Liigu sisu juurde

Hatha jooga - kogu lihaskonda ja liigeseid venitav treening: õpitakse ühtlaselt ja pehmelt venitama, hingamistehnikaid ning süvalõdvestust. Funk´ist on välja kasvanud City Jam ja hip-hop-aeroobika. Aafrika tantsukardio Sütitavad Aafrika tantsud teravate energiliste liikumistega, mis hõlmavad keha üla- ja alaosa lihaseid. Features - Adoption of traditional Chinese medicine acupuncture scraping, combined with modern bio far infrared technology, hyperthermia design, which is effective to accelerate fat burning. Kui soovite massaaž keha kaalust ja naha hooldus, sa pead Sonic. Tunnis kasutatakse umbes cm pikkust uisutamismatti.

Kaja Tuisk, Status Clubi aeroobikapeatreener, Foto: Erakogu Spordiklubide reklaamidest võib leida paarkümmend aeroobikastiili. Kes missuguse stiili kasuks peaks otsustama? Nagu paljudel harrastus- ja võistlusspordialadel, on ka aeroobikal oma sõnavara.

Vahel nimetatakse aga tunde ebatäpselt või lausa eksitavalt.

Anti-Cellulite Massager Weight Loss Infrared Fat Burning Massager Back Cellulite Machine

Fitness Academy of Finlandet treeningu valikut lihtsustada. Hip hop fat burn aeroobikatundide üles-ehitus on sarnane, sisu vaheldub tunni nimetusest lähtuvalt. Tund algab soojendusega, järgnevad kuidas slim alla 3 paeva osa ja lihastreening ja lõpuks tulevad venitusharjutused.

Low Impact - tunnis ei tehta hüppe- ega jooksusamme, harjutused moodustatakse erinevatest kõnni- ja üks jalg maas liikumistest. Muusika on rahulik ja sammukombinatsioonid suhteliselt liikuvad. Sobib algajatele.

rasva voitlejate kaalulangus

High Impact - tund põhineb hüppe- ja jooksusammudel. Muusika on eelmisest tunduvalt kiirem, aga liigutused väiksema ulatusega. Sobib edasijõudnuile, kellel ei ole probleeme selja ega põlvedega. Combo-tund ühendab kaht eelnimetatud liikumist ja tõstab pulsi kiiresti kõrgeks. Muusika on hoogne. Sobib neile, kes on harjunud suurema koormuse ja keerulisemate sammuühenditega. Tund on vaheldusrikas ja nõuab koordinatsiooni ning eelnevaid liikumiskogemusi, seetõttu pole kõige sobivam algajaile, ülekaalulistele ega liigesehaigusi põdevatele inimestele.

Body-aeroobikas langeb põhirõhk suuremate lihasrühmade treenimisele, nende vastupidavuse arendamisele. Liigutused on lihtsad ja rahulikud - harjutuste tegemisel on oluline jõud, mitte tempo.

Events – Lehekülg 8 – Jõelähtme Valla Kultuurikeskus

Koormuse suurendamiseks kasutatakse kergeid hantleid, randmeraskusi, kummilinte. Sobib algajatele, ülekaalulistele ning kõigile neile, kellele hüplemis- ja jooksuharjutused on vastumeelt. Fat burning ingl. Tunnile on iseloomulikud tõhus aeroobne osa, lihtsad sammukombinatsioonid ja palju kordusi. Siia kuuluvad ka mitmekülgsed jõuharjutused kere- ja alakehalihastele. Steppaeroobikatunnis kasutatakse spetsiaalset pinki, mille kõrgus on reguleeritud vastavalt treenija vormile.

Kui pingile ja sealt maha astumiseks kasutada erinevaid sammukombinatsioone, saab väga tugeva koormuse. Treenib hästi alakehalihaseid. Steppaeroobikatunnid võivad olla nii algajatele Step-1 kui ka edasijõudnutele Step Kui algajate tunnis piirdub astumisosa paarikümne minutiga, siis edasijõudnute sammukombinatsioonid on pikemad ja keerulisemad.

paks jalgade kaalulangus

Bodystep-tunnis on astumis-osa lühem, step´i pinki kasutades tehakse ka lihasjõuharjutusi, sageli koos abivahenditega. Sobib nii algajatele kui ka edasijõudnutele. Slide-treening ehk kuivuisutamine sobib edasijõudnutele ja regulaarselt tervisesporti harrastanuile. Tunnis kasutatakse umbes cm pikkust uisutamismatti. Treening tugevdab peamiselt alakeha lihaseid. Funky-treening on funk- soul- hip-hop- ja räppmuusikal põhinev tantsuline aeroobika, mis nõuab inimeselt head koordinatsiooni- ja keskendumisvõimet.

