Liigu sisu juurde

Mõelge treeningukaaslasele või vastutuspartnerile. Med Sci Sports Exerc.

10 tõhusat rasvapõletuse kaalulangetamise harjutust, mida kodus teha - Elu -

Mis asi on vistseraalrasv? Kõhu piirkonnas on meil peamiselt kahte tüüpi rasva: 1 sisemine rasv ehk vistseraalrasv paikneb meie kõhuõõnes, see ümbritseb ning kaitseb meie siseelundeid.

Kui kaua kulub kõhurasva kaotamiseks? Ülevaade Keharasva omamine on tervislik, kuid on põhjust kaalu kaotada vöökohalt. Harvardi meditsiinikooli hinnangul on enamikul inimestel umbes 90 protsenti keharasvast veidi naha all. Seda nimetatakse nahaaluseks rasvaks. Ülejäänud 10 protsenti nimetatakse vistseraalseks rasvaks.

Seda näha ei ole võimalik, kuna mainitud rasv paikneb kõhulihaste all; 2 subkutaanne ehk väline rasv paikneb naha all ning seda näeme rasvavoldin kõhul. Miks siis sisemine rasv nii halb on?

rasva poletamise ulevaade kaalulangus treener baton rouge

Rasvkude on palju enamat kui lihtsalt energiasalvesti. Seal toodetakse mitmeid aineid, mis mõjutavad meie kogu keha toimimist.

Kas saate sihtida ülakeha rasva?

Kui öelda nüüd teaduskeeles, siis vistseraalne rasv on metaboolselt aktiivsem kui subkutaanne rasv. Seal toodetakse kemikaale, mis põhjustavad põletikke, seeläbi aga suureneb krooniliste haiguste risk.

Üleliigne vistseraalrasv on otseselt seotud diabeedi, südame- veresoonkonna haigustega ning isegi teatud tüüpi vähkkasvajatega. Kas vistseraalrasvast on raske lahti saada? Tegelikult ei ole. Sisemise rasva põletamine on tegelikult lihtsam kui nahaalusest rasvast lahti saamine.

rasva poletamise ulevaade kaalulangus isiksus

Vistseraalrasv kipub ladestuma kiiremini kui nahaalune rasv, kuid sellest on ka lihtsam vabaneda, kuna sisemises rasvkoes on parem verevarustus kui nahaaluses rasvas. Kui kehalise koormuse ajal tõuseb meie veres rasva lagundavate hormoonide tase, siis esmalt hakatakse kasutama rasvkudet, kus verevarustus on parem. Õige toitumise ja treeninguga saab vistseraalrasvast üsna kergesti lahti.

Tegelikult ei pea vistseraalrasva põletamiseks enda menüüs millestki täielikult loobuma. Te ei pea isegi ülemäära kardiotreeninguid tegema, olgu siis nendeks intervalltreeningud või ühtlasel intensiivsusel kestvusmeetod.

salenemist pakkuv toitumisharjumustega inimesed jaapan osta

Ainsaks tingimuseks on kalori defitsiit. Ühesõnaga sissesöödud energia kogus peab olema väiksem kui elutegevuse käigus kulutatud energia hulk. Kuskilt tuleb see defitsiidi tõttu tekinud energiavõlg siiski tagasi saada. Kui toitumine ja rasva poletamise ulevaade seda ilusti toetavad, siis puuduv energia võetakse meie rasvkoest. Kuidas siis see defitsiit tekitada? Laias laastus on kaks võimalust: 1 kärpida sissetulevat energiat süüa vähem või 2 suurendada energiakulutusi teha trennint aeroobne või jõutreening või kombinatsioon neist kahest treeningmetoodikast.

Leian, et lihtsam oleks teha paar jõutreeningut nädalas lihasmassi juurdekasv suurendab juba iseenesest ainevahetuse kiirust ja komineerida seda defitsiidis toitumise ning mõnusa kardiotreeninguga.

Navigeerimine

Raskem meetod on reeglika suures mahus aeroobses tsoonis treenimine. Aga inimesed on erinevad ja mõnele sobib ja meeldivad hoopis pikad rahulikud treeningud. Mis puutub rasvamassi vähendamisesse, siis selles osas on toitumisel rasva poletamise ulevaade suurem roll kui treeningutel!

rasva poletamise ulevaade epsomi soola vanni ja kaalulangus

Võtmekohaks oleks siiski kerges defitsiidis dieet, nt ketogeenne dieet või vahelduv paastumine. Kõige parem dieet on see, millest sa suudad kinni pidada! Mis puudutab vormi saamist, siis kõige tähtsam on alati järjepidavus.

Kui Kaua Kulub Kõhurasva Kaotamiseks? | Seedeprobleemid

Aga treeningud? Traditsiooniliselt peetakse keha rasvamassi vähendamiseks parimaks aeroobset treeningut.

rasva poletamise ulevaade suu rasvade kaotus

Vaatamata laialt levinud arvamusele pole tegelikult rasvamassi vähendamiseks kardiotreeninguid üldse vaja. Saab ka teisiti.

rasva poletamise ulevaade ningxia nitro kaalulangus

Piisab ka tarbitud kalorite hulga kärpimisest ja paarist jõutreeningust nädalas. Mitmed uuringud on näidanud, rasva poletamise ulevaade sellest piisab sisemise rasvahulga vähendamiseks.

rasva poletamise ulevaade keskmine kaalulangus otf

Ühes 12nädalases uuringus võrreldi aeroobse treeningu ja jõutreeningu mõju rasvamassi vähenemisele. Mõlemad katsealuste rühmad olid sarnases kaloridefitsiidis.

KETO® öised rasvapõletuskapslid

Selgus, et selle ajaga kaotasid aeroobseid treeninguid teinud katsealused 12 kg rasva ja 4,1 kg lihasmassi. Jõutreeninguid teinud grupp kaotas 14,5 kg rasva ja lihasmass ei vähenenud peaaegu üldse. Olgugi, et kardiotreeningute grupp kaotas kokkuvõttes 3,5 kg rohkem enda kehamassist, kaotati ka olulisel määral lihasmassi.

Sarnaseid tulemusi on näidanud mitmed uuringud. Jõutreening on kaloridefitsiidis olles lihasmassi sälitamiseks kriitilise tähtsusega.

Samal teemal

Dieedi ajal liiga agaralt aeroobseid treeninguid tehes kaotate lisaks rasvale ka lihasmassi. Sellega kaasnevad aga juba muud probleemid.

Somatodrol — Ülevaateid, hind, kuidas see toimib, arvamused, kogemused, koosseisu, annus, kõrvaltoimed. Ma tahan kaotada kaalu kiiresti, mis ei kahjusta tervist! Need, kellel on sageli aeglane ainevahetus on liigne kehakaal.

Lisaks eelnevale suurendab jõutreening ka treeningujärgset rasvapõletust. Ehk siis keha kasutab ka pärast treeningut teatud aja jooksul suuremas koguses enda rasvavarusid. Uuringud on näidanud, et treeningujärgne suurem rasvade põeltus jääb kestma kuni järgnevaks 24 tunniks mõnikord ka kauemaks. Kokkuvõtteks Vistseraalrasva vähendamiseks tuleks sättida toitumine kergesse defitsiiti ning teha jõutreeningut nädalas.

Kuidas rasva põletada sammul

Kui sulle meeldib ka aeroobne töö, siis lisa aeg-ajalt sisse ka mõned kardiotreeningud. Ole kannatlik ja järjepidev ning peagi näed esimesi tulemusi. Südame-veresoonkonna tervise huvides on aeroobsed treeningud siiski olulised. Allikad: Kang, YE.

PloS one, 11 4e Why visceral fat is bad: mechanisms of the metabolic syndrome. Obesity Silver Spring.

  • Kaalulangus laheb vaga aeglane
  • Vistseraalne rasv, kuidas sellest lahti saada? – Personaaltreeningud, toitumis- ja treeningkavad
  • Kirjeldus Rasvade ainevahetus aeglustub öösel, põhjustades kehas rasva ladestumise kehas Biocyte Kétoslim night® aitab une ajal rasvu lõhustada.

Change in weight and body composition in obese subjects following a hypocaloric diet plus different training programs or physical activity recommendations. Geliebter A. Slentz CA. Effects of aerobic vs.

Kui kaua võtab aega rasva põletamine?

Ismail L. A systematic review and meta-analysis of the effect of aerobic vs. The effect of abdominal exercise on abdominal fat.

Dolezal BA. Med Sci Sports Exerc. Schuenke MD. Effect of an acute period of resistance exercise on excess post-exercise oxygen consumption: implications for body mass management.

Rasvapõletus tuleb ainevahetusest. Ainevahetus töötab toidust energiaks.

Paoli A. Share this:.