuringu eesmärk uurida HIIE minutiliste boutide mõju, mida korrati kolm korda nädalas vahelduva rasva kadumise uuringu koostisele ja tühja kõhuga insuliini tasemele. HIIE mõju määramiseks populatsioonivahemikus valiti suhteliselt normaalsed kaalulikkusega inimesed.

Kaalukaotuse katkendlik paastumine: kas peaksite seda proovima?

Eeldati, et 15 nädalat kestnud HIIE-ravi võrreldes nädalase minutilise SSE-ga on tulemuseks oluliselt suurem rasvade ja insuliiniresistentsuse vähenemine noorte, preenopausaalsete naiste puhul. Teemad ja meetodid Teemad Isikud olid mittesuitsetajad ja mitteaktiivsed, kuid muidu terved naised vanuses 18 kuni 30 aastat.

Etniliselt oli 12 hiina, 18 Euroopa, 3 Kagu-Aasia ja 1 Aafrika subjekt. Isikud skriiniti, kasutades PAR-Q, 12, mis on standardne eelküsimustik ja uuringu heakskiitmist andis ülikooli teadusuuringute eetikakomitee.

Nelikümmend viis vabatahtlikku läbisid esialgse testimise.

Mitte mingisuguste mõõdetud muutujate vahel ei täheldatud olulisi erinevusi nende mitteavaldajate ja uuringus viibinud naiste vahel. Täissuuruses tabel Menetlused Pärast kofeiini katse hommikul vältimist jõuti pärast ööbimist kiiresti laborisse. Kõiki naisi testiti menstruatsioonitsükli follikulaarses staadiumis.

vahelduva rasva kadumise uuringu

Eelkoolituse testid hõlmasid antropomeetrilisi mõõtmisi ja VO 2peak määramist tsükli ergomeetril tabel 1. Kanüül sisestati antitubitaalsesse veeni, millele järgnes 30 min pikkune lamavool.

Faktid vahelduva paastumise, rasva kadu ja lihaste kasvu kohta

Võeti vereproovid ja täisveri viidi 10 ml EDTA ja 3 ml fluoriid-vacutaineritesse. Harjutus viidi läbi elektriliselt pidurdatud, arvutiga juhitava Monark tsükli ergomeetriga ja VO 2peaki hinnati ParvoMedics TrueMax metaboolse ostukorvi abil. Kõik katsed viidi läbi ja tunni vahel.

INTERMITTENT FASTING. Full FAQ. MYTHS and FACTS. INTERMITTENT FASTING P

Eeltreeningu hindamine oli rambikatse 2-minutiliste etappidega pärast 3-minutilist soojenemist. Iga etapi kaalulanguse kirik juurdekasv oli 15 W. Katse lõppes, kui saavutati VO 2peak või standardse ammendumise standardkriteeriumid.

Kuna need vabatahtlikud olid treenimata ja jalgrattasõiduks kasutamata, lõpetasid nad tavaliselt tõelise VO 2max saavutamise, mistõttu VO 2peak võeti vastu aeroobse võimsuse näitajana.

Venoossed vereproovid võeti katse iga teise etapi viimasel 30 sekundil ja jahutamise lõpus. Südame löögisagedus HR registreeriti iga etapi lõpus.

Vereproovid tsentrifuugiti ja külmutati, nagu eespool kirjeldatud. Kogu keha ja kesknärviserva rasva ning lahja koe mass ja kogu koe protsent mõõdeti, nagu eelnevalt kirjeldatud.

vahelduva rasva kadumise uuringu

DEXA on kinnitatud rasvkoefitsiendina rasvunud ja normaalse kehakaaluga isikutele, on näidatud, et DEXA poolt 15, 16, 17 ja kõhupiirkonna rasvade keskmised mõõtmised korreleeruvad tugevalt insuliiniresistentsusega. Pagasimõõde hõlmab kaelale distaalset ala ja ülemise jäsemeta vaagna paremat. Selles kohordis oli keskmine rasva mass FM selles piirkonnas 10, 3 kg, lahja mass 18, 4 kg. Keskne kõhumõõde hõlmas osa T12 ja L4 vahel ning selle tüüpiline FM oli 1, 2 kg ja keha krampide kaalulangus mass 2, 5 kg.

Dieetide jälgimine Isikutel paluti koolitusprogrammi käigus säilitada oma tavapärased söömisharjumused.

Parim viis kõrvalekalde õigeaegseks avastamiseks on korrapärane arstlik läbivaatus ja testid. Esitage arstidele küsimusi, kui midagi teie tervislikus seisundis on kahtlane, vajadusel läbige kilpnäärme ultraheli. Kuidas kaitsta oma autot osade varguste eest Pensionäride sanatooriumi vautšerite järjekord - kuidas tõusta ja järjekorras olevate inimeste teavitamise kord 11 toitu peaks olema igal eakal inimesel Põletik Kroonilised põletikulised protsessid põhjustavad paljusid häireid. Kilpnäärmehaigus pole erand.

Esialgsel ja viimasel laboratoorsel visiidil andsid isikud 3-päevase dieedi inventuuri ja analüüsid viidi läbi SERVE dieetanalüüsi tarkvara abil.

