Liigu sisu juurde

Üks neist tsoonidest on tähistatud kui "rasvapõletustsoon". Kas otsite just see, mida kõige paremini ja ka toidu vähendada ja ka kaotada kõht rasva on? Vähe sellest, ka varahommikune treenimine aitab keha kogu päeva jooksul laadida.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator Leukeemia Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Rasvavarud. Mõlemat kasutatakse adenosiinitrifosfaadi ATP moodustamiseks.

parim meetod rasva poletamiseks

ATP on peamine energeetiline aine. Adenosiintrifosfaadi tootmiseks lagundab meie keha ladustatud rasva rasvhapeteks või kasutab selleks glükogeenivarusid.

Mis on parim rasva põletamiseks

Keha püüab säilitada kõige väärtuslikumat oma vaatenurgast energiaallikat, mis on hõlpsasti kättesaadav ja koheselt kasutamiseks valmis. Nagu te ise aru saate, on see seotud glükogeeniga.

parim meetod rasva poletamiseks

Energiaallikate kättesaadavuse ja kasutusmugavuse osas on viimasel kohal rasvavarud ning glükogeen on kõige tipus. Organism hoiab alati glükogeeni varusid, et neid õigel ajal kasutada.

Põletage kiiresti rasva - Vihjeid -

Ja ta ei kuluta seda paremale ja vasakule, vaid säästab kuni sellise olukorrani, kui teda tõesti vaja on. Seega, kui keha aktiivsus on väga madal, näiteks une ajal, kasutab keha peamiselt rasvavarusid ATP tootmiseks. Mittepingutava treeningu ajal, näiteks kõndides, peab keha ära kasutama küll glükogeeni, kuid suudab siiski piisavalt kiiresti rasva metaboliseerida, et rahuldada nõudlust ATP järele.

Kui treening muutub intensiivsemaks, näiteks tõstesangu või jookseb kiirendusega sprinton keha sunnitud glükogeenivarudest veelgi sügavamale kühveldama. See tähendab, et koormuse intensiivsus sõltub sellest, millist energiaallikat kasutatakse.

On olemas selline populaarne kontseptsioon nagu rasvapõletustsoon. See on südame löögisagedus, mille korral keha põletab võimalikult palju kaloreid, kuid tugineb energia saamiseks suuresti rasvavarudele.

parim meetod rasva poletamiseks

Kõigile neile nõuetele vastavad sellised asjad nagu sörkjooks, rattasõit, sõudmine, ujumine ja muu. Nad kulutavad märkimisväärses koguses kaloreid, kuid samal ajal on pulss endiselt üsna madal ja seetõttu tuleb suurem osa energiast rasvast. Teisisõnu on kehal nende harjutuste jaoks aega rasvhapetest ATP tootmiseks. Rasvapõletuse pulsikalkulaator Ühendage kalkulaatorisse oma vanus ja puhkepulss.

Milline peaks olema rasvade põletamise optimaalne pulss, et treenimine annaks maksimaalset efekti?

10 tõhusat rasvapõletust kaalulangetamiseks kodus

Südame löögisagedusel on suur roll selles, kui palju kaloreid treeningu ajal põletatakse. Paljudele ekspertidele meeldib rääkida sellest, mis on parim rasvapõletuseks, jõutreeninguks või südameks. Kuid tegelikult sõltub kõik pulsist. Tavaliselt südame löögisagedus suureneb ja püsib pikka aega kõrge kardiotreeningu ajal ning suure raskusega jõukoormuse korral on südame kokkutõmbumiste kiirendus lühike.

Miks kaalust alla võtta ja vähendada keha rasva?

Levinud on veendumus, et peate oma pulssi hoidma nn rasvapõletustsoonis nii kaua kui võimalik, kuid mõned väidavad, et mida kõrgem on pulss, seda intensiivsemalt rasv põletatakse.

Tegelikult on mõlemad need võimalused head. Kumb on aga parem? Mis on pulss See küsimus võib tunduda naeruväärne ja liiga lihtne, kuna kõik teavad sellele vastust.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator

Pulss on südame löögisagedus. Tavaliselt mõõdetakse lööki minutis.

Rasvapõletus tuleb ainevahetusest. Ainevahetus töötab toidust energiaks.

Kuid lähemal vaatlusel ilmnevad mõned parim meetod rasva poletamiseks üksikasjad. Südame peamine ülesanne on vere pumpamine kogu kehas. Veri kannab hapnikku kõikidesse keha rakkudesse.

Südame löögikiirus sõltub täielikult sellest, kui palju hapnikku keha rakud parasjagu vajavad. Kui keha vajab rohkem hapnikku, saadab meie aju südamele ja kopsudele käsu hingamise ja südame löögisageduse suurendamiseks. Tõde rasvapõletustsooni kohta Tema vastu vaidlevad nad kõige rohkem.

Selleks, et mõista, millist pulssi sihtida, kui soovite põletada maksimaalset rasva, on kasulik kõigepealt mõista "rasvapõletustsooni" mõistet.

Kuidas kiiresti rasva põletada

Ja miks ei peaks seda põhimõtet pimesi järgima. Samuti on oluline teada saada, mis on liigne hapnikutarbimine pärast treeningut hapnikuvõlg. Seda iseloomustab ainevahetuse kiirenemine - kalorite "järelpõletamine" pikka aega pärast parim meetod rasva poletamiseks lõppu.

Keha kasutab energiat 24 tundi ööpäevas. Näiteks magades magab keha kaloreid, kuid mitte nii intensiivselt kui ärkvel olles.

  • 3 viisi rasvade kiireks põletamiseks - Kaalu Kaotama
  • Kaalulangus beeta-blokaatorite kasutamine
  • Keharava kaotamiel on terviele palju eelieid.
  • Miks kaalust alla võtta ja vähendada keha rasva?