Liigu sisu juurde

Paljud jätavad selle punkti tähelepanuta, ehkki see on tõesti oluline. Pöörake oma pilk ettepoole ja hoidke poosi ausalt. Ärge laske oma võimalust hämmastavate tulemuste saamiseks. Natarajasana Tuntud ka kui - Tantsuohvri poeg Kasu - Puusa paindjad stimuleeritakse ja venitatakse selles väga graatsias asendis. Põhimõtteliselt on kogu toitu, sealhulgas reied ja vasikad, dieedi ja füüsilise koormuse kaudu rasvkoe Cardio treenimine, jalgrattasõit, jooksmine, ujumine allalaadimine. Pöörake oma käed oma jalgadele, veendumaks, et teie käed on välja sirutatud.

Stressi maandamine on väga oluline. Kui te ei suuda stressi kontrolli all hoida, suureneb kortisooli tase, mis omakorda stimuleerib näljahormooni 6.

Seda harjutust tuleks läbi viia ainult tasasel ja tasasel pinnal: võtke algasend küljel lamades, jalad jäävad sirgeks; tõstke sirge jalg üles ja hoidke selles asendis 5 sekundit; naasta algasendisse; peate jala aeglaselt, ilma jõnksuta langetama; tehke vähemalt 10 kordust, suurendades järk-järgult ni. Pärast 10 parema jalaga tõstuki läbimist peate ümber kallutama teisele poole ja tegema vasaku jala harjutuse. On oluline, et treeningu ajal oleks keha sirge, sokid ei töötaks, jalalihased oleksid võimalikult palju venitatud. Harjutus "käärid" Selle harjutuse tegemiseks peate lamama seljal põrandal, käed piki keha. Asetage peopesad tuharate alla.

Kombineerige ülalnimetatud harjutused mõne sügava hingamise praktikaga, et stressi maandada. Mis tahes spordiala harrastamine, vähemalt kolm korda nädalas, aitab teid mitmel viisil. See võib olla koeraga toomise mängimine või väikelapsega jalgpalli mängimine. Adrenaliin ja head hormoonid aitavad teil kaalust alla võtta ja näljahäda eemal hoida. Proovige võtta aega matkamiseks, jalgrattasõiduks või reisimiseks kohtadesse, kuhu te alati tahtsite.

Kuidas alakaaluline inimene võib kaotada rohkem reie ja kõht rasva?

Matkamine ja rattasõit aitavad teie reielihaseid toonustada ning reisimine aitab teil näha kohti ja inimesi, mis avavad teile uue maailma. Järeldus Kangeka rasva eraldamine võtab aega ja selle saavutamiseks ilma operatsioonita pole otsetee meetodit.

Ehkki dieedil ja elustiili mõjutavatel teguritel on oma roll, ei suuda te oma eesmärki saavutada, kui olete loid ja ei tee trenni. See on parim ja lihtsaim puusaharjutus verevarustuse parandamiseks probleemsetes piirkondades. Kirjeldus: see on parim juhendaja juhendamine. Seda teostatakse spetsiaalses simulaatoris istuvas asendis. Peate valima mugavad raskused või kasutama ilma raskusteta simulaatorit. Tehnika: oluline on suruda selg täielikult vastu selga, haarata käega käsipuud. Ärge lubage alaseljas läbipaineid ega eraldusi.

Aretus peaks toimuma aeglaselt ja ilma tõmblemiseta. Lahjendamise lõpppunktides fikseerige positsioon. Mõju: regulaarsel kasutamisel aitab see tugevdada reie väliseid lihaseid, aga ka sisemisi lihaseid, toimib kõrvade vastu ja parandab vedeliku ringlust välispinnal. Tehnika: astuge neljakesi, puhake sirgetel kätel peopesad õlgadega ühes suunas ja liikuge mõõduka tempoga painutatud jalg põrandaga paralleelselt väljahingamiselfikseerides punkti ülasendisse.

Kuidas vähendada puusade ja tuharate sobivust

Seejärel viige jalg aeglaselt algasendisse. Mõju: võimaldab treenida nii väliseid lihaseid kui ka sisemisi liideseid. Toimib lihaste tugevdamiseks, mitte lihasmassi suurendamiseks.

proovin oma reite vahendada

Kiik lamades külili Veel üks väga hea harjutus välimise jala jaoks ja kõrvade eemaldamiseks reitel.! Kirjeldus: lamades oma küljel vaheldumisi paremal ja vasakultõsta oma jalad paralleelselt põranda tasapinnaga maksimaalsele kõrgusele. Teise käega mis asub töökülje ülaosas puhake põrandal. Tõstke sääreosa aeglaselt õlgade kõrgusele.

1. Harjutused saleda reie saamiseks kodus

Lukustage maksimaalses punktis ja seejärel aeglaselt madalamale. Hantlite kasutamisel toetage neid käega. Expanderi kasutamisel - kinnitage sääreosale. Mõju: aitab tugevdada lihaseid, töötades välja jalgade vahelise rasvakihi, aga ka reie külgedel olevad "rullid". See valik on võimalik Nii et need kõige tõhusamad harjutused aitavad seestpoolt rasva eemaldamiseks kaudselt: Parim sisepinna ja jalgade salendamiseks spordisaalis: Barbell kükitama Smith masin Kuidas eemaldada kõrvad reitel?

Tore asi kükkide juures on see, et see on raske, mitme liigesega treening, mis kasutab palju lihaseid ja sunnib sind palju energiat raiskama.

Kirjeldus: seistes seljaga barbellini, on mugav sellest kinni haarata, panna jalad õla laiusele.

#16 - TÄTOVEERING \u0026 KVALITEETAEG ELLIGA

Tehke kükke, kuni puusadesse moodustub täisnurk. Seejärel pöörduge tagasi algasendisse. Tehnika: latt tuleks asetada otse abaluude ja kaela vahele. Haara varras ja kükita põrandaga paralleelseteks puusadeks. Veenduge, et teie põlved ei ulatuks varbajoonest kaugemale.

proovin oma reite vahendada

Alumises asendis liikuge sekundit ja tõuske ettevaatlikult. Mõju: see toimib sisepinnal, tugevdab lihaseid, eemaldab reie sisemuses olevad longus lihased ja kõrvad.

Reie siseharjutuste komplekt kodu jaoks Kodus jalgade sisekaalu ja üldise õhukese kehakaalu kaotamiseks on oluline selle piirkonna lihased välja töötada: Külgmised lungid Lähteasend: seistes sirge, jalad õlgade laiusega ja vaheldumisi paremale ja vasakule poole. Tehnika: tehke sügav külg küljele, veendudes samal ajal, et jala põlve millele lang tehakse ei ulatuks üle varba.

Vaagen tuleks tagasi panna ja selg sirge.

  1. Kuidas vabaneda rasvavarust siseruumides?
  2. See on hea harjutus õhukeste reite hõlpsaks saamiseks kodus.

Sirutage käed ette õlatasandile. Mõju: aitab kiirendada verevoolu kehakaalu langetamiseks ja sisemise külje tugevdamiseks, soodustab lihaskiudude kasvu. Plie kükitas Me arutasime seda harjutust üksikasjalikult artiklis Plie Squats. Kumb on parem: plie või sumo? Selle vaieldamatu pluss on see, et see võimaldab teil reie sisepinna välja töötada ka kodus! Kirjeldus: sirgelt seistes ühendage kontsad ja jagage sokid. Kükita sirge seljaga. Tehnika: plie kükitades on oluline hoida abs absoluutselt pinge all ning mitte vaagna ja seljaosa üle koormata.

Madalaimas punktis fikseerige 3—5 sekundiks ja tõusta siis aeglaselt. Mõju: kõige tõhusam harjutus reie sisemistele lihastele.

Kuidas saada reied saledamaks ja pringimaks?

Soodustab jalgade vahelise kihi põlemist ja lihaste venitamist. Jalgade aretamine külgedele Huvitav puusaharjutus. Mis see on: lamades põrandal, tõstke sirged jalad põrandaga risti ja levitage neid, kinnitades need mõneks sekundiks madalaimasse kohta.

Kuidas seda õigesti teha: valetage põrandal matilasetage peopesad sabaluugi alla. Tõstke jalad põrandaga risti ja levitage neid aeglaselt, kinnitage 3—5 sekundiks, seejärel viige tagasi. Kui sirgete jalgadega on seda keeruline teostada, painutage põlvili. Oluline on jälgida, et alaselg ei satuks. Mõju: võitleb aktiivselt reite sisemiste lihaste lahtisuse vastu, aktiveerides rasvapõletust. Tagaküljel ja tuharate jaoks Millised tõhusad kompleksid sobivad jalalihaste tagumistele osadele ja preestritele: Rumeenia surnukeha Sellises keerulises asjas, nagu puusade kõrvade eemaldamine, peate valima erinevad harjutused, seetõttu soovitame pöörata tähelepanu survelülitusele.

  • Karina lily kaalulangus
  • Rasva poletamise ulevaade
  • Kuidas saada reied saledamaks ja pringimaks? - Tervis - sõneikid.ee
  • Keha slim en te

Kirjeldus: aeglaselt kaalutud latt tõuseb kergelt kõverdatud jalgade ja sirge seljaga. Baar tõuseb põlvede kohale. Tehnika: Seljaosa peab kogu harjutuse vältel olema tasemel.

proovin oma reite vahendada

Tulge baari lähedale, kinnitage jalad õla laiusega. Haarake oma õlgadest veidi laiemalt barbelll, tõstke see täpselt põlvede kohale. Sel juhul tõmmatakse vaagen tagasi ja põlved EI ulatu täielikult välja. Fikseerige 2—3 sekundiks ja laske ratas ettevaatlikult alla selg peab jääma ühtlane! Mõju: töösse on kaasatud kõik reie tagumised lihased, aga ka gluteus maximus. Võimaldab teil ehitada lihaseid reite tagaküljele ja pingutada tuharaid.

Siia kuuluvad ka vasika lihased. Parim osa on see, et mõlemad jalad saavad samal ajal erinevat treeningut, nii et see aasana on sihitud rohkem lihasrühmi. Kuidas seda teha - Laiendage jalad nii, et need on veidi rohkem kui hip-laiusega. Pöörake parema kreeni väljapoole suunatud varbad ja kasutage oma vasaku kreeni enda maandamiseks. Teie vasaku kreeni kaar peab olema kooskõlas teie parema jalaga.

Pange väiksematele reitele realistlikud eesmärgid

Alustage oma puusi ja seejärel kiirguge oma energiat välja, kui sirutad oma käed välja, nii et need on teie õlgadega kooskõlas. Pöörake oma pilku ettepoole ja hoia poseid terviklikult. Hinga aeglane ja tugev, kui hoiate poses ja siis vabastage. Korda teisel pool. Kuumtöötlusnõu - Parimate tulemuste saavutamiseks laiendage oma jalgade ristlõike ja vähendage oma vaagnat.

Veenduge, et säilitate tasakaalu ja terviklikkust. Selle asana kohta lisateabe saamiseks klõpsake siin: Virabhadrasana II 3.

Natarajasana Tuntud ka kui - Tantsuohvri poeg Kasu - Puusa paindjad stimuleeritakse ja venitatakse selles väga graatsias asendis. Nii sise- kui ka välimine reie lihased töötavad.

See asana tugevdab jalgu, kui keha tasakaalustab üks jalg.

Kuidas dieedi abil vähendada puusa suurust

Paremal teie vaagnast jalgadele on kõik jala lihased toonud ja venitatud. Teie puusad on avanenud ja kõik jalgade energiaplokid vabastatakse. Suureneb teie jalgade vereringe, mis annab neile hapniku ja toitainete värske õhuvoolu. Kuidas seda teha - Stand Tadasana. Tõstke oma parem jalg ja keerake seda nii, et parem jalg oleks maapinnaga paralleelne. Pange oma põlvkonda, jõudke paremasse käesse paremale jalale ja venitage.

Video: Kõhubeebiga tuhar ja reied trimmi 2021, Mai

Kui oled paigal, siis venitage oma vasak käsi edasi. Võid hoida peopesad välja venitatud või eeldada Gyan Mudra. Vaadake oma vasakaid sõrme.

Hoidke mõneks sekundiks positsiooni, kui võtate pika ja sügava hingeõhku. Vabastage ja korrigeerige teisel küljel. Selle asana kohta lisateabe saamiseks klõpsake siin: Natarajasana 4.

Ustrasana ka tuntud kui - Camel Pose Kasu - See asana geniaalselt avab teie rinna lihaseid ja puusa paindjaid. See toonib ka kõik jäsemed, eriti reied.

See asana töötab teie keha esiosas, nii et eesmiste reie lihased muutuvad põhjalikult tooniks ja stimuleeritakse. Kuidas seda teha - Sit in Vajrasana. Tõstke oma puusi ja tõstke keha nii, et puusa lihased ja vasika lihased on risti.

Avage oma rind ja lahutage tagasi. Kindlasti ei tohi süüa päevas vähem kui kilokalorit. Täpsemad numbrid sõltuvad su pikkusest, kaalust ja vanusest, sestap on kasulik proovida äppe, mis aitavad õiged kogused välja arvutada. Üle ega ümber ei saa ka vee kaalulangus ch. Asenda kõik magustatud joogid limonaadid, mahlad, vitamiinijoogid veega, sest nii säästad sadu kilokaloreid.

Piisava vee joomine aitab tublisti kaalu langetada. Eriti tasub vett juua enne söömist, sest nii sööd kindlasti vähem. Iga kaalulangetaja peaks olulist rõhku pöörama ka korralikule ööunele, sest proovin oma reite vahendada paneb rohkem sööma ja ei jäta energiat trenni tegemiseks. Kõike mainitut arvesse võttes tuleks siiski endale teadvustada, et geenide vastu annab väga vähe ära teha.