Liigu sisu juurde

Alustage kahest 12 kordusega komplektist. Kas keegi saab kuue-pakk abs? Joo palju vett. Leidke hea abrutiin ja veenduge, et tabate nii oma kõhu- kui ka põiksuunalisi kõhulihaseid. Kui see on siiski väga raske, peate nii vähe keharasvu kui võimalik, töötama välja iga päev ja sööma õiget toitu.

Kuna teie toidud, mida sööte, sisaldavad palju kiudaineid, valke ja toitaineid, saate täis vähem toitu. Pärast kõhurasva kadumist peate all olema kindlad kõhulihased. Keskelihaseid saate kodus mugavalt treenida ja see parandab ka teie füüsist!

poletage rasva 6 pakk bmi 29 kaalulangus

Tehke plank: Sa ei saa keskenduda ainult kõhulihastele, vaid ka seljalihastele - seljale! Plangupraktika on kasulik mõlemale.

poletage rasva 6 pakk skinny kaalulangus retseptid

Sisestage kätel ja varvastel lamamisasend, tõstke kere ja reied maast lahti. Veenduge, et küünarnukid oleksid õlgadega joondatud. Selle õigeks saamiseks hoidke tagumik ja kõht kokku.

Lihtne viis, kuidas kerge trenni käigus rohkem rasva põletada Rasva põletamine ja kalorite põletamine on erinevad asjad. Esimesena kasutab organism trenni käigus ära süsivesikud, sest neist saab keha kõige kiiremini energiat. Keha jaoks on sealt energia kättesaamine trenni ajal hoopis raskem, selleks peab ainevahetus tõesti väga korralikult töötama. Fitnessiteooria kohaselt põletab organism rasva kõige efektiivsemalt madala intensiivsusega treeningu käigus, sest sel moel annad sa kehale enam aega, et ladustatud rasvadeni jõuda, neid töödelda ja põletada.

Kõhu kõverdused: Ülemine kõht on lihtne, alakõhu treenimine on keeruline. See harjutus sarnaneb üsna tavaliste krõbinatega, kuid jalad on õhus.

Suvine hakkliha põletage rasva, ehitage lihaseid ja saate suveks rebeneda - Atleetvõimlemine

Alustage kätel külgedel, peopesad allapoole. Tõstke põlved kõrgel puusade kohale, kasutades keha kõhupiirkonna lihaseid.

  1. Rasvakaotuse vead: 4 kardioviga, mida võite teha Suvi on tulekul.

Selle asemel, et liigutada pead põlvede suunas, liiguta põlvi pea poole. Lükake põlved lühikeseks ajaks võimalikult pea lähedale ja laske siis tagasi põrandale. Jalgrattasõit: Lisaks ülemistele ja alakõhulihastele on see harjutus suunatud ka seljale ja külgedele.

Lama pehmel pinnal nagu joogamadrats ja pedaal õhus nagu jalgratas. Tõstke vaheldumisi üks õlg vastassuunalise põlve poole ja vastupidi.

  • Kaalulanguse jalgimise tooriistad
  • Lihtne viis, kuidas kerge trenni käigus rohkem rasva põletada - Anne & Stiil
  • Parim, mida saate teha, on 8-pakett!
  • Odav kaalulangus sooki prep

Asetage parem jalg tagasi alla. Parema jala tagasi asetades hüpake ja tõstke vasak jalg põrandalt. Painutage vasak põlve ja viige see rinnale. Tehke seda suurema kiirusega, et tunda põletust kõhulihastes ja reites.

Kas teil on abs ja 12?

Tehke 3 komplekti 20 kordust. Ab Curli riputamine Shutterstock See on hämmastav ja lõbus harjutus kõhulihaste toonimiseks. See töötab alumiste ab lihaste, sisemise abs ja põiki abs Sammud riputamiseks Ab Curl Võtke kinni tõmmatavast vardast ja laske jalgadel rippuda.

Veenduge, et jalad oleksid sirged. Hinga välja, painuta põlvi ja tõmba jalad rinna poole üles. Sisse hingates laske jalad aeglaselt alla ja viige need tagasi algasendisse. Tehke 2 komplekti 10 kordust.

Kuidas saada kuuepakk ühe kuuga - Elu -

Tõmmake käsi sirgjoonelise käega üle Shutterstock See harjutus töötab teie alumisel, keskmisel ja ülemisel kõhulihasel, puusa painutajatel ja hamstrings.

Sammud käsivarre jaoks Tõmmake sirgjooneline kägistus üle Heitke treeningmatile pikali, sirutatud jalad ja käed üle pea. Tõstke jalad põrandalt 45 ° nurga all.

  • Kas mandlid poletavad keha rasva
  • Lihtne 5-etapiline õpetus oma 6-paki kiireks avaldamiseks - Elu -
  • Samuti pole need piiratud sportlaste, tantsijate ja kuulsustega.
  • Kas on olemas selliseid asju nagu 12 pack abs? - Harjutus
  • Kuidas saada 6 pakk abs lühikese aja jooksul: 11 sammu (fotoga) - Vihjeid -
  • Kuidas naised saavad kuus pakki kõhulihaseid - algaja treening ja dieet - Nahahooldus -
  • Rasva kaotuse esimene tsukkel

Tõstke pea ja õlad üles, viige käed jalgade poole ja liigutage jalgu ülespoole, kuni need on maapinnaga 90 ° nurga all. Vabastage see poos aeglaselt ja viige oma käed ja jalad algasendisse.

poletage rasva 6 pakk kiire kaera ja kaalulangus

Kui soovite liiva valitseda rebenenud füüsisega, peate oma hooajalise ümberkujundamise alustama nüüd. Meil on olemas treeningud, toitumisalased artiklid ja näpunäited, mis on vajalikud rasvapõletuseks, lihaste ehitamiseks ja hakitud suvekeha nikerdamiseks. Ärge oodake, kuni on liiga hilja!

On levinud arusaam, et hommikusöögi söömine pikendab täiskõhutunnet, vähendab söögiisu ja alandab greliini söögiisu hormoon kogu hommiku vältel. Kuid valgurikas hommikusöök pakub ka neid eeliseid kogu päeva vältel. See ei tähenda, et peate valima lahja reieliha ja munad. Kalorite ja rasvade kontrolli all hoidmiseks sööge Kreeka jogurtit, munavalgeid ja Kanada peekonit. Lisaks peab keha valkude tarbimiseks kulutama rohkem kaloreid kui süsivesikud ja rasvad.

Kuid on veel üks huvitav asjaolu. Trennieelne mittesöömine aktiveeris rasvarakkudes geenid, mis on seotud tervislikuma ainevahetusega, trennieelne söömine seda aga ei teinud.

Uuring viitab, et ilma söömata trenni tegemine võib olla kasulikum, kui soovid rasvkoest vabaneda ning see võib ka pikemaajalises perspektiivis tervisele kasuks tulla. Proovige hüppenööri või sprinte - kõike, mis aitab teil maksimaalset pulssi kiiresti ja lühikeste purunemistena suruda. Tõstke kaalu Mida on raskuste tõstmine teie kõhulihaste paljastamisega?

Vastupanukoolitus on üks parimaid võimalikke asju, mida saate oma keha rasvaprotsendi vähendamiseks teha.

Arvustused

See põletab kaloreid, et aidata kaalust alla võtta ja soodustab kehamassi säilitamist ja mõnel juhul isegi kasvu kaloripuuduses söömisel.

Samuti, mida rohkem teil on lihasmassi, seda rohkem kaloreid teie keha puhkeseisundis põletab - AKA kaotate rasva veelgi.

Leidke hea tõstmisrutiin, mis tabab kõiki teie peamisi lihaseid. Parimad paugud pakuvad kombineeritud liigutused, nagu kükid ja survetõstukid.

Järeldus Mul on kuus pakki. Vahel on mul kuus pakki. Olgu olgu. Mul on umbes 2 kuud aastas kuuepakk. Tähendab, anna mulle puhkust.

Treeni kõhulihaseid! Nüüd, kui teie toitumine ja liikumine on õigel teel, peate veenduma, et teil on tegelikult kõhulihaseid näidata!