Liigu sisu juurde

Mõned ütlevad, et see jätab keha enamasti läbi higi. Stress võib põhjustada kehakaalu tõusu.

Dukani dieet - rasva kadumise ime või ohtlik dieet? Dukani dieet on praegu kuumim rasvade kaotamise dieet maailmas.

J Lo ja supermodell Giselle ütlevad, et Dukani dieet aitas neil lapse kehakaalu kaotada. Kate Middleton järgib väidetavalt seda rasvade kaotamise dieeti, kui ta valmistub oma kuninglikeks pulmadeks.

J Lo rasvade kaotuse saladus - Dukani dieet!

Kõik ei ole siiski fännid, sest Briti Dieetide Assotsiatsioon nimetas Dukani dieeti "üheks viiest kõige ohtlikumast dieedist Rasva kadumisrasvad saab kokku leppida - Dukani dieet pühib maailma ja hakkab laineid lööma ka siinpool ookeani.

Vaatame veidi sügavamalt, milles seisneb The Dukani dieet.

Edu Kuidas kaotada käerasva kiiresti ja hõlpsalt kodust ilma lihaseid juurde võtmata Niisiis, te vihkate oma käe rasva. Tahad sellest lahti saada, eks?

Prantsuse arsti Pierre Dukani poolt umbes 10 aastat tagasi loodud dieet on jagatud neljaks faasiks. Faaside pikkus sõltub kaalust, mida soovite kaotada. Kõik faasid on valgurikkad ja süsivesikute kerged, sarnaselt osariigi teise kuulsa dieedidokumendi dr Atkinsiga. Ja kõigis faasides on vähe kaloreid nende rangete reeglite tõttukuigi teil ei paluta kaloreid lugeda ja võite süüa nii palju kui soovite, millal soovite.

See selleks. Köögivilju pole. Puuvilju pole. Ja suurendage oma kaerakliisid 2 TBS-ni päevas. Selliseid reegleid iseenesest ei ole, välja arvatud üks päev nädalas, mis läheb tagasi I faasi kõigi rasva kadumisrasvad juurde, ja jätkake kaerakliidega, 3 TBS päevas sel hetkel.

Oh jah, ja rasva kadumisrasvad. Raamatu järgi kulub vaid 20 minutit päevas kõndimist.

Kuidas teie keha tegelikult rasva põletab?

Dukani dieedi abil sai rasvade kadu lihtsaks. Mitte nii kiiresti. Kas kaotate kaalu? See on meeletult piirav dieet. Iga kord, kui nii palju piirate, kaotate. Kuid milline saab olema selle kaalukaotuse koostis? Kui see on liiga kiire ja ilma õige treeninguta, on see palju olulist lihast.

Kuidas kaotada käerasva kiiresti ja hõlpsalt kodust ilma lihaseid juurde võtmata

Kas see on pikas perspektiivis vähemalt tervislik, nutikas või tõhus? Ükski ülaltoodust. Oleme seda juba varem öelnud, kuid see kordub - ülemaailmset rasvumisepideemiat pole olemas, sest kõik hakkasid sööma NII palju köögivilju ja puuvilju, nad võtsid kaalus juurde. Otse vastupidi.

Ajutoit: head rasvad on mälu jaoks paremad

Iga kord, kui dieet soovitab köögiviljad ja rasva kadumisrasvad ning muud kasulikud toitained välja jätta, isegi kui see on lühiajalises perspektiivis, on see rämps ja see ei põhine ühelgi teadusel. Võite võtta kõik pillid, toidulisandid ja joogid maailmas. Ükski ei asenda kunagi erinevaid värvilisi köögivilju ja puuvilju, tervislikke rasvu ja muid nutikaid toite, mida me igapäevaselt vajame. See ei ole rasvade kaotamise dieet, mida soovitaksime. See on liiga piirav. Pikaajaliste harjumuste kujundamine.

Ja mitte tark strateegia rasvade kaotamise püsiva edu saavutamiseks. Kuid üks asi, mida me alati proovime teha, on leida paralleelid - kus lepime kokku vs kus mitte. Nii et siin sa lähed.

3 lihtsat rasva kadumise nippi hõivatud inimestele

Kaerakliid on seal kiudainete allikana. See on suurepärane.

Ξύδι - το πολυεργαλείο με τις άπειρες χρήσεις

Kaerapõhised kiudained on fantastilised ja peaksime kõik püüdma rohkem süüa. Kaerahelbed ja kaerakliid on mõlemad suurepärased allikad. Lahja valgu söömine - veel üks tark samm. Meie arvates söövad enamik liiga palju rämpsu süsivesikuid, seega on nende asendamine lahjade valguallikatega nutikas ja osutunud tõhusaks rasvade kaotamiseks.

Ja see on peaaegu kõik, millega nõustume. Söö rohkem kiudaineid ja asenda rämpsu sisaldavad süsivesikud lahja rasva kadumisrasvad. Kindlasti on rasva kaotamiseks nutikamaid, tõhusamaid ja ohutumaid viise, nagu näiteks päevane rasva kadumise hüppelava.

  1. Õhtusöök Õhtune suupiste Iga söögikorra ja suupistega välja arvatud treeningueelne ja -järgne keskendudes lahjale valgule, tervislikele rasvadele ning kiudainerikastele köögiviljadele ja puuviljadele enne ja pärast treeningut pange 20g valku ja pool portsjonit puuvilju.
  2. Meeste kaalulangus ostunimekiri
  3. Koolitus Higi tilgub otsaesisele.

Dukani dieet saab meeskonnalt Mohr 2 pöidla alla. Mida sa arvad? Jäta kommentaar ja anna oma mõtetest teada!