Liigu sisu juurde

Enne rasedusi oli ilus c korv. Curtsey Lunge Siht - Adductor, tuharalihased, puusaliigese painutajad, reieluud ja neljarattalised. Reie välimise osa harjutused 1. Komplekt harjutused "Body Flex" venitades jalg Kõik komplekti sooritatud harjutuste hommikul, enne hommikusööki, minutit. Esijalgade lihased Tibialise eesmine lihasrühm MG hõlmab sääreluu eesmist lihased, sõrmede pikad ekstensorid pp ja pöidla pb.

madala rasvasisaldusega kaalulangus toidud

Kui soovite oma siseseid reite, järgige kogu keha rasva alandamiseks täielikku programmi ja täitke konkreetseid harjutusi, mis on suunatud aduktori lihastele. Kui te olete uus, et kasutada, alustage ilma kaaluta, siis lisage pahkluu kaalu, kui olete valmis rohkem vastupanu.

Kohapealne vähendamine Kuigi on olemas spetsiifilisi harjutusi, mis on suunatud reie lihastele, slim alla sisemine ja valimine reied ole sellist asja nagu kohapealne vähendamine. Ükski spetsiaalne harjutus või masin ei suuda õhutada ainult ühte kehaosa, näiteks kõhu või reite, teatab Ameerika spordiameti kolledžist.

kaalulangus mesi ja sooja veega

Samas saate reite tugevnemiseks ja toonimiseks kasutada pahkluu kaalu. Kui te olete uus, siis alustage 2- kuni 3-lb.

poletage rasva umber puusade umber

Kui teil on võimalik teha 12 treeningu kordamist lihtsalt, suurendage kaalu 1—3 naela võrra. Nööpkaalud on saadaval eemaldatavate kaaludega, et saaksite neid vajadusel kohandada. Külgmise libisemisega sisemine reielift Kõrval asuva sisemise reie lifti teostamine kogu keha treeningu osana aitab selles piirkonnas tooni.

Kuidas kaalust alla võtta jalad - mitte ükski dieet - Harjutused slim jalad

Lane ühel küljel ja asetage oma puusad ja õlad üksteise peale, ilma et saaksid seda edasi või edasi liikuda. Asetage ülemine jalg veidi alumise jala taga ja hoidke põlved veidi painutatud. Pinguta reie sisemuses lihaseid ja tõsta alumine jalg nii kõrgele kui võimalik ilma veeremata. Sise- või adduktorlihaste sihtimiseks tõstke jalg maapinnast vaid mõne tolli võrra üles, ütleb American Council for Exercise.

Tehke see harjutus pahkluu kaaluga või ilma.

  • I slim dowingi tahendus
  • Reie välisküljel või põlvpükstes olevat rasva peetakse nende figuuride saleduse kallal töötavate tüdrukute üheks peamiseks probleemiks.
  • Kaalulangus ja polufenoolid
  • Nina kaalu harjutused, et vähendada oma siseseid reite - Teostada
  • Kuidas kiiresti eemaldada rasv reie siseküljel
  • Leda muir kaalulangus

Seisev sisemine reielift Tehke seisva sisemise reie jalgtõstuk koos pahkluu kaaluga või ilma. Seisa sirgelt ja hoidke tooli või tooli ühel küljel.

vaba kaalulangus valjakutse

Alustage tooli või loenduriga vasakul küljel. Pingutage oma paremaid siseseid, lihvige paremat põlvi ja tõstke parema jala kanna kuni põlve kõrguseni.

15 parimat videotreeningut reie välispinnal (põlvpüksid)

Sinu parem kreen peaks olema teie vasaku põlve ees, kui te oma põlve kõrvale kukutate. Langetage jalga aeglaselt ja korrake kaheksa kuni 12 korda, seejärel lülitage jalad.

48 tundi kiire poletada rasva

Käärid Rihmad pahkluu kaalule, asuvad seljal ja põlvikud oma rinnale. Seejärel lükake mõlemad jalad laeni ilma põlvili lukustamata. Avage jalad külgedele aeglaselt nii kaugele kui võimalik, hoides alumise seljaga põrandal lame.

kuidas poletada rasva kaenlaaluste all

Pingutage reie lihaseid ja pigistage jalad kokku. Korda 8 kuni 12 korda ja hoidke pahkluude kaalust tõmmates jalgu lahti.

Kontrollige liikumist mõlemas suunas. Kui olete valmis, pange põlved esmalt rindkere juurde, seejärel langetage nad põrandale.

  • Rasva kaotus 48 tundi kiire
  • Kuidas seda teha?
  • Kuidas poletada rasva ja saada abs
  • 15 treeningut naistele sise-reie toonimiseks - Nahahooldus -
  • Sise-reie salenemise harjutused - Teostada
  • Kaalulangus 170 kuni 130

Populaarsed Kategooriad.