Kõrge intensiivsusega vahelduv treening Koolituseks kasutati monarktsükli ergomeetreid. HIIE protokolli puhul tegi iga subjekt 8 s sprintimise ja 12 sekundit pedaalide pöörlemist aeglaselt vahemikus 20 kuni 30 pööret minutis maksimaalselt 60 kordust seansi ajal. Isikud alustati konditsioneerimisfaasis nii vähe kui 5 minutit ja suurendasid järk-järgult tööaega maksimaalselt 20 minutini.

Kui üksikisik suudab katkestada 20 minutit vahelduvat sprintimist 0, 5 kg juures, suurendati resistentsust 0, 5 kg sammuga. Inimese HR vähenemine praegusel töökoormusel näitas vastupanu suurenemist.

Vahelduva paastu mõju leptiinile

Naised kohandasid koolituse stiimuliga kiiresti, nii et kahe nädala lõpuks kuus treeningut olid kõik naised võimelised täitma 20 minutit. Iga treening koosneb 5-minutilisest soojenemisest iga objekti poolt valitud töökoormuse juures. Selle konditsioneerimisfaasi lõpus vähendasid subjektid oma töökoormust ja jahutasid 5 minutit, millele järgnesid standardjooned nelinurksete, hamstringide ja tagumiste vasika lihaste jaoks. HR registreeriti treeningu ja jahtumise ajal.

Kui inimene jäi istungile vahele, teeb ta seda hiljem, et nädalase perioodi jooksul viidi lõpule 45 treeningut. Konditsioneerimisfaasi lõpus viidi lõpule 5-minutiline jahtumine ja venitamine samal viisil kui Vahelduva rasva kadumise uuringu.

Ükskõik, kas soovite parandada oma üldist tervist või lihtsalt suveks saleneda, võib liigse rasva põletamine olla üsna keeruline. Lisaks dieedile ja treeningule võivad kehakaalu ja rasva kaotust mõjutada ka paljud muud tegurid. Õnneks on rasvapõletuse kiireks ja hõlpsaks suurendamiseks palju lihtsaid samme.

Objektid alustasid nädalast programmi selle intensiivsusega 10—20 min. Harjutuse kestust suurendati järk-järgult maksimaalselt 40 minutini treeningu kohta. Kui subjekti sobivus paranes, nagu näitab HR vähenemine, suurenes resistentsus 0, 5 kg võrra.

Kas paastumisel kasutab teie keha kõigepealt rasva või lihaseid?

Kontrollrühm CONT grupil paluti säilitada oma praegune füüsilise aktiivsuse tase ja toitumisharjumused katseperioodi 15 nädala jooksul. Nad andsid ülevaate oma toitumisest 1. Analüüsid Insuliini taset hinnati ensüümiga seotud immunosorbenttesti komplektiga DSL 10— Leptiini DSLi jaoks viidi läbi sarnased ensüümiga seotud immunosorbenttestid. Kõiki proove analüüsiti kahes korduses sisekontrollina. Statistiline analüüs SPSS Muutujate vaheliste suhete uurimiseks kasutati ka Pearsoni toote-momendi korrelatsioonikoefitsienti.

Tulemused Enne koolitusprogrammi ei esinenud kolme grupi vahel olulisi erinevusi mõõdetud muutujatel tabel 1. Keskmised kõhupiirkonna rasva muutused suure intensiivsusega vahelduva kasutamise HIIEpüsiseisundi kasutamise SEE ja harjutuste kontrollgruppide puhul.

Täissuuruses pilt Kogu lahja kehamassi puhul ei täheldatud märkimisväärseid eel- ja järelravi erinevusi.

Vahelduv paast kaalulanguse korral - kuidas see toimib ja kasuks tuleb

Vähesed kudede massi muutused jalgades ei olnud olulised. Pärast glükoosikontsentratsiooni sekkumist ei esinenud rühmade vahelisi erinevusi ega olulisi muutusi.

Tühja insuliini muutus suure intensiivsusega vahelduva kasutamise HIIEpüsiseisundi kasutamise ja harjutuste kontrollgruppide puhul. Täissuuruses tabel Dieet 3-päevase dieedipäeviku põhjal ei täheldatud olulisi muutusi enne ja pärast ravieelset dieeti vahelduva rasva kadumise uuringu makro- või mikrotoitainesisaldusega tabel 4. HIIE rühmas täheldati jala rasvkoega võrreldes märkimisväärset kadu.

  1. Arvestades teie kaloreid Paastu esimestel tundidel saab keha kütuse maksa ja lihaste glükogeenivarudest; glükogeen lagundatakse glükoosiks.
  2. 2 nadal puhkus slim down
  3. Eksperdi vastused lugejate küsimustele Vahelduv paast on võimas vahend kaalulangetamiseks.

Rasva kadu HIIE-le oli varieeruv väiksemate rasvade kaotamisega. HIIE aeroobne komponent moodustas 36 minutit nädalas ignoreerides soojenemist ja jahtumist võrreldes min nädalas aeroobse komponendiga SSE seisundis.

vahelduva rasva kadumise uuringu