Liigu sisu juurde

VÔite alustada lihtsate ja populaarsete harjutustega, nagu biitseps, surumine, kangid, biitseps, rindkere sirutused, raskused rindkere tasemel. Kui olete jooksu lÔpetanud, vahetate kohe partneriga positsioone. Te parandasite oma kiirust ja kehalist vÔimekust.

Söö rohkem valku

KĂ”ige tĂ”husam viis rasva pĂ”letamiseks koos oma sĂ”bra, naise vĂ”i partneriga Ka olete kunagi mĂ€rganud, kuida treenite rohkem, kui keegi vaatab? Treeneri vĂ”i treeningpartneri ilm hoiab teid vatutuel ja kavatab jĂ”upingutui - keegi ei pĂŒi jĂ€rjekindlalt iik Sisu Kas olete kunagi mĂ€rganud, kuidas treenite rohkem, kui keegi vaatab?

  1. Slim alla ubuntu desktop
  2. Kaalulanguse napunaited motivatsioon

Treeneri vĂ”i treeningpartneri silm hoiab teid vastutusel ja kasvatab jĂ”upingutusi - keegi ei pĂŒsi jĂ€rjekindlalt isiklikke rekordeid ĂŒksi. Mulle meeldib seda nĂ€htust Ă€ra kasutada, ĂŒhendades inimesed omavahel ja viies lĂ€bi vĂ€ga spetsiifilise, vĂ€ga kurja Gym Jonesi treeningu: The Tailpipe.

6 nadalat rasva poletamiseks

VĂ€ljalasketorud on loodud nii, et treeningutest pĂ”hjustatud kannatuste suurus sĂ”ltub sellest, kui palju pingutust on teie partner valmis tegema. Vastupidi - kui lĂ”dvestute, maksab teie partner kallilt. Rasvade purustamiseks ilma partnerita vaadake vĂ€lja The Anarchy Workout - ĂŒks kutt kaotas vaid 6 nĂ€dalaga 18 naela rasva.

6 teaduslikku nippi kÔhurasva kaotamiseks, mis kindlasti töötavad - Tervis

Nii nÀiteks jooksete meetrit, samal ajal kui teie sÔber hoiab pea kohal kahte hantlit. Kui olete jooksu lÔpetanud, vahetate kohe partneriga positsioone. Mida kauem kulub distantsi lÀbimiseks 6 nadalat rasva poletamiseks korduste lÔpetamiseks, seda kauem peab teie semomet isomeetrilise harjutuse raskuse all kannatama. Siis on teie kord kaalu hoida, kuni teie partner jookseb.

Kui ta lĂ”petab, on see ĂŒks voor. EesmĂ€rk on lĂ”petada kolm ringi vĂ”imalikult kiiresti. Summutitorud muutuvad vĂ€ga jĂ”hkraks, vĂ€ga kiireks.

6 nadalat rasva poletamiseks

Seda seetĂ”ttu, et te ei saa kuidagi rohkem pingutada, kui nĂ€ete Ă”udust tekitavat pilku oma nĂ€ol - olen nĂ€inud, et need treeningud panevad inimesi rohkem pingutama, kui neil kunagi ĂŒksi on.

Neid nimetatakse "summutitorudeks", sest need tekitavad tunde, nagu imetaksite Ôhku lÀbi vÀljalasketoru.

6 nadalat rasva poletamiseks

Seotud: 6 jÔhkralt rasket treeningut, mida saate teha lÔunapausi ajal. Ja lisaks sundimisele rohkem pingutama, Ôpetavad treeningud ka koormuse all hingama. See on oluline taastumiseks ja peaaegu igasuguseks sobivuseks. Nii et haara kaaslane ja proovi seda ka ise.

Proovi 5 pÀeva tasuta!

Allpool on toodud viis minu lemmikut vÀljalasketoru treeningut ja juhised selle kohta, kuidas saate ise luua. Sa töötad veelgi rohkem, kui saad neli sÔpra, paned end kokku kahekesi ja nÀed, milline meeskond suudab kÔige kiiremini lÔpetada.

6 nadalat rasva poletamiseks

Klassikaline jÔusaali Jonesi vÀljalasketoru Isik 1: rida meetrit Isik 2: Hoidke kahte kilogrammist kettlebelli riiuli asendis Kui inimene 1 lÀbib meetrit, vahetage asendit. Mine kolm ringi. PÔhjamaade ÔudusunenÀgu vÀljalasketoru Isik 1: SkiErg vÔi rida meetrit Isik 2: hoidke pea kohal kahte naelast hantlit Kui inimene 1 6 nadalat rasva poletamiseks meetrit, vahetage asendit.

KÔige tÔhusam viis rasva pÔletamiseks koos oma sÔbra, naise vÔi partneriga - Sobivus -

Tour de Tailpipe Isik 1: pĂ”letage 30 kalorit fĂ€nnirattal, nĂ€iteks AirDyne vĂ”i Assault Bike Isik 2: hoidke planku Kui inimene 1 pĂ”letab 30 kalorit, vahetage asendit. SÀÀrega haavatav vĂ€ljalasketoru Isik 1: jookse meetrit Isik 2: hoidke kehakaaluga kĂŒkitamise asendit allapoole Kui inimene 1 lĂ”petab meetri, vahetage positsioone.

Home Nr. Kas lokaalne rasvapÔletus on vÔimalik?

Burpee Ă”udusunenĂ€gu vĂ€ljalasketoru Isik 1: tehke 20 burpeed Isik 2: hoidke surumisasendit Kui inimene 1 lĂ”petab 20 burpeed, vahetage positsioone. Ehitage oma vĂ€ljalasketoru Paarige ĂŒks kopsupĂ”letik ĂŒhe lihapĂ”letiga.

Kas lokaalne rasvapĂ”letus on vĂ”imalik? – Ajakiri SPORT

Nagu ĂŒlaltoodud torutorudes, teeb inimene 1 kopsupĂ”letit, inimene 2 aga lihapĂ”letit. Kui inimene 1 on valmis, vahetage koheselt asendeid. KopsupĂ”letid Rida vĂ”i SkiErg meetrit.