Liigu sisu juurde

See viib spiraalini hirmu, eraldatuse ja häbi juurde - tunneteni, mis kutsuvad meid esile depressiooni, ärevuse ja raskuste tõstmise pärast. Toidu- ja dieetitööstusel on siin ülekaal. Mõelge toitudele, mis maitsevad suurepäraselt kuid ärge alati tundke end nii suurepärastena , nagu toidud, mida te mõnikord sööte - mitte alati ja kindlasti mitte kunagi. Riietumine küljele ja muud dieedimüüdid on lahti ühendatud : 11 teaduspõhist viisi, kuidas oma keha rohkem süüa, stressi vähem tunda ja oma keha suurepäraselt tunda amazon.

Tahtejõud on kaalulangus pettus, mis toidab dieeditööstust - toitumine ja toitumine

Ikka ja jälle kasutatakse samu negatiivseid sõnu: "portsjoni kontroll", "välja lõigatud", "söö vähem", "kõrvalda", "detox" ja "ei". Enamik meist on mitu korda proovinud teatud toite "välja lõigata" - ainult lestaks.

kuidas poletada rasva kohule ja reiedele

Igasugune kaalukaotus on ajutine või mis veel hullem - olematu. Toidu- ja dieetitööstusel on siin ülekaal.

  • Pi kaalulanguse elu
  • А что говорил этот краб.

Nad otsustavad, 9 ummargune poks kaalulangus piirata, kuid saate ühe erilise vastutuse liiva, mida nimetatakse tahtejõuks. Kuni teil on jõudu "välja lõigata", "süüa vähem", "kõrvaldada" ja "detox" Kuid siin on see, mida toidu- ja dieetitööstus ei soovi, et te teaksite: Mõiste "tahtejõud", mis on seotud söödava toiduga, on müüt - ja see on see, mis seab teid kaalukaotuse kaotamiseks.

Tahtejõud on kaalulangus pettus, mis toidab dieeditööstust

Toidu- ja joogikategooriate suurte keeldude keelustamine kõlab nii äärmuslikult, see peab toimima, eks? Suvalisi piiranguid ei toetata ühtegi teaduslikku uurimistööd. Näiteks oad, läätsed ja täisteratooted on ühed kõige toitainerikkamad toidud, mida süüa saab!

60 paeva rasvakahjumi eraldusvoime

See on ekstreemne tehnika, mis on mõeldud skaala ajutiseks nihutamiseks paar eemaldage reide ekstra rasva alla. Lisaks tõelise toidu söömisega seotud rõõmude kaotamisele peate suure tõenäosusega tegema erandeid ka kõrgema süsivesinikusisaldusega toitude suhtes, kui teil on vähem keskkonnamõjusid, näiteks pühade, puhkuse või tööülesannete ajal.

2 tk roostevabast terasest torud, ümar, V2A 2 m Ø60 x 1,9 mm - Hulgimüük.ee

Sel ajal jätab tahtejõuga seotud keel teid täielikult ja üdini jubedaks. Olete "nõrk", "laisk" ja tunnete end vasakult, nagu oleks kaalulangus ja parem tervis võimatu.

Yuji KotaniGetty Images Tahtejõud on kiirelt lahendatav lahendus, mis võib teid aeg-ajalt kella 16 ajal pruunide juurde pakkumisest kaugemale viia, kuid piirangud sisaldavad dieedid sõltuvad müütilisest kontrolli ideest, mis eirab inimese põhibioloogiat: Mida piirame, seda tõenäolisem on, et nurjuda.

naturade kaalulanguse varinate ulevaated

Tegelikult leiti Miks see siis täpselt on? Nii paljud tegurid mängivad rolli selles, mida sööte, miks sööte ja kus olete füüsiliselt, kui sööte. Mida rohkem me aga keskendume eesmärgi saavutamiseks vahendi söömisele piiramisele, seda vähem lõpetame oma füüsilise ja vaimse tervise tähtsustamise.

rasva kaotuse fitness valjakutse

See viib spiraalini hirmu, eraldatuse ja häbi juurde - tunneteni, mis kutsuvad meid esile depressiooni, ärevuse ja raskuste tõstmise pärast. Meie elu ei koosne söögikavadest, dieetidest ja kalorite arvestamisest - need koosnevad kogemustest, mis pakuvad rikastamist ja täideviimist mitmel viisil.

