Liigu sisu juurde

Samuti selgus, et "hilisööjad" on vähendanud insuliinitundlikkust, mis on üks diabeedi riskifaktoreid. Sel suvel hakkavad Quillian-Wolever Kristeller ja Pennsylvania ülikooli Penni stressireguleerimisprogrammi direktor Michael Baime registreerima umbes rasvunud inimest, kellest mõned on ka pikemad, et näha, kas teadlik söömine ja treenimine portsjonikontroll ja muu kaalulangetamise taktika toob kaasa püsiva kaalulanguse.

kaalulanguse uuring harvard

Muu Tõde trenni ja kaalulanguse kohta Kui oovite kaalut alla võtta, teete kahte aja: öö vähem ja liigu rohkem. Ainuüki kalorite vähendamine peak naela langema. Ainuüksi kalorite vähendamine peaks naela langema.

kaalulanguse uuring harvard

See ei tähenda, et te ei peaks trenni tegema - kasu on liiga palju, eriti pärast Elu pole ju aus. Mõelge sellele nii: kui lähete minutilisele kiirele jalutuskäigule umbes 4 miili tunnis see on minutiline miilpõletab naelane inimene Harvardi meditsiinikooli andmetel umbes kalorit.

Kas soovite oma saavutust tähistada? Selle harjutuse kustutab kiiresti suur kulbitäis vaniljejäätist või kaks väikest šokolaadiküpsist. Kui tõsisem treening on teie asi, põletab 30 minutit jõulist statsionaarset jalgrattasõitu kalorit.

Parimad ja halvimad viljad kaalust alla võtmiseks

Kuid see pühitakse ühe viilu pepperoni pitsa abil ära. Ei tundu õiglane, kuidas kogu selle pingutuse saab tühjaks teha paar suutäit maitsvat toitu. Kas vastus on rohkem treenimine? Tundub lihtne matemaatika: kui x minuti pikkune treenimine põletab y kaloreid, siis lihtsalt treenige kauem ja põletage rohkem kaloreid. Kuid uuringud näitavad, et see pole nii lihtne.

  • Parimad ja halvimad viljad kaalust alla võtmiseks - Tervis - sõneikid.ee
  • Fentermiin 375 rasvapoleti

Hiljuti selgitas New Scientist seda looga nimega: "Miks rohkem trenni tehes ei saa rohkem kaloreid põletada? Inimesed, kes suurendavad dramaatiliselt treeningrežiimi, leiavad sageli, et hoolimata kogu higist ja liikumisest heidavad nad vähe kilo.

You Don't Find Happiness, You Create It - Katarina Blom - TEDxGöteborg

Teadlastel on mitu teooriat, miks see nii võib juhtuda. Nad söövad rohkem.

Puu-ja köögiviljad, mis on kaalulanguselt kõige paremad Puu-ja köögiviljad, mis on kaalulanguselt kõige paremad Kõik puu- ja köögiviljad pole võrdsed. Neid on mitmesuguse kuju, värvi ja maitsega: punane, roheline, lehed, mahlased, magusad, mõrkjad, veidrad, mida te ei saa tuvastada. Kuid uus uuring näitab, et erinevad tooted võivad ka kaalukaotusele avaldada dramaatiliselt erinevat mõju.

Käisite kurnaval matkal ja olete enda üle nii uhke, nii et premeerite ennast hiljem šokolaadiga. Inimesed kipuvad üle hindama kaloreid, mida nad treenides kulutavad. Ühes uuringus töötasid inimesed välja jooksulindil ja seejärel kästi neil puhvetist süüa nii palju toitu, mis võrdus nende arvates kulutatud kaloritega.

Magustatud joogid tõstavad naistel riski rasvuda ja diabeeti haigestuda Ardo Kaljuvee Harri Hanson, Liina Karron Ülekaal, rasvumine ja II tüüpi diabeet — kõik, mis suurendavad südamehaiguste ja teiste tüsistuste riski, on hakanud ligi 30 aasta vältel USA-s järjest laiemalt levima. Kas kõik see on kokkusattumus? Ilmselt mitte. Lastega tehtud uuringud näitavad, et magusate jookide tarbimise ja rasvtõve vahel on tugev seos. Analoogilise uuringu tulemusi täiskasvanute kohta ei olnud artikli koostamise ajal veel saada.

Nad arvasid, et nad on põletanud umbes kalorit ja söönud umbeskui nad olid tõesti põletanud vaid Nad liiguvad vähem. Läksite hommikul sellele kurnavale matkale, seega laiutasite ülejäänud päeva diivanil. Teine teooria on see, et inimesed teevad trenni tasa, kulutades ülejäänud aja istuvana.

  • Tõde trenni ja kaalulanguse kohta | Keskkond | May
  • Kuidas poletada keha rasva kiirelt

Neid nimetatakse "kompenseerivateks käitumisteks", kui liikumine ja kaalulanguse uuring harvard tasakaalustavad üksteist. Kuid treeningfüsioloog Lara Dugas Loyola ülikoolist seda ideed ei osta.

Magustatud joogid tõstavad naistel riski rasvuda ja diabeeti haigestuda - Eesti Päevaleht

Teooria, mis tundub olevat kõige mõttekam, on see, et kui teete rohkem trenni, kohandub teie keha, kulutades vähem energiat sisemistele funktsioonidele alates immuunsüsteemist kuni seedimiseni.

Teadlased arvavad, et need süsteemid, mis töötavad taustal ja kulutavad kaloreid, muutuvad tõhusamaks, kui te rohkem treenite.

kaalulanguse uuring harvard

Harjutuse roll Esiteks, ärge hakake mõtlema, et võite treeningu vahele jätta. See on üldise tervise jaoks hädavajalik koostisosa ja see, mida see teie kehas teeb, on sama uskumatu kui see, mida see teeb väljaspool.

Puuviljad, mida süües kaal langeb

Matemaatik ja rasvumise uurija Kevin Hall selgitas aga Voxile, miks suurema treeningu lisamine tõenäoliselt kaalukaotust ei too. Hall kasutas riiklike tervishoiuinstituutide kehakaalu planeerija arvutamiseks, et kui naelane mees lisab kuu aega neli päeva nädalas 60 minutit keskmise intensiivsusega jooksu, hoides samal ajal oma kalorite tarbimist, kaotaks ta viis kilo. Nii et kui keegi üritab palju kaalust alla võtta, võtaks ainuüksi füüsilise koormuse põhjal kilogrammide kaotamine proovida palju aega ja vaeva.

Kuid loomulikult ei tähenda see, et peaksite tühistama oma jõusaali liikmelisuse ja viskama tossud kapi taha.

kaalulanguse uuring harvard

Liikumine on endiselt kaalulangetamise ühe-kahe löögi põhiosa. Sa pead lihtsalt ühendama selle kalorite kontrolliga. Nii et jah, jälgige küpsiseid ja suupisteid, kui proovite kaotada armastuse käepidemeid, kuid jätkake alati kaalulangus rindade valus. See on söömise ja liikumise kombinatsioon, mis nõuab tervislikuks muutmiseks nutikat söömist ja regulaarset liikumist.

kaalulanguse uuring harvard

Mõnikord ei tundu vormis kaalulanguse uuring harvard lihtsalt õiglane. Kuid see on seda väärt.

kaalulanguse uuring harvard

Nägema