Liigu sisu juurde

Niisiis, nüüd, kui teate, miks kõhurasv kipub nii kaua püsima, vaatame välja mõned strateegiad selle võitmiseks. Ideaalis peaksite keskenduma harjutustele, mis põletavad rasva ja ei lisa lahtiselt.. Kuid meeleheiteks pole põhjust.

Minu kolesterooliarved neli aastat pärast keto dieedi alustamist - LDL on liiga kõrge! Mis nüüd?!

Kodu Sobivus Parema keha ehitamiseks reie sisemiste lihaste töö Parema keha ehitamiseks reie sisemiste lihaste töö ee on teie kiire treeningu näpunäide - võimalu õppida mõne hetkega targemini töötama, et aakite treeningu juurde jõuda. Inimee keha on üle lihae, kuid e Sisu: See on teie kiire treeningu näpunäide - võimalus õppida mõne hetkega targemini töötama, et saaksite treeningu juurde jõuda.

Inimese kehas on üle lihase, kuid enamiku poiste treeningutel on neist suunatud vaid käputäis.

kaalulangus tiigrimutteriga kaalulangus 1 nadal paastu

Pecs, biitseps, triitseps, deltad, latid, lõksud, kõhulihased, neljarattalised, kähedad, singid, vasikad - need lihased tõmbavad tähelepanu keskpunkti, sajad teised saavad aga lühikese hoobi. See on probleem, kui teie eesmärk on kasvatada funktsionaalset jõudu ja optimeerida sportlikku sooritust - eriti mis puudutab puusaliigeseid.

321 rasva kadu head nouanded rasva poletamiseks

Reie sisekülgedel asuvad puusaliigesed on viiest lihast koosnev rühm - adductor brevis, adductor longus, adductor magnus, pectineus ja gracilis. Nende peamine ülesanne on reite puusaliigestes "adduktsioon" või lihtsamalt öeldes, et jalad sissepoole viiakuid see pole veel kõik, mida nad teevad - need aitavad ka teie vaagna stabiliseerida ning rasva kadumise sisemised reied ja pöörata nii seest kui ka väljast.

See muudab teie puusaliigesed uskumatult oluliseks kükitamise, jooksmise, sprintimise, mitmesuunalise liikumise ja üldiselt lihtsalt võimsama ja sportlikuma olemise jaoks. Kuid mitte kõik pole täpselt kindlad, kuidas neid ehitada, eriti väljaspool suurt kastitäit masinatega spordiklubi.

kaalulanguse ajakirja blogi kas venitusarmid kaovad parast kaalulanguse

Kui lisate iganädalasele raviskeemile vaid mõned adduktorile keskendunud kehakaalu ja vabakaaluga harjutused, siis saavad need sageli tähelepanuta kaalulangus natan lihased tähelepanu väärivad - ja teie nõutava jõudluse. Võimalik, et leiate sama sisu muus vormingus või võite leida rohkem teavet nende veebisaidilt.

palaviku norkus ja kaalulangus 10 toidu poletatakse rasva

Sinu käik: Keskenduge harjutustele, mis sunnivad teie lisamehi oma põhitööd tegema: tõmmake reied keha keskjoone poole. Ravimipalli põlvede vahele surumine seinaistumise ajal on ideaalne lisaharjutus.

rasva poletavad toidud suua kuidas poletada sugavat keha rasva

Teiste hulka kuuluvad sumokükid, külgmised kükid ja adduktori külgplank. Teie adduktoreid töötatakse peaaegu kõigis liikumistes, mis hõlmavad teie puusade ja reite pikendamist, pööramist või liitmist, kuid ülaltoodud harjutused tabavad neid eriti hästi - ja tasuvus on suurem jõud ja jõud peaaegu kõiges muus, mida teete.

kaalul pohjustel poletage mao rasva samas kui taites