Liigu sisu juurde

Ainult üks põhjus, miks raskuste tõstmine muudab teie elu. Sest need kaks asja on vastandlikud protsessid. Taastumise võtmesõnad on uni ja toit. Tasub teada, et lihased arenevad puhkuse ajal. Elad kauem. Kui kodus on olemas hantlid, kummilint ja võimlemispall, saab kokku panna mitmekülgsema kava.

Kuidas ehitada rohkem lihaseid ja põletada rasva

Shutterstock Jõutreening aitab sul saada tugevama, saledama ja seksikama keha. Näiteks regulaarne hantlite ja kangi tõstmine aitab lihastel toonuses püsida, võitleb stressi, südamehaiguste ja isegi vähi vastu. Siin on 11 põhjust, miks peaksid paar korda nädalas jõutrennis käima. Kaotad 40 protsenti rohkem rasva.

Kuidas kiiresti rasva põletada

Treenijad arvavad, et aeroobne treening aitab kõhurasvast vabaneda, aga jõutrenni tõhususe vastu ei saa isegi aeroobsed treeningud. Penni ülikooli teadlased jaotasid dieeditajad kolme rühma.

best bedtime fat burner rostitud pruun leib ja kaalulangus

Esimese rühma salenejad ei teinud üldse trenni, teise rühma liikmed tegid ainult aeroobset trenni ja kolmandas rühmas tehti nii aeroobset trenni kui ka jõutreeninguid. Kõik uurimisalused kaotasid kaalust umbes 10 kilo, kuid kombineeritud lihas- ja jõutreeningutel osalejad kaotasid ainult rasvakihi, samas kui teiste kaotatud kilod koosnesid nii rasvast kui ka lihasmassist. Lihasmassi kaotus võib küll kaaludes näha olla, aga see ei aita keha toonusesse saada ja kaotatud kilod tulevad kiiresti tagasi.

Kui sa dieeti pidades teed lisaks jõutrenne, kaitsed oma lihaseid ja kaotad samal ajal ka rasva. Enamasti asendub kaotatud lihasmass rasvaga. Põletad rohkem kaloreid.

Hea vorm tuleb lihastreeninguga

Vastupidavustrenn suurendab kalorite põletamist isegi siis, kui istud lihtsalt diivanil, sest pärast iga treeningut kasutavad lihased energiat, et parandada oma kiude.

Wisconsini ülikoolis tehtud uuring kinnitab, et tervisesportlaste ainevahetus kiirenes 39 tunniks pärast lihastrenni, kus tehti poletage rasva ehitada lihaseid kiiresti, kaasates vaid kolme suurimat lihasgruppi. Jõutreenijad põletasid ka rohkem rasva kui need, kes lihastrenni ei teinud.

Hantlite ja kangi tõstmine aitab kaloreid paremini põletada ka trenni ajal.

Kuidas põletada kiirelt rasva?

Suudad oma toitumisplaanist paremini kinni pidada. Lihastrenni tegemine aitab paremini salendavast toitumisplaanist kinni hoida. Pittsburghi ülikooli teadlased uurisid ülekaalus täiskasvanut ja leidsid, et need, kes tegid kolm jõutrenni nädalas, suutsid oma kalorilisest päevaplaanist kinni pidada. Kui salenejad aga vahepeal lisapalasid sõid, kippusid nad ka treeningust loobuma.

kaalulangus anil ambani rasva poletamise koogi ulevaated

Kokkuvõttes kinnitasid teadlased, et jõutreeningu ja dieedi koosmõju aitas kaalulangetajatel kergemini eesmärke saavutada. Paned stressile paremini vastu. Jõusaalis higistamine aitab survele ja stressile paremini vastu hakata.

kaalulangus higistamine vahem kuidas teha loodusliku rasvapoleti kodus

Paljud teadusuuringud kinnitavad, et mida paremas füüsilises vormis on inimene, seda vähem on ta organismis stressihormoone. Ühe uuringu järgi alaneb stressirohkes olukorras suurema lihasmassiga inimeste vererõhk kiiremini kui nendel, kelle lihasmass on väiksem. Oled õnnelikum.

Ainult joogast ei piisa, et meelerahu saavutada. Alabama ülikooli teadlased avastasid, et inimesed, kes kuus kuud iga nädal kolm lihastreeningut tegid, olid paremas tujus, vihastasid vähem ja olid üleüldse õnnelikumad kui need, kes jõutrenni ei teinud.

10 naela rasva kadu parim viis sisemise reie rasva poletamiseks

Leevendad seljavalusid. Lisaks leevendab jõutreening ka alaseljavalusid. Saad õnnelikuma südame.

Saada lugu

Michigani ülikooli teadlased on leidnud, et inimestel, kes juuksed langevad parast kaalulangust valja kolm korda nädalas kaks kuud kogu keha hõlmavaid jõutreeninguid, vähenes diastoolne vererõhk alumine vererõhk keskmiselt 8 mm Hg võrra.

Jõuad rohkem.

AIAKAAPAD TUGEVAD ÕPETAVAD SLANGI (SUBTIITRID)

Rahulolu tööga on samuti suurem, kuna sportlikud inimesed on vähem stressis ja tunnevad end õnnelikumalt ka tööl käies. Elad kauem.

Kuidas põletada rasva ja ehitada lihaseid

Lõuna-Carolina ülikooli teadlased väidavad, et kogu keha hõlmavad jõutreeningud ja südame-veresoonkonna parem tervis ning väiksem vähirisk on omavahel seotud. Kui pühendad keskeas aega korrapärasele lihastreeningule, suurenevad su šansid elada kuni Isegi ülekaalulistele uurimisalustele pakkus vastupidavustrenn vähivastast kaitset.

Oled targem. Tõepoolest, teadlased on leidnud, et kuus kuud kestev jõutrenn parandas treenijate kognitiivseid võimeid, lühi- ja pikaajalist mälu, suulist argumenteerimisoskust ja isegi tähelepanuvõimet.

Artikli märksõnad:.