Liigu sisu juurde

Nii kogenud sportlased kui ka lihtsalt kardiotreeninguga alustajad vajavad pulsi, see tähendab selle rütmi pidevat jälgimist. Pull-ups, push-upid, pingile minek ja hüpete venitamine. Tuleb märkida, et spordisaalide võimlemisringi harjutused tehakse tavaliselt inimese enda keharaskusega. Niisiis, harjuta ringkonnakoolitus regulaarselt, et põletada rohkem kaloreid ja kaotada kaalu kiiremini. Pole tähtis, kas proovite kaotada kogu kehakaalu, püsida samal kogu kehakaalul või saada juurde kogu kehakaalu. Jalutamine minutit Esialgses etapis ei tohiks muretseda, kui intensiivne koolitus on, peamine on see, et need peaksid olema pidevalt käimas..

Mehed võivad muutuda rasvaks ja kõlbmatuks mitmel põhjusel. Hea uudis on see, et saate kaalu langetamiseks ja ideaalse kehakuju saavutamiseks mitmesuguseid võimalusi. Pühendumise ja pühendumusega saate parandada oma võimekust ja parandada ainevahetust, et kiiremini kaalu kaotada. Samm 1. Programm ringkonnakoolitus on kombinatsioon mitmest liigutusest, et treenida suuri kehasid lihastes.

Liikumiste muutmine suurendab kiiresti pulsi rütmi, nii et see on kiirem kui teised treeningprogrammid, põletades seega rohkem kaloreid. Niisiis, harjuta ringkonnakoolitus regulaarselt, et põletada rohkem kaloreid ja kaotada kaalu kiiremini. Iga seansi jooksul saate teha mitu kasulikku liigutust vooluringnäiteks järgmises järjekorras.

Burpee 3 komplekti, igaüks 10 korda. Kükitama 3 komplekti, igaüks 10 korda. Pingipress 3 komplekti, igaüks 10 korda.

Kuidas kaalust alla võtta (juhend meestele)

Lunge 3 komplekti, igaüks 10 korda. Tehke liigutused kiiresti, et saavutada maksimaalne pulsisagedus ja põletada võimalikult palju kaloreid.

Tehke sprint. Erinevalt pikamaajooksust peate lühikese distantsi joosta sprintimisel võimalikult kiiresti. See harjutus suurendab kiiresti pulsisagedust ja on väga kasulik rasva lühikese aja jooksul põletada.

kas ringkonnakoolitus poleb rasva 3x5 kaalulangus

Plahvatusohtlik sprintimine on kasulik ka jala- ja kõhulihaste ehitamiseks, samuti vastupidavuse ja kopsu läbilaskevõime suurendamiseks. Sprindi tegemiseks toimige järgmiselt. Seisa sirgel meetrisel rajal.

Soojendage näiteks kõndides või sörkides. Pärast soojendamist venitage hoolikalt. Kui plahvatusohtlik sprint pole korralikult venitatud, võib see lihaseid vigastada või kas ringkonnakoolitus poleb rasva. Enne sprintide harjutamist venitage 10 minutit.

  1. Parim kaalulangus nutribullet shake
  2. Milline on parim ringtreeningu treening? - Atleetvõimlemine
  3. Praegune kaalulangus fad

Alusta jooksmist 90 meetri raja alguses, siis tee sprint raja lõpuni. Algajatele ärge hüppage tippkiirusel sprindisse. Jookse poole kiiremini, et veenduda oma keha heas vormis ja vältida vigastusi. Iga treeninguga suurendage järk-järgult oma jooksukiirust. Jalutage aeglaselt raja alguseni.

kas ringkonnakoolitus poleb rasva rasva poletavad toidud oosel

Kui olete raja algusesse jõudes endiselt väsinud, puhake, kuni olete valmis veel ühte sprinti tegema. Tehke sprinti seansi kohta ja harjutage seanssi nädalas. Sprintide tegemisel kandke kergejõustiku treenimiseks toetajatega jooksupüksid või vähemalt teie keha suurusele vastavad retuusid.

Kui te ei kanna oma toetajatega spordiriideid, võivad kiired liigutused vigastada kubeme lihaseid või munandit. Tehke lihaseid tugevdavaid harjutusi. Paljud inimesed arvavad, et aeroobsed treeningud on ainus viis kehakaalu langetamiseks, ehkki ka lihaste tugevdamise harjutused on väga vajalikud. Algajatele on jõutreening kasulik keha ainevahetuse suurendamiseks. Nii põletate pärast treeningute tugevdamist tundide jooksul rohkem kaloreid. Samuti põletab lihas kaloreid tõhusamalt kui rasv.

Niisiis põlevad kasulikud lihaste suurendamise harjutused rohkem kaloreid ka puhkades. Lugege lihaste saamise kohta artiklit wikiHow, mis selgitab näpunäiteid lihaste saamiseks kalorite põletamise tagajärjel. Meeste jaoks sobivad lihaste suurendamiseks sobivad harjutused, näiteks trenni tehes surnud lift, pull upsja kükitama. See harjutus on kasulik selja, jalgade ja biitsepsi suurte lihasrühmade suurendamiseks. Selle treeningu kohta lisateabe saamiseks klõpsake siin.

Tehke erinevaid harjutusi. Võib-olla treenid regulaarselt, kuid ei saavuta kaalulangus zimbabwe tulemusi. Jõusaalitreeningus nimetatakse seda seisundit platoo. Teie keha on harjunud seni läbi viidud treeningrutiiniga, et sellel pole olulist mõju. Treeningprogrammi täielikuks muutmiseks määrake täiesti erinev treeningkava. Muutke harjutatud liigutuste jada. Näiteks kui olete harjunud tegema abstsessi, triitsepsi, biitsepsi, selga ja jalgu järjekorras, liigutage järjekorda.

Sama lihasrühma töötamiseks tehke erinevaid liigutusi. Muutke liikumiste jada iga paari nädala tagant, nii et seda ei juhtuks platoo. Kas ringkonnakoolitus poleb rasva kursis suurenenud vigastuste riskiga. Võib-olla soovite tõesti kaalust alla võtta nii kiiresti kui võimalik. Kui olete aga rasvunud kehamassiindeksiga 30 või enam või olete viimase aasta jooksul harva treeninud, võite saada vigastada, kui alustate kohe suure intensiivsusega treeningprogrammi. See paneb sind tegelikult mitte sobima.

Ärge treenige lühikese aja jooksul kuidas kaotada kaalu perioodidel. Olge teadlik oma piirangutest. Proovige meeles pidada, millal te viimati trenni tegite ja kas ringkonnakoolitus poleb rasva sageli kõndisite regulaarselt toas ringi näiteks kas töötasite terve päeva kõndides või viibisite toolil?

Lisaks mitmesuguste tervisega seotud eeliste pakkumisele on vee joomine ka viis keha ainevahetuse suurendamiseks.

Kui keha on dehüdreeritud, aeglustub ainevahetus. See tähendab, et peate põletama rohkem kaloreid, muutes kaalulanguse raskemaks. Söö rohkem valku. Valku on vaja lihaste laiendamiseks ja ainevahetuse suurendamiseks.

Siin on kuidas põletada rohkem rasva teostamisega

Selle põhjuseks on asjaolu, et teie keha põletab toidu seedimisel palju kaloreid, seega püsib teie ainevahetuse kiirus kõrge, kui valk on teie dieedi osa.

Kasulikku valku saab kana, lõhe, sardiini, muna, tofu, madala rasvasisaldusega piima, juustu söömisel suvilad madala rasva, pähklite ja kaunviljade sisaldus. Söö tervislikke rasvu. Südamehaigused on Ameerika Ühendriikide meeste peamine surmapõhjus ning südamehaiguste peamiseks põhjustajaks on küllastunud rasva ja kolesterooli sisaldav dieet.

Tervislikud rasvad, näiteks monoküllastumata ja liitrasvad, võivad alandada kolesterooli ja vähendada südamehaiguste riski. Tervislikke rasvu leidub lõhes ja sardiinides, oliiviõlis, avokaados ja pähklites. Hankige dieedi pidamisel piisavalt rauda. Raua puudus aeglustab ainevahetust. Seetõttu sööge kindlasti toitu, mis sisaldab palju rauda. Raua tarbimiseks võite süüa mitmesuguseid koorikloomi, punast liha, läätsi, ube ja spinatit. Sööge keerulisi süsivesikuid.

Lihaste ehitamiseks on dieedil vaja süsivesikuid.

Siksakiline dieet kiireks rasva kadu! - Atleetvõimlemine

Kui süsivesikuid ei tarbita, põletab keha energiaallikana valku, nii et seda ei saa kasutada lihaste suurendamiseks. Seal on 2 tüüpi süsivesikuid. Keha võtab keerukate süsivesikute seedimiseks kauem aega kui lihtsate süsivesikute omamine, seetõttu püsib keha nende ainete söömisel kõrge ainevahetuse kiirus.

Kompleksseid süsivesikuid saab täisteratoodete, mugulate, roheliste köögiviljade ja kaunviljade tarbimisel. Lisage vürtsid toidule.

Rasvapõletusega südame löögisagedus - valem, mis on arvutatud kardio treeningu jaoks

Vürtsikad toidud, näiteks cayenne-pipar, annavad teie ainevahetusele kiire tõuke kohe, kui olete söömise lõpetanud. Vürtside kaalulangus noorukite naistel tarbimine annab küll ainevahetusele nii kaua kasu.

kas ringkonnakoolitus poleb rasva slimming soob nadalas 27

Lisage toidule tl tšillipulbrit, et see oleks maitsvam ja suurendaks ainevahetust. Söö tailiha. Üldiselt meeldib meestele hea kvaliteediga praad, kuid punane liha pole tervisele kasulik.

Kui soovite süüa liha, vali tailiha, söödes kodulinde ja piirake punase liha tarbimist maksimaalselt 3 portsjonini nädalas. Ärge kõrvaldage punast kaalulangus stop cravings toidust täielikult. Lahja veiseliha ja sealiha sisaldavad väga vähe rasva ja kolesterooli, nii et need võivad vähendada vööümbermõõtu ja säilitada tervist.

Ameerika Ühendriikide põllumajandusministeerium teatab tailihasisalduse järgmiselt: grammi liha ei tohi sisaldada rohkem kui 5 grammi rasva üldkogus2 grammi küllastunud rasvu ja 95 mg kolesterooli. Arvutage oma päevane kalorikogus. Pange kindlasti kas ringkonnakoolitus poleb rasva oma päevane kalorikulu, nii et te ei sööks liiga palju. Lugege hoolikalt toidupakendite etikette ja oolong rasva poletamine arvesse kõiki söödavaid menüüsid.

See meetod aitab teil oma dieeti hallata, jälgides, kui palju kaloreid tarbite, võrreldes maksimaalse ööpäevase kalorisisaldusega. Asendage madala toitainesisaldusega ja kõrge kalorsusega menüüd kaalulangus toointervjuu, madala kalorsusega toidud ja suupisted.

Kasutage rakendust kalorikulu registreerimiseks. Saadaval on mitu rakendust, mis aitavad kalorikulu täpselt arvutada. Ärge minge dieedile äärmustesse.

Mõned inimesed arvavad, et nad võivad kaalust alla võtta, kui tarbivad iga päev väga vähe kaloreid. Võite kaalust alla võtta, kuid see meetod pole kasulik.