Liigu sisu juurde

Tehke iga kord kohvipausi tehes jalutuspaus. Potentsiaalsed tulemused Ühe naela kehakaalu kaotamiseks peate põletama umbes kalorit. Allpool on toodud mõned viisid, kuidas aidata klientidel oma igapäevaellu rohkem tegevusi lisada. Karditreeningu intensiivsust saab muuta, kui muudate treeningu kiirust, distantsi ja raskusastet või kallet, samal ajal kui takistustreeningu intensiivsust saab muuta, kui muudate tõsttava raskuse ja selle, kui palju kordusi teil on. F requency: Kui tihti treenite Ma ntensity: Kui raske treeningut on T ype: milliseid harjutusi teete T ime: kui kaua treening kestab Kõik FITT-i tegurid on teineteisest sõltuvad, see tähendab, et teie treeningu sagedus sõltub tüübist kardio vs raskused , intensiivsus ja aeg sõltuvad sagedusest jne. Kui aga leiate, et peate iga kahe või kahe lause järel hingetõmmet ahmima, kõnnite intensiivsemas tempos 3—4 miili tunnis või võib-olla ka kõrgemal.

Bholenath Remix Sumit Goswami Dj Ganesh Karwa Haryanvi Song

Share on Facebook Share on Twitter Kas te harjutate, sest soovite kaalust alla võtta? Kui jah, siis olete ilmselt kuulnud või on öelnud, et parima kehakaalu langetamise tulemuste saamiseks peaksite töötama oma rasvapõletuse tsoonis.

Seejärel kaaluge selle uue uuringu tulemusi: Hunter, GR, jt. Treeningkoolitus ja energiakulu pärast kaalukaotust. Meditsiin ja teadus spordis ja liikumises, 47 9— Sissejuhatus Südame-veresoonkonna treenimine ja vastupidavustreening on edukaks kaalujälgimiseks olulised.

Kuid mis on rasvade põletamise tsoon ja kas see tõesti toimib? Kui kõvasti peaksite treeningu ajal tõesti töötama? Mis on rasvade põletamise tsoon?

peamised rasva poletavad toidud

Kui tegemist on füüsilise harjutusega, eriti südame harjutusega, on erinevad südame löögisageduse tsoonid, mis võrduvad erineva intensiivsusega tasemega. Need erinevad intensiivsuse tasemed määravad kindlaks, millised energiasüsteemid teie keha kasutab treeningu ajal ja see mõjutab kaalulangus mhr otseselt seda, kui palju kaloreid te põletate.

Nendest numbritest näete, et rasvade põletamise tsoon on madalaim intensiivsus.

kaalulangus logi pdf

Niisiis, miks seda nimetatakse rasvade põletustsooniks? Kuna keha sõltub kütusest rohkem rasva, kui te töötate madalamal intensiivsusel.

20 paeva weightloss valjakutse

Mõned inimesed on seda tõlgendanud, et me kaalulangus mhr põletame rohkem rasva, kui me töötame madalama intensiivsusega, kuid see on natuke eksiarvamus. Ehkki madalama intensiivsusega treeningud on suurepärased algajatele ja suurepärase hoone vastupidavuse saavutamiseks, peate mõnede nende treeningute jaoks töötama raskemaks, kui soovite tõesti kaalust alla võtta.

Esimesed asjad kõigepealt

Tõde teie rasva põletamise tsoonis Asi on, keha sööb suurema osa rasvasisaldusega kalorit rasva põletamise tsoonis või madalama intensiivsusega. See on teie arvutatud kalorite arv, mis põhjustab kõige rohkem kehakaalu kaotust ja te lihtsalt ei põle nii palju kui te töötate madala intensiivsusega kogu aeg. Allpool olevas tabelis on toodud rasvkalorraalid, mida naeline naine tarbib südamehaiguste ajal.

howard sterni kaalulangus