Liigu sisu juurde

PM Tervis Kõhurasvast vabanemiseks söö järjepidevalt valku ja kiudaineid. Nii et kui te kaalute , lonksu iga päev 90 untsi vett. Peate nii korralikult toituma kui ka tegema kergeid harjutusi, mis aitavad kaalust alla võtta. Selleks, et kaotada treenides rasva ning suurendada samal ajal lihasmassi, tuleb järgida neid nõuandeid: Tee regulaarselt harjutusi, mis kasutavad mitut erinevat lihasgruppi korraga.

Põletage selle hüppenööri treeninguga rohkem rasva Põletage selle hüppenööri treeninguga rohkem rasva SEOTUD Suure intensiivsusega jõutreeningu treening 8 parimat rasva lõhkajat Kas otsite veel ühte suurepärast kardiotreeningut, mida oma repertuaari lisada?

poletage rasva kiire valjakutse

Noh, köie hüppamine pole enam mõeldud ainult 3. Trossi hüppamine on kiire ja mugav viis pulsi kiirendamiseks nii liikvel olles kui ka elutoas.

poletage rasva kiire valjakutse

Köis sobib igasse kotti, nii et teate, mida see tähendab … pole vabandusi! Ja lisaks sellele, et see aitab teil kaloreid põletada, tugevdab see ka jalgu, tuharalihaseid, käsi ja õlgu juba 5 minutiga.

Kas soovite selle pildistada? Vaadake seda HIIT kõrge intensiivsusega intervalltreening hüppenööri treeningut järgmisel korral, kui olete… hästi, kõikjal.

poletage rasva kiire valjakutse

Kas otsite rohkem väljakutseid? Korrake vooluringi kaks korda või tehke kehakaaluga harjutusi sekundiliste puhkeperioodide jooksul.

Vaadake 4 liigutust, mis suurendavad kogu keha tugevust, või 5 täiendust teie kehakaalu lemmikliigutuste jaoks.

poletage rasva kiire valjakutse

Võite proovida ka hüppenööride variatsioone, nagu kõrged põlved või hüpped tungraua jalad, nagu ma demonstreerin allolevas lühikeses videos.