Liigu sisu juurde

Enamik BEDiga inimesi arvab, et nende juurdepääsu toidule tuleks piirata, ütles Lawson. Tervisevaldkond oleks päris tore, aga sobib ka muu avalik sektor. Selle asemel keskenduge seadistamisele tervislikumad harjumused enda jaoks, mis on teie jaoks pikemas perspektiivis edukas. Mis on intuitiivne söömine? Samuti pole sa nõrk, vale ega hull.

Südamesõbralik toitumine südamesõbralikuks toitumiseks Peamised soovitused. Tahtsin küsida, kuidas pikamaajooksu mehed toituvad ja kuidas kaalu hoiavad? Mida põhiliselt süüakse, kas on mingi eriline toitumine või süüakse. Kaerahelbed toitumine - aitab või haiget?

Keskenduge maagilisele kolmele. Shutterstock 'Kui te ei soovi tegeleda kolme asjaga, mis aitavad kaasa ebanormaalsele kaalutõusule - toitumisele, liikumisele ja stressi juhtimisele, siis ei õnnestu teil kunagi kaalu kaotada, rääkimata selle säilitamisest kogu elu jooksul,' ütleb dr Lee.

Toitvate söögikordade söömine, keha liigutamine ja stressi säilitamine käivad tõesti kõik käsikäes. Uuringud näitavad et keha liigutamine võib aidata kogu päeva jooksul üleüldist stressi ja see võib isegi motiveerida teid tervislikumalt sööma.

intuitiivne soomise kaalulangus treener

Seal on isegi uuringud näidata, et toitvad toidud võivad teie söögikorda vähendada kortisooli tasemis on teie stressihormoon. Kuid nagu dr Lee mainib, kui te ei keskendu neile maagilistele kolmele, pole kaalu langetamine võimalik. Sellepärast on oluline oma elus muudatusi tehes keskenduda oma 'miks' -le ja olla realistlik. Kaalukaotus tahe varsti järgima.

Elu koos liigsöömishäiretega

Stressi korral vaadake meie nimekirja 32 toitu, mis lülitavad stressihormooni välja. Dr Lee ütleb, et vältige neid kiirparandusi, kui otsite tõesti pikaajalist edu.

Ja sel hetkel, kui pöördute tagasi oma vanade viiside juurde, saate lõpuks pluss rohkem juurde. Kui dieet paneb teid läbima hullumeelseid piiranguid, mis teate, et see ei toimi pikaajaliselt, siis mis mõte sellel on? Selle asemel keskenduge seadistamisele tervislikumad harjumused enda jaoks, mis on teie jaoks pikemas perspektiivis edukas.

intuitiivne soomise kaalulangus treener

Shutterstock Dr Lee nõustub, et väike järeleandmine 'mõõdukalt' on täiesti okei ja võib olla kasulik teie kaalulanguse pikaajaliseks intuitiivne soomise kaalulangus treener. Ta ütleb, et see kõik on seotud osade mõistmisega ja mitte üle parda ajamisega, kui otsustate ennast ravida. Lihtne näide sellest on see, kui otsustate nautida portsu jäätist nautimiseks, selle asemel, et pool pinti ühe istungiga valmis saada.

Shutterstock 'Ärge suhestage tervislikke toite nii igavaks kui emotsioonideks, sest sel hetkel, kui te seda teete, seate end sabotaažiks päevadel, kui olete maas või stressis,' ütleb dr Lee. Oma toidule emotsioone seades loote endale tõkkeid.

intuitiivne soomise kaalulangus treener

Kui peate teatud toite heaks või halvaks või igavaks või lõbusaks, kogete hiljem vaimseid tõkkeid. Kuid kui te need tõkked ületate ja lasete kogu toidul lihtsalt toiduks olla, leiate end liikumast nn intuitiivne söömine —Praktika, kus lasete oma kehal intuitiivselt süüa seda, mida ta ihkab.

See annab endale ka ruumi, et tegelikult ihaldada ja nautida neid 'tervislikke' toite, mida olete varem pidanud igavaks, selle asemel, et neid põlata ja ainult neid 'lõbusaid' toite nautida.