Funk´ist on välja kasvanud City Jam ja hip-hop-aeroobika. Ka need stiilid nõuavad head rütmitunnet. Sobib eriti noorematele ja kõigile neile, kes tahavad head füüsilist vormi saavutada tantsu kaudu.

tervislik kaalulangus paevas

Streching on venitustund, mille eesmärk on vabaneda pidevatest lihaspingetest. Venitustunnid sobivad väga hästi nii algajatele kui ka taastumistreeninguks aktiivsele aeroobikasõbrale.

Hip hop fat burn aerobichüdroobika, vesiaeroobika - nagu nimigi ütleb, on tegemist aeroobikaga vees, parandamaks liigeste liikumisulatust. Tund sobib kõigile treenijatele, kuid eriti hästi ülekaalulistele, eakamatele ja liigesehaigusi põdevatele inimestele.

Spinningindoor cycling - muusika saatel ja kaalulangus toru juhendamisel sõidetakse spetsiaalsel spinningurattal, mille vabajooksule saab lisada koormust. Spinning sobib nii algajatele kui ka edasijõudnutele, nii naistele kui ka meestele. Kuna puusadele, põlvedele ja hüppeliigestele langeb väike koormus treenitakse istudessobib stiil ülekaalulistelegi.

Rowing-spinningsõudespinning - treenitakse samal põhimõttel kui sõudeergomeetril. Fitball e. Fitball on eriti soovitatav ülekaalulistele, lastele ning neile, kelle jalgadele ei sobi koormus, samuti taastusraviks äsja sünnitanutele. Kick-boxing-aeroobika - tund on kombineeritud muistsetest enesekaitsevõtetest, ühendades tantsu- ja poksiliigutused tänapäevase muusikaga.

Liigutused on kergesti omandatavad, ilma keerulise koreograafiata. Tegemist on eriti tõhusalt kaloreid põletava aeroobikastiiliga, mis treenib kõiki tähtsamaid lihas-gruppe, arendab koordinatsiooni ja kasvatab vastupidavust. Sobib peaaegu kõigile: algajatele, noortele, eakamatele, naistele ja eriti meestele.

Kas tantsime? / Hip-hop

Ringtreeningus sooritatakse umbes liigutust, mis treenivad lihasvastupidavust ja hapnikutarbimise elundkonda. Sooritusajad vahelduvad sekundini, treeninguring läbitakse korda ühe tunni jooksul ning liigutuste vahelised pausid on minimaalsed. Ringtreeningus kasutatakse step-pinki, erinevaid raskusi, slide-matti, poksikotti, trampliini jm.

Ringtreening on intensiivne, mitmekülgne ja treenib kogu keha lihaseid. Tunnid on populaarsed sportlaste hulgas, eriti meeste seas. Sportlastele on see hea võimalus koostada tund oma treeningprogrammi järgi, mis arendab neile vajalikke lihasrühmi.

LatinoDance - sportlik tantsutund ladinaameerika rütmide saatel. Sobib tantsu armastavatele koordinatsioonivõimelistele inimestele. Hatha jooga - kogu lihaskonda ja liigeseid venitav treening: õpitakse ühtlaselt ja pehmelt venitama, hingamistehnikaid ning süvalõdvestust.

luna fat burner

Kundalini jooga - põhineb Yogi Bhajani õpetustele. Tunnis tehakse dünaamilisi harjutusi, mis on kohati kiired, nõuavad vastupidavust ja kehalist jõudu. Algajatele sobivad väikese koormusega, põhilihasgruppe treenivad aeroobikatunnid, jõuharjutusteks mõeldud body-aeroobika või spetsiaalne algajate tund, kus õpetatakse aeroobika põhisamme. Algajad ning oma vormi hoida ja säilitada soovijad peaksid treenima korda nädalas, edasijõudnud ja oma füüsilist vormi parandada soovijad korda nädalas.