Liigu sisu juurde

Nutikad eesmärgid Kas eesmärkide seadmisel on kõige tavalisem eesmärkide seadmise meetod. Pidage meeles, et töö on kõige tõhusamalt korraldatud, kui töötaja seab endale ülesanded ja te kiidate need heaks. Näiteks: "Mitu korda nädalas soovite jõusaalis käia? Pärast väljakutsete kaalumist ja pühendumuse taset saate oma eesmärke vastavalt vajadusele kohandada. Miks soovite kaalust alla võtta?

Kuidas idee põhjal eesmärke tuvastada?

Kuidas alustada? Kui olete otsustanud kaalu langetada, siis kõigepealt peaksite välja selgitama selle, kui palju teil on ülekaalu ning milline oleks tegelik tervislik kehakaal.

kaalulanguse reeglid

Nende arvude põhjal seadke endale eesmärk, milline oleks soovitud kaal arvutage, kui palju peaks selle saavutamiseks olema teie tarbitav päevane energiakogus pange paika, kui pika aja jooksul võiksite oma soovkaalu saavutada Eesmärk Eesmärgiks võiks alguses võtta suurima kehakaalu, mis on veel normaalkaal. Kaalulangetamise käigus võib soovkaalu vähendada.

SMART eesmärk

Kui smart kaalulangus eesmark naited normaalkaalu vahemiku ülemises otsas, siis võib soovi korral kaalu langetada umbes vahemiku keskosasse. Kui olete aga normaalkaalu keskosas või ise allpool ja tundute endale paksuna, siis tuleks ennekõike suurendada füüsilist aktiivsust ja teha õigeid harjutusi keha vormimiseks, mitte proovida kaalu veelgi alandada.

Kui olete aga cm pikk ja kehakaal on 75 kg, siis võiksite esialgseks eesmärgiks võtta 65 kg.

Päevane energiakogus Järgmise sammuna peaksite välja selgitama, kuidas hetkel toitute: palju saate energiat, kas selle saamine erinevatest põhitoitainetest on tasakaalus, kas saate piisavalt kiudaineid, vitamiine ja mineraalaineid. Kui teie kehamassiindeks on 25 ja 29,9 vahel võiksite valida kaalu langetamiseks — kcal päevase energiahulga, kui aga üle selle, siis alustage — kcal dieediga.

6 nadala kaalulangus rutiin

Energiadefitsiit so energiakogus, mille võrra vähendate oma soovituslikku energia saamist võiks olla umbes — kcal sõltub inimese baas- ehk põhienergiavajadusest päevas. Sellest — kcal võiks tulla söögi arvelt, kcal aga liikumise suurendamise so umbes 60 minutit aktiivset liikumist päeva kohta arvelt.

kaalulangus ja vannituppa

Päevane toiduenergia ei tohiks olla alla põhiainevahetuse käibe PAVsee on energiakulu, mis on seotud lakkamatult toimuvate põhifunktsioonidega nagu vereringe, hingamine, eritusprotsessid, kudede ainevahetus ja lihastoonuse minimaaltaseme säilitamine. On olemas ka mitmesuguseid elektroonilisi kaale, mis hindavad keha koostist ja arvutavad põhiainevahetuse vajaduse.

  • Ultraslimi kaalulangustehnoloogia
  • 9 SMART-EESMäRGI NäIDET KAALULANGETAMISEKS AASTAL - PSÜHHOLOOGIA -
  • 3 nadala kaalulanguse taganemine
  • Lihavotte kaalulanguse napunaited
  • Kuidas alustada?

Kaalulangetamiseks kuluv aeg Kui teate, mitu kilogrammi soovite kaalu alandada, arvutage välja selleks kuluv reaalne aeg. Aeglasem kaalulangetamine on organismile kasulikum ning tulemused on püsivamad.

kaalulanguse kupongid

Kaalulangetamise tempo võiks jääda vahemikku 0,5—1 kg nädalas, sugugi halb ei ole ka kaalulangetamise tempo vaid üks kilogrammi kuus. Kaalulangetamine oleks soovitav jagada etappideks.

Viimased blogipostitused

Üks etapp võiks kesta 10—12 nädalat. Kui smart kaalulangus eesmark naited valinud kcal energiasisaldusega toitumise, siis on eeldatav kaalulangus 0,5—1,0 kg nädalas sõltub algkaalustseega 10—12 nädalaga umbes 5—10 kg. Selle aja möödudes on sageli saavutatud kaalulanguses platoo ja kaal enam ei lange. Nüüd on kaks võimalust — kas korrigeerida päevas saadavat energiakogust või tõsta kehalist koormust. Soovitatav on valida viimane variant. Ärge kaaluge end sagedamini kui kord nädalas, soovitavalt hommikul enne sööki, kuna kaalulangus az kõigub päeva jooksul.

Kui soovkaal on saavutatud, siis seisab raskem veel ees. Seega peavad muudetud toitumis- ja liikumisharjumused saama elu lahutamatuks osaks.

  • 80 paevane vesi kiire kaalulangus
  • SMART-eesmärkide seadmine (fotodega) - Vihjeid -
  • Keto toiduainete loendi kaalulangus
  • Parim nagu salendav ravi
  • See tähistab viit omadust, mis eesmärgil peavad olema: spetsiifiline, mõõdetav, saavutatav, asjakohane ja ajakontroll.