Liigu sisu juurde

Nii et proovi julgelt oma lemmiktoitude vegeversioone. Tegelikult tuvastas üks uuring, milles osales umbes täiskasvanut, tugeva seose pärast süsivesikute tarbimist kõrgema insuliinitaseme ja suurema kehamassiindeksi KMI vahel. Pooleti: Kefir nisu leib.

Taimetoitlus on viimastel aastatel muutunud üha populaarsemaks.

Mis on taimetoitlus?

Seda dieeti seostatakse väiksema krooniliste haiguste riskiga ja see võib aidata kaalulangust 1. Kuid taimetoidul võib teil olla raske kaalust alla võtta - eriti kui sööte liiga palju rafineeritud süsivesikuid või kõrgelt töödeldud toitu.

See artikkel selgitab, kuidas kaalust alla võtta taimetoidul. Mis on taimetoit?

  • Põhjuseid, miks keegi otsustab taimetoidu kasuks, on mitmeid.
  • Kaalulangus 2 nadalat
  • Kiire kaalulanguse napunaited uleoo

Taimetoit ei hõlma liha, kala ega linnuliha. Mõni inimene võib seda dieeti järgida usulistel või eetilistel taimetoit toiduainete kaalulangus, samas kui teised juhivad tähelepanu selle võimalikule tervisele. Taimetoidu peamised tüübid on: Lakto-ovo-taimetoitlane: lubab mune ja piimatooteid, kuid ei hõlma liha, kala ja linnuliha Lacto-taimetoitlane: lubab piimatooteid, kuid ei hõlma mune, liha, kala ja linnuliha Ovo-taimetoitlane: lubab mune, kuid ei hõlma piimatooteid, liha, kala ja linnuliha Vegan: ei hõlma kõiki loomseid tooteid, sealhulgas mett, piimatooteid ja mune Muud taimsed toitumisharjumused hõlmavad fleksitaarset mis hõlmab mõnda loomset toitu, kuid enamasti taimetoitu ja peskataari mis sisaldab kala, kuid mitte liha dieeti.

Taimetoitlus keskendub tavaliselt puuviljadele, köögiviljadele, täisteratoodetele, kaunviljadele, pähklitele ja seemnetele. Need toidud sisaldavad rohkesti kiudaineid, mikrotoitaineid ja kasulikke taimset ühendit ning kaltsiumi, rasva ja valku on neil vähem kui loomses toidus. Kuna see dieet rõhutab toitainerikkaid toite, on see seotud vähenenud südamehaiguste, teatud vähivormide, diabeedi ja kõrge vererõhu 2, 3, 4, 5.

Veelgi enam, uuringud näitavad, et taimetoidu järgimine võib olla tõhus viis kaalu langetamiseks 6, 7.

Taimetoitluse nõuded

Taimetoitluse eelised sõltuvad aga suuresti sellest, millist tüüpi toite sööte ja üldistest toitumisharjumustest. Liiga paljude kõrgelt töödeldud toitude ülesöömine või valimine annab vähem eeliseid kui rafineerimata, tervetel taimsetel toitudel põhinev dieet - ja sellel võib olla mitu varjukülge. Kokkuvõte Taimetoit jätab välja liha, kala ja linnuliha ning keskendub enamasti taimsetele toitudele. See on olnud seotud kaalulanguse ja vähenenud krooniliste haiguste riskiga, kuid need eelised sõltuvad sellest, milliseid toite te sööte.

  • Taimetoitlus on viimastel aastatel muutunud üha populaarsemaks.
  • Kuidas poletada rasva relvadel
  • Looduslikud salendav ained

Taimetoidul kaalu kaotamise takistused Kuigi taimetoitlus võib tunduda tõhus viis liigse kehakaalu langetamiseks, võivad mitmed tegurid selle ära hoida.

Süüakse suuri portsjone ja pole piisavalt valku Kui sööte rohkem kaloreid kui vaja, võib tulemuseks olla kaalutõus. Isegi kui täidate taimetoidul toitainerikkaid toite, aitate end võib-olla suurematest portsjonitest, kui vaja.

Samal teemal

See on eriti tavaline, kui kaldute valkude tarbimisse. Valk võib suurendada täiskõhut, vähendades näljat reguleeriva hormooni ghrelin taset, mis võib omakorda vähendada teie üldist taimetoit toiduainete kaalulangus ja soodustada kehakaalu langust 8, 9, Kui te ei söö piisavalt valku, võite täisväärtuslikkuse saavutamiseks süüa rohkem toitu - see takistab teie kaalulanguspüüdlusi.

Ehkki teie valguvajadusi saab taimetoidul hõlpsalt täita, taimetoit toiduainete kaalulangus teil esmalt tekkida raskusi, kui eemaldate liha dieedist.

taimetoit toiduainete kaalulangus kaalulangus pimples

Kaalulanguse tsooni diagramm liiga palju rafineeritud süsivesikuid Toite, milles on palju rafineeritud süsivesikuid, näiteks leiba, pitsat ja makarone, võib taimetoidul olla lihtne üle süüa. Need on laialdaselt saadaval ja võivad mõnikord olla ainsad taimetoidud restoranides või koosviibimistel.

Taimetoitlus nõuab toitumiseksperdi teadmisi

Rafineeritud süsivesikute rikkad taimetoit toiduainete kaalulangus sisaldavad tavaliselt kiudaineid ega piira nälga sama palju kui täisteraviljadest koosnevad keerulised süsivesikud. Selle tulemusel saavad nad teile liigseid kaloreid laadida Veelgi enam, mõned uuringud viitavad sellele, et rafineeritud süsivesikud vabastavad täiendava insuliini - hormooni, mis reguleerib veresuhkrut. See võib aidata kaasa ka kaalutõusule 12, Tegelikult tuvastas üks umbes täiskasvanut hõlmav uuring tugevat seost süsivesikute tarbimise järgselt kõrgema insuliinitaseme ja suurema kehamassiindeksi KMI vahel Taimetoit toiduainete kaalulangus toitude üleküllus Taimetoidule üleminekul võiksite oluliselt suurendada rasvasisaldusega taimse toidu tarbimist.

Taimetoit sisaldab sageli pähkleid, seemneid, pähklivõid, avokaadosid või kookospähkleid. Ehkki need toidud on uskumatult toiteväärtused ja täidis, annavad nad ka 9 kalorit grammi kohta - võrreldes 4 kalorit grammi valkude ja süsivesikutega. Näiteks 2 supilusikatäit 32 grammi maapähklivõid pakitakse ilmatu kalorit, millest tuleb rasva Veelgi enam, paljud inimesed söövad rohkem kui pähklivõid ja muid tervislikke rasvu soovitatavas koguses.

Keskendumine kõrgelt töödeldud taimetoitudele Kui loote taimetoidu osana liiga palju töödeldud toite, võib teil olla raske kaalust alla võtta.

Küsimuse vaimne pool

Lugematud tooted on tehniliselt taimetoitlased, kuid sisaldavad ebavajalikke lisaaineid ja muid ebatervislikke koostisosi. Näited hõlmavad köögiviljaburgereid, lihaasendajaid, sügavkülmikuid, küpsetisi, pakendatud magustoite ja veganjuustu.

taimetoit toiduainete kaalulangus zumba kaalulangus kiire

Need toidud on sageli pakitud mitte ainult naatriumi, tugevalt töödeldud keto os maksimaalne kaalulangus, keemiliste säilitusainete ja värvainete, vaid ka kalorite ja lisatud suhkrutega. Selle tulemusel võivad need liigse söömise korral kaasa aidata kaalutõusule. Tegelikult seostas ülevaade ultra töödeldud toidu tarbimise suurenenud rasvumise riskiga, samuti kõrgema LDL halva kolesterooli ja vererõhu tasemega Kokkuvõte Mõned taimetoidu kaalust alla võtmise takistused hõlmavad vähese valgu söömist ja liiga suurt sõltuvust rafineeritud süsivesikutest, kaloririkast toidust ja kõrgelt töödeldud toodetest.

Näpunäited kaalust alla võtmiseks taimetoidul Taimetoidul kaalulanguse soodustamiseks võib aidata mitu strateegiat, sealhulgas: Täida pool taldrikust mitte tärkliserikkad köögiviljad.

Critical Reviews In Food Science \u0026 Nutrition - Dr. John McDougall, MD

Kiudaineköögiviljade, näiteks spargelkapsas, lillkapsas, suvikõrvits, lehtköögiviljad ja seened, valimine aitab teil püsida täisväärtuslikult ja vähendada kalorikulu. Sisaldab valku igas söögikorras ja suupistetes. Kõrge valgusisaldusega taimetoit sisaldab oad, pähkleid, seemneid, läätsi, muna, piimatooteid ja sojatoite näiteks tempeh, tofu ja edamame. Keerukate süsivesikute valimine.

Need täiust suurendavad toidud hõlmavad täisteratooteid, tärkliserikkaid köögivilju, puuvilju ja kaunvilju.

taimetoit toiduainete kaalulangus ghetto barbie kaalulangus

Vaadates oma portsjonit kõrge kalorsusega toitu. Paaritage pähkleid, seemneid ja tervislikke rasvu madalama kalorsusega toitudega, nii et te ei sööks üle. Söön enamasti terveid toite. Töötlemata toidud, näiteks terved puu- ja köögiviljad, ei sisalda tarbetuid koostisosi. Kõrgelt töödeldud toidu piiramine.

Vegetarian toitumine kaalulangus

Vältige lihatoite, külmutatud toite ja muid ultra-töödeldud toite, kuna need sisaldavad tõenäoliselt ebatervislikke lisandeid, lisa soola ja lisatud suhkrut. Tasakaalustatud taimetoit, mis rõhutab tervet taimset toitu ning piirab rafineeritud süsivesikuid ja kõrgelt töödeldud tooteid, võib aidata teil kaalust alla võtta.

Kuid ärge unustage ka teisi olulisi kaalulangetajaid, nagu korralik uni, hüdratsioon ja kaalulangus lihtsalt veega koormus. Kokkuvõte Valkude lisamine kõigisse söögikordadesse, rohke tervete toitude söömine ja tugevalt töödeldud toodete eemaldamine on vaid mõned tehnikad, mida saate taimetoidul kaalu langetamiseks kasutada.

Taimetoidud, mis aitavad kaalulangust Kaalukaotuse tugevdamiseks valige taimetoit, taimetoit toiduainete kaalulangus on rikas tervete, minimaalselt töödeldud taimsete toitude poolest. Sõltuvalt konkreetsest režiimist võite lisada ka piimatooteid või mune. Toiduained, mida tuleks kaalulanguse tagamiseks vältida dieedil Kuigi enamik taimset toitu on looduslikult tervislik, kipuvad kõrgelt töödeldud taimetoidud seda olema vähem.

Kui kaalulangus on taimetoitlane, peate järgmisi rasvapoleti soomine piirama või neid vältima: Tugevalt töödeldud taimetoidud: köögiviljaburgerid, lihaasendajad, sügavkülmikud, külmutatud magustoidud ja piimatoodete imitatsioonid Rafineeritud süsivesikud: valge leib, valged makaronid, kotid ja kreekerid Suhkrurikkad toidud ja joogid: Kommid, küpsised, saiakesed, lauasuhkur, soolad, puuviljamahlad, energiajoogid ja magus tee Lisaks proovige vältida mis tahes toidu eriti suuri portsjoneid - eriti neid, kus on palju suhkrut ja kaloreid.

Kokkuvõte Kui soovite taimetoidu kaalust alla võtta, peaksite vältima kõrgelt töödeldud tooteid, rafineeritud süsivesikuid ja suhkrurikkaid jooke. Taimetoit toiduainete kaalulangus taimetoidu söögikava kehakaalu langetamiseks See 5-päevane söögikava pakub paar ideed taimetoiduks kehakaalu langetamiseks.

Taimetoitlus ja selle nüansid

Alumine rida Taimetoit, mis keskendub toitainerikkale taimsele toidule, võib aidata teil kaalust alla võtta.

Kuid portsjonite suuruse ja kaloririkaste toitude, rafineeritud süsivesikute ja kõrgelt töödeldud toodete tarbimise piiramisel on oluline süüa piisavalt valku. Pidage meeles, et mitte kõik taimetoidud pole tervislikud.