Liigu sisu juurde

Lõpuks annab Wii mulle hõbemedali ja mu abikaasa nõuab kättemaksu - seekord tahab ta tennist mängida. Kõige olulisem pole aga kasutatud energia tüüp, vaid üldine kogus. Kuid selleks, et juhuslikult kindlaks teha, millises pulsivööndis töötate, piisab sellest esmakordselt. Sihtpulsivööndi madalaima otsa leidmiseks korrutage väärtusega 0,65 väärtusega Kuid alustajate jaoks on hea teada saada, mis on pulss..

Liikumine tundub piiavalt lihtne.

Wii ja Co: Harjutamine mängides!

Vika mõned jookujalatid jalga või hüppa rattale ja lähete minema. Treeningut makimumi aamiek peate teadma veel ühte aja: teie ihtpul. Viska mõned jooksujalatsid jalga või hüppa teie rasva poletusvoond ja lähete minema. Treeningust maksimumi saamiseks peate teadma veel ühte asja: teie sihtpulss. Sihtpulss: oma tempo seadmine Ehkki võib olla ahvatlev blokeerida kergelt ringi ja nimetada seda päevaks, on tervisliku seisundi parandamiseks ja vormisoleku eesmärkide saavutamiseks võtmetähtsusega õige intensiivsuse ja ajaga treenimine.

Koolitus Higi tilgub otsaesisele.

Teie juhendatav südame löögisagedus, konkreetne löögi arv minutis, mille soovite treeningu ajal saavutada. Seda kasutatakse treeningu intensiivsuse näitajaks," ütleb Salt Lake Citys asuva Westminsteri kolledži spordikoordinaator Laura Stusek.

  • Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde?
  • Maxima kaalulangus
  • Kookospahkli rasva poleti
  • Top rasva poletamine toiduainete nimekiri
  • Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde?

See sõltub teie eesmärkidest, vanusest ja üldisest vormisolekust. Seejärel korrutage maksimaalne pulss 0,ga - see on teie vahemiku madalam punkt - ja 0,ga - see on teie vahemiku tipp. Need kaks numbrit moodustavad teie sihtmärgi südame löögisageduse tsooni.

Pange tähele, teie rasva poletusvoond inimene ei tohiks kunagi treenida kogu oma maksimaalse pulsiga. Näiteks lahutaks aastane st 30 ja maksimum-pulsi saamiseks Sihtpulsivööndi madalaima otsa leidmiseks korrutage väärtusega 0,65 väärtusega Kõrgema klassi korral korrutage väärtus väärtusega.

Liikumine tundub piiavalt lihtne. Vika mõned jookujalatid jalga või hüppa rattale ja lähete minema.

Seetõttu on aastase lapse pulsi sihtmärgi tsoon kuni lööki minutis. Kõige kasulikum Parimad rasva põletavad harjutused kodus ja jõusaalis Sihtpulss: võimlemine "Sihtpulsivöönd on see, kus saab kõige rohkem kasu ilma vigastuste ja ülepingutamiseta," ütleb treeningnõustaja ja raamatu autor Thomas A.

Tervise ja kaalulanguse süsteem. Isegi sihttaseme tsoonis on variatsioon oluline.

Kuidas teie keha tegelikult rasva põletab?

See võib aidata teil kaalust alla võtta, suurendada ainevahetust, suurendada kiirust ja vältida ületreenimist. Sihtpulssi kontrollimine Pulssi mõõtmine aitab teil hinnata oma sihttsooni asukohta. Pange nimetissõrm kaela küljel olevale unearterile.

Ärge kasutage pöialt, kuna sellel on oma pulss ja see võib loendamise ebatäpseks muuta; olge ettevaatlik ja ärge vajutage liiga tugevalt. Lugege 10 sekundit esimese löögi korral nulliga ja korrutage seejärel kuuega.

Mõõdukas füüsiline aktiivsus rohelises tsoonis treenimise ajal suurendab keha vastupidavust ja põletab kaloreid optimaalselt. Samuti peatub sel juhul liigse rasva põletamine. Veebikalkulaator aitab teil kindlaks teha treeningu ajal optimaalse koormuse ja kõige efektiivsema rasvapõletuse kestuse. Rasvapõletusjooks Sörkimine on suurepärane võimalus aeroobsete treeningute tegemiseks, mille eesmärk on suurendada vastupidavust ja põletada rasva. Sage treenimine arendab südamelihast, normaliseerib ainevahetust ja aitab kaalust alla võtta.

Tõeliselt täpse pulsinäidu saamiseks kaaluge pulsikella ostmist. Parimatel on rihm, mis käib ümber rindkere ja saadab juhtmevabalt teavet randmele kantavasse seadmesse nagu kell. Olge ettevaatlik ainult randmemonitoride suhtes, kuna mõõdetud ala on väike ja tõeliselt täpset näitu on raske saada.

Sihtpulss: teie sisseehitatud treeningjuhend

Soovitatav 7 viisi, kuidas püsida motiveeritud liikuma, kui teil on diabeet Samuti jälgige treeningvarustust, mis lubab pulsinäitu lihtsalt käsipuudest kinni hoides.

Need andurid saavad mitte ainult mobiiltelefonide, piiksude ja muusikaseadmete häireid kätte saada, vaid peate rakendama ühtlast survet ja seda võib liikumise ajal olla raske teha. Südame löögisageduse suurendamiseks "mine mis tahes tegevusega, mida teed, lihtsalt mine natuke raskemaks," ütleb Stusek. Kui kõnnite, proovige kõndida kallakul või sörkige veidi.

Rasvapõletuse pulss: naiste ja meeste pulsisageduse arvutamine

Sihtpulss: "Rasva põletav tsoon" Nn "rasvapõletustsoon" sai oma nime seetõttu, et madala intensiivsusega aeroobse treeningu ajal kasutab keha rasva energiaallikana. Suure intensiivsusega seevastu töötab keha anaeroobselt, kasutades kütuse jaoks salvestatud energiat nagu veresuhkur.

7 Passive Income Ideas - How I Earn $700 A Day!

Kõige olulisem pole aga kasutatud energia tüüp, vaid üldine kogus. Näiteks minutiline intervalltreening, mille käigus vahetate ühe minuti kõndimist ühe minuti jooksul sörkimisega, põletab rohkem kaloreid kui lihtsalt minutiline kõndimine, kuigi intervalltreening viib teid rasvapõletustsoonist välja.

Teie keha kohandub aja jooksul kindlaksmääratud treeninguga, nii et segage oma rutiin erinevate harjutuste, kestuste ja intensiivsustega, et keha pingutaks. Väike mitmekesisus aitab teil oma vormisoleku eesmärke hoida ja selle käigus lõbutseda.