Terviklikum lähenemisviis paremale tervisele algab sellest, kuidas me räägime ja mõtleme toidust, kuna see mõjutab meie tervist. Kui olete minuga sellel teemal, siis võtame mõned neist päästikutest pea peale ja asendame need parema keelega.

miks koht rasva raske poletada

Riietumine küljele ja muud dieedimüüdid on lahti ühendatud : 11 teaduspõhist viisi, kuidas oma keha rohkem süüa, stressi vähem tunda ja oma keha suurepäraselt tunda amazon. Toitainerikkamate toiduvalikute tegemine ei tähenda, et peaksite kinni pidama rangetest ja kiiretest reeglitest, mida toitudele sööte. Mõõdukus on järjekordne tropp seda on kõigi jaoks liiga subjektiivne määratleda!

Kui tunnete end enne söömist, söömise ajal ja pärast söömist, aitab see teie enda norme suunata. Mõelge toitudele, mis maitsevad suurepäraselt kuid ärge alati tundke end nii suurepärastenanagu toidud, mida te mõnikord sööte - mitte alati ja kindlasti mitte kunagi.

Parandab teie võimet jääda rahulikuks Hüppenöör? Kas pole see poksijatele - ja äh Uskuge või mitte, köögi hüppamine võib teie jaoks üldiselt enamat teha kui sörkjooks. Hüppenööri on ka igal pool lihtne teha.

Asendage "reeglid" valikutega. Tarbitud toidu osas juhiistmel olemine ei ole mingisugune proov, mida peate tegema - see on teie elu!

kuidas poletada rasva magab

Ja elamiseks peate sööma, kas mul on õigus?! Pidage meeles, et teie tervislik seisund muutub, tehes sagedamini paremaid ja toitvamaid toiduvalikuid. Söödava toidu väärtustamine ja lõpuks see, kuidas tunnete, annab toidule liiga palju jõudu.

9 hüppenööriga hüppamise eelist, mida te ilmselt ei tea

Enda üle otsustamine on ausalt öeldes viimane asi, mida meil tänapäeval vaja on. Unustage "head" või "halvad" toidud ja kaotage täielikult "petmise" mõiste.

Sa sööd sööki, mis moodustab sinu päeva käigu - ükski toit eraldi ei saa teie tervislikku seisundit muuta ega rikkuda. Arvestades bioloogiat versiooni "Ma ei saa söömist lõpetada Pöörduge esimeste poole ja olete paremas vormis 9 ummargune poks kaalulangus päeva vastu võtta.

Mõõdukuse asemel mõelge rohkem.

9 HüPPENööRIGA HüPPAMISE EELIST, MIDA TE ILMSELT EI TEA - ELU -

Rohkem on tootmiseks rohkem. Kui valite söögikordade ajal suupistete või suupistete jaoks rohkem köögivilju ja rohkem puuvilju, kui see on saadaval, viib teid parema tervise saavutamiseks õigele teele. Pidage meeles, et vastutate oma prioriteetide järgimise eest. Kui midagi tundub vastupandamatu või kui keegi üritab sundida teid tegema midagi sellist, mis ei tundu teie füüsilisele või vaimsele tervisele kasulik, tuletage endale meelde, et teil on valik.

Teil on võimalus süüa seda vastupandamatut küpsetist ja seda armastada. Samuti on teie valik öelda küpsistele küpsistega ei ka toiduga lükkamine võib olla alusetu kaastunde vorm.

Ärge langege ohvriks - see on teie valik, millal saate oma armastatud toite nautida. Lõppkokkuvõttes pole piirangutel meie räpases, kirglikus igapäevaelus kohta. Jah, te sööte mõnikord liiga palju.

  • Kaalulangus 5kg 3 paeva jooksul
  • Двадцать-тридцать минут.

Jah, te sööte suhkrut, kui te ei plaaninud magustoitu süüa. Jah, mõnikord jätate hommikusöögi vahele ja mätsite oma sahtlisse kogunevaid sõõrikuid. Mis siis?

Ikka ja jälle kasutatakse samu negatiivseid sõnu: "portsjoni kontroll", "välja lõigatud", "söö vähem", "kõrvalda", "detox" ja "ei". Enamik meist on mitu korda proovinud teatud toite "välja lõigata" - ainult lestaks. Igasugune kaalukaotus on ajutine või mis veel hullem - olematu. Toidu- ja dieetitööstusel on siin ülekaal.

Keegi pole immuunne igapäevaelu tegelikkusele. Üks söögikord või päev ei halvenda teie tervislikku seisundit. Iga kord, kui sööte, on veel üks võimalus harjutada selliste valikute tegemist, mis suurendavad enesekindlust oma isikliku tervise rolli osas.

Pidage seda meeles ja olete õigel teel.