Liigu sisu juurde

HIIT-koolitusel on ka muid eeliseid: See võib suurendada insuliinitundlikkust 9. Kerige alla. Soojendus - 10 minutit Kõrged põlved - 3 komplekti 20 kordust Köis hüppab - 3 komplekti 50 kordust Hüppekükid - 3 komplekti 12 kordust Puhkus - 30 sekundit Vene keerdkäigud - 3 komplekti 30 kordust Leg up crunches - 3 komplekti 20 kordust Külgmine nuga - 3 komplekti 20 kordust Puhkus - 45 sekundit TRX pull-ups - 3 komplekti 12 kordust TRX põlvikud - 3 komplekti 12 kordust TRX röövimine - 3 komplekti 12 kordust Puhkus - 60 sekundit Uisutaja lunges - 3 komplekti 15 kordust Burpees - 2 komplekti 10 kordust Pall slam - 3 komplekti 12 kordust Puhkus - 60 sekundit Mägironijad - 3 komplekti 15 kordust Plangud - 2 60 sekundi pikkust komplekti Alternatiivsed plank-dipid - 2 komplekti 10 kordust Puhkus - 30 sekundit Jahutavad venitused - 5 minutit Selle rutiini lõpetamise ajal ei higi mitte ainult vaadake higistamise eeliseid , vaid ka teie "hea enesetunde" hormoonid annavad oma võlu ja hakkate end kohutavalt tundma. TEE NII: Enamik mehi, kes on piisavalt aktiivsed ning harjutavad regulaarselt põletavad umbes 40 kalorit keha kg kohta või rohkem päevas.

u kaalulangus dartmouth

Selle energia tootmiseks lagundab keha nii süsivesikuid kui ka rasvu. Nagu selgitatud Kui olete selle intensiivsuse ületanud, liigub teie keha rohkemate süsivesikute põletamise suunas. Teie intensiivsuse taseme määramine VO2max määratakse tavaliselt laboris treenides ja maski kandes, et mõõta aktiivsuse ajal kasutatud hapniku hulka. Sellele testimisele ei pääse enamik inimesi. Kuid saate siiski oma treeningu intensiivsust hinnata Borgi skaala abil - teie enda teatatud koormuse hinnangu ehk RPE mõõtmine.

mida chumlee naeb valja parast kaalulangust

Artikkel, mille avaldas Borgi skaala ulatub hindest kuuest kuni ni, nagu selgitas Harvard T. Chani rahvatervise kool. Võib olla kasutatud ja pestud korduvalt.

Logi sisse

Kas sa ikka kohaldada nimetatud näo maskid säilitusained, päevavalgvalgendite, ülemääraseid plii elavhõbe või raskmetalle oma nägu? Need maskid ülemäärast kemikaalide ainult kahjustada teie nägu pikemas perspektiivis. Sa pead näo mask masin saab toitma oma nägu ilma mingeid kõrvaltoimeid Rasvapõletusprotsess on süsteemne.

Seda ei saa kontrollida ja suunata, et kust me täpselt teda põletada tahame. Töödates rasvapõletusreziimis, kasutatakse kõigis keha piirkondades paiknevaid rasvasid nö.

Mis on paastunud süda?

Paastunud südame on selgelt suurepärane viis rasvapõletuseks, keha rasvaprotsendi ja nälja vähendamiseks ning rasvarikka dieedi korral glükoositaluvuse parandamiseks. Kas olete valmis kohe sisse hüppama ja paastunud kardiotreeningutega alustama?

Siin on täielik tühja kõhuga treeningrežiim. Kerige alla. Paastunud südame treeningud Parimate tulemuste saavutamiseks on siin segu vastupidavusest ja kõrge intensiivsusega intervallkardiograafiast.

rand salendav

Soojendus - 10 minutit Kõrged põlved - 3 komplekti 20 kordust Köis hüppab - 3 komplekti 50 rasva poletamine naomaski Hüppekükid - 3 komplekti 12 kordust Puhkus - 30 sekundit Vene keerdkäigud - 3 komplekti 30 kordust Leg up crunches - 3 komplekti 20 kordust Külgmine nuga - 3 komplekti 20 kordust Puhkus - 45 sekundit TRX pull-ups - 3 komplekti 12 kordust TRX põlvikud - 3 komplekti 12 kordust TRX röövimine - 3 komplekti 12 kordust Puhkus - 60 sekundit Uisutaja lunges - 3 komplekti 15 kordust Burpees - 2 komplekti 10 kordust Pall slam - 3 komplekti 12 kordust Puhkus - 60 sekundit Mägironijad - 3 komplekti 15 kordust Plangud - 2 60 sekundi pikkust komplekti Alternatiivsed plank-dipid - 2 komplekti 10 kordust Puhkus - 30 sekundit Jahutavad venitused - 5 minutit Selle rutiini lõpetamise ajal ei higi mitte ainult vaadake higistamise eeliseidvaid ka teie "hea enesetunde" hormoonid annavad oma võlu ja hakkate end kohutavalt tundma.

See võimendab teie kaalulangus argumendid ja hoiab teid aktiivse ja väledana.

Et hoida söed kuumana, pead sööma iga tunni järel kogu päeva vältel.

HIIT-koolitusel on ka muid eeliseid: See võib suurendada insuliinitundlikkust 9. See võib takistada teil pärast treeningut äärmiselt näljatunde tekkimist See võib suurendada kasvuhormooni taset, mis aitab rasva kaotada See võib suurendada rasva põletavaid kemikaale nagu katehhoolamiin See võib järgmise 24 tunni jooksul suurendada ainevahetuse kiirust 7.

parim rasva poletamine ab rutiinne

Paastunud südame tulemused Mitte ainult teadlased, vaid paljud inimesed üle kogu maailma saavad paastunud südamega häid tulemusi. Vormi saamiseks pead siiski rasva tarbima minimaalselt. Proteiin teisalt, mitte ainult ei kasvata lihaseid ainevahetuse kiiruse võti, vaid mõjub ka otsesemalt ainevahetuse kiirusele.

Saada e-kiri

Keha kulutab rohkem energiat proteiinide seedimisele kui süsivesikute või rasvade puhul, tuntud kui toidu termiline efekt. See on ka peamine põhjus, miks kõrge valgusisaldusega dieedid on edukamad kui madala valgu sisaldusega, isegi kui kalorite hulk on sama. Peamisteks valgu allikateks peaksid olema väherasvased lihad kana, veisefilee, kalkuni rind, tuunikalamunavalged kollased sisaldavad rasva ning nende kogust peaks dieedi ajal piiramavalgupulbrid vadak või kaseiin ning väherasvane kodujuust.

Rasva puhul, limiteeri see Keha poolt eritatud insuliini hulk ei sõltu vaid sellest, kui palju süsivesikuid oled söönud, vaid kui kiiresti need seeduvad.

Registreeru

Rafineeritud süsivesikud omistatakse kiiresti, see tähendab ka kiiret insuliini tõusu, seepärast peaksid neid vältima.

Kuid kui juhtud sööma, ütleme kausitäie maisihelbeid tavaliselt kiirelt omistatavsaad ikkagi võtta tarvitusele meetmeid, et seedimine oleks aeglasem. Tänu sellele eritub vähem insuliini ning mõju rasvapõletamise protsesside pärssimisele on väiksem. Ära kunagi söö süsivesikuid üksi. Söö koos helvestega näiteks muna või kodujuustu.

5 lb nadala kaalulangus