Liigu sisu juurde

Sellisel juhul oleks tark üle vaadata, kui palju päevas tegelikult süüakse, kui palju oleks vaja süüa ning mõistlik oleks alustada hoopis rohkem söömisest. See oli aga muidugi mulle vastuvõetamatu, kuna uskusin, et iluvõimlejad peavad olema perfektsed ja piitspeenikesed. Samuti kipub rasv enne lahkuma näost ja rindadelt kui reitelt või kõhult. Ma isegi ei tea, kust see julgus tuli, aga ma tegin selle koolituse läbi, filmisin kaks korda litsentsivideot ja sain lõpuks tunnistuse. Ma oleks ju hakkama saanud, aga.. Siiamaani ei lähe mul kõht enne järgmist toidukorda tuntavalt tühjaks.

Home Nr. Miks kaal ei lange?

  • AKF, Kategooria Ka esteetiliste spordialade riske saab maandada See on teine postitus seeriast, mille eesmärk on juhtida tähelepanu sellele, milline — positiivne või negatiivne — mõju võib olla treeneril noore sportlase vaimsele tervisele ja tulevikule.
  • Miks kaal ei lange? – Ajakiri SPORT
  • Kuidas minust treener sai?
  • Kiire kaalulangus võib hävitada lihaseid - Tervis - sõneikid.ee
  • Hclf kaalulangus taimetoitlane

Tavaliselt kipub olema ikka nii, et vähemalt paar-kolm kilo tundub olevat üleliia. 30 paeva kehakaalu languse sooki puutuvad iga päev kokku küsimusega, miks minu kaal ei lange. Järgnevalt toome välja mõningad kaaluseisaku põhjused ja võimalikud lahendused.

Kes mind on jälginud, siis teab, et kasutasin seedeensüüme kogu oma eelmine prepp toimetaja märkus: hooaja ettevalmistus. Mingi aeg said need aga otsa ja ei ostnud uusi. Nüüd, kui panin jälle suuremat rõhku toidulisanditele, otsustasin ka seedeensüümid tagasi menüüsse tuua. Seekord proovisin ära Digest Spectrumi. Nüüd ma saan jälle aru, miks ma seedeensüüme üldse hakkasin võtma.

Sa sööd liiga vähe! Üldlevinud on arvamus, et mida vähem sööd, seda kiiremini kaal langeb. Osaliselt vastab see tõele — kaal langeb eriti kiiresti veel siis, kui teed päev läbi trenni ja mitte midagi ei söö.

USKUMATU KAALULANGUS

Aga kui jätkusuutlik selline tegevus on? Kas sinu eesmärk on langetada pelgalt kaalunumbrit või siiski rasvaprotsenti, et ka parem välja näha?

hakka kaalulangus treener

Me näeme päevast päeva inimesi peamiselt naisikelle päevane kaloraaž on madalam isegi baasainevahetuse hakka kaalulangus treener.

Sellisel juhul on organism tohutul säästurežiimil, ainevahetus ei toimi korralikult ja seetõttu ei lange ka kehakaal.

hakka kaalulangus treener

Sellepärast alustame tihtipeale kaalulangetamise teekonda hoopis kaloraaži tõstmisest, sest ei ole võimalik tervislikult kaalu kaotada, kui organism on katki. Sul ei ole ülevaadet oma energiatarbimisest!

Selleks, et kaalu alandada, tuleb tekitada energiadefitsiit, mis tähendab kas suuremaid kulutusi või väiksemat energiatarbimist. Kui soovid täpset ülevaadet oma energiatarbimise kohta, pead toiduvalikuid jälgima, toiduaineid kaaluma ja selle kõik kