Liigu sisu juurde

Seega võtaks vahelduseks muud kah! Kui veri läbib kapillaare, kaotab see hapniku ja on küllastunud süsinikdioksiidiga.

Selle koolituse eesmärk on jõu ja lihaste vastupidavuse suurendamine ning nahaaluse rasva vähenemine. See hõlmab kõigi suurte lihasgruppide aktiveerimist ühe treeningu osana.

Saada sõbrale

See on vormis sporditreening, kus saab vahelduvad kõrge intensiivsusega aeroobsed harjutused takistusharjutustega. See on kavandatud ühelt poolt lihtsaks ja teiselt poolt lihaste võimekuse ja vastupidavuse parandamiseks.

kaalulangus terve 30 ring 2

Samuti on ringtreening teatud tüüpi intervalltreening keha tarbib kaloreid isegi puhates pärast treeningut. Treeningu ajal suureneb pulss märkimisväärselt, siis väheneb veidi ja siis tõuseb uuesti. Need intervallid põhjustavad kehas hapniku suurenemist, mistõttu põletatakse kaloreid.

Terves Kehas Terve Vaib ''Mida suvel rannas teha?'' (Mai 2021)

Ümmarguse koolituse tunnused See põhineb rakkudel 6 d0 12 rakkumille kaudu koolitatavad pöörlevad harjutustega ja rakud moodustavad ühe ringi.

Ringide arv ühe treeningu ajal võib varieeruda 2 kuni 6, sõltuvalt teie füüsilisest vormist ja treeningu eesmärgist. Ümmargune koolitus võite joosta ükskõik kuhu: spordisaalis, spordihallis, mänguväljakul või oma korteris. Ringtreeningu moodustavad jaamad viiakse läbi üksteise järel ja igas jaamas juhitakse ainult ühte sarja.

Kui treenimine on kasulik

Algajad teevad lihtsaid, hästi harjutatud harjutusi, edasijõudnud harjutajad saavad aga teha keerukamaid harjutusi ja seada intervalle, et näha maksimaalset korduste arvu, mida nad saavad teatud perioodil teha. Intervalli kestuse jaamas saab määrata aja või korduste arvu järgi, a puhata jaamade vahel on 15 kuni 30 sekundit. Samuti on vaja kindlaks teha ringide korduste arv, a paus pärast ringi läbimist võib kesta 2—5 minutit.

Ruumis, kus otsustate teha ringtreeningu, määrate eelnevalt igaks treeninguks vajaliku asukoha ja rekvisiidid ning need on tegelikult rakud.

kaalulangus terve 30 ring 2

Tähtis on see iga järgnev treening aktiveerib erinevat lihasgruppi. Näiteks kui esimene harjutus aktiveerib teie selja, järgmine peaks aktiveerima jalad, siis võite teha harjutuse, mis aktiveerib teie kõhulihaseid jne.

Selline koolitus tagab kiire ja nähtava tulemuse, ja eelnimetatud jaamad võivad sisaldada jõutreeningu ja kardio kombinatsiooni.

Kaalukaotus 10 kg võrra

Lisaks enda keha raskusele ringtreeningu ajal kasutada saab erinevaid väliseid koormusi, kuid vähem kaalu ja rohkem kordusi. Rekvisiidid, mida saab treeningringi ajal kasutada, on kruvid, hantlid, meedikud, astme pingid, latid jne. Ümmarguse väljaõppe nõuded kiired muutused ja kiired treeningud, mis tekitab meie kehas spetsiifilise stressi, mis erineb treenimisest nagu aeroobika või raskuste tõstmine.

Ümmarguse koolituse näide Võistlusvaimuga ring - kui töötate paarikaupa, proovite teha rohkem kordusi kui teie partner. Reguleeritav ajaring - see tüüp hõlmab nii treeninguperioodi kui ka puhkeaja kestuse kindlaksmääramist. Ring korduste arvuga - suurepärane, kui töötate inimeste rühmas.

Mõte on selles, et rühma edasijõudnumad teevad näiteks 20 harjutust iga harjutuse kohta ja ülejäänud 15 või 10 korduse korral. Ring konkreetse spordiala jaoks - seda tüüpi on kõige parem teostada avatud ja suurtel pindadel. Valite harjutused, mis on spetsiifilised teie harrastatava spordiala jaoks või soovite täiustada.

Kuidas ringkonnakoolitus välja näeb, sõltub sellest, mida soovite sellega saavutada.

  • Kuidas poletada rasva kondides jooksulint
  • Kaalulangus soogi pakkujad
  • Kaalulangus ravib rasva maksa
  • Hommikuks vana hea muna?

Kui teie eesmärk suurendada füüsilist paindlikkust, on soovitatav teha lühemaid, kõrgema intensiivsusega harjutusi. Kui soovite tugevdada lihaseid, vältige puhkamist jaamade vahel ja puhkamist ainult ringi lõpus.

kaalulangus terve 30 ring 2

Kui ringtreeningu teel soovite kaalust alla võtta, Puhkus ringide vahel ei tohiks ületada 30 sekundit. Harjutuste valimisel on oluline meeles pidada, et need peaksid katma kõik keha lihaspiirkonnad ja et te ei tohiks sama kehapiirkonna jaoks teha kahte järjestikust harjutust. Üks ring koolitusnäidet seljad: 30 sekundit tööd, 30 sekundit puhata Sammud: 30 sekundit tööd, 30 sekundit kaalulangus terve 30 ring 2 kõht: 30 sekundit tööd, 30 sekundit puhata liigesed: 30 sekundit tööd, 30 sekundit puhata kükid: 30 sekundit tööd, 30 sekundit puhata liigesed: 30 sekundit tööd, 30 sekundit puhata Kui töötate treeneri juhendamisel või olete kogenud harrastussportlane, saate harjutada jaamade vahel puhkamata ning võite tsüklit korrata korduvalt, tehes iga ringi vahel 2—5-minutise pausi.

Enne mis tahes koolitust, sealhulgas ringikujundust, peate soojenema kvaliteeti.

kaalulangus terve 30 ring 2

Soojendusharjutusi ei tohiks vahele jätta ning need peaksid kestma 10—15 minutit ja need peavad katma kõik lihased ja liigesed. Kui tunnete, et olete hakanud higistama, olete valmis treenima.

  • Kaalulangus t2
  • Kui palju rasva poletate jalgrattasoit
  • Kaalulangus koerad sumptomid
  • Nüüd on mul kaotada on veel 10 kg, aga ma tean, ma saavutan selle!

Pärast treenimist on vaja teha venitusi. Ümmarguse koolituse eelised Ümmargune koolitus on kindel üks parimaid viise, kuidas parandada sporti suhteliselt lühikese aja jooksul.

kaalulangus terve 30 ring 2

See on kohanemisvõimeline ja aitab kiiresti kaalust alla võtta, mõjutab üldise füüsilise vastupidavuse, lihasjõu ja motoorsete oskuste, nagu näiteks paindlikkus, kiirus ja plahvatusohtlikkus.

Seega, kui soovite kvaliteetset ja kiiret treeningut, mis aktiveeriks kõik kehaosad, on see treening teie jaoks. Tõhus segu kuidas sihtida kaalulangus ning vastupidavus- ja jõuharjutustest muudab selle treeningu suurepäraseks tervise parandamiseks ja soovitud välimuse kiireks saavutamiseks.

Ümarkoolituse teel on võimalik tarbida umbes kalorit, sõltuvalt treeningu intensiivsusest, mis võrdub 8 km kerge jooksu ajal kulutatud kaloritega.

30. TEINE KEHA NÕUANNE nr 2 Allkirjasta pant

Välja arvatud kaalulangus, ringtreening on ka suurepärane, kui soovite kaalus juurde võtta. Kõige tervislikum viis kaalus juurde võtta on trenn ja selle treenimisega vabanete edukalt rasvast. Te saate kaalus juurde tervislikul ja ohutul viisil, kaalulangus terve 30 ring 2 teie lihased võtavad rasva üle.

Kui otsustate harjutada ringtreeningut, olge ettevaatlik, kuna saate end kergesti üle treenida. Autor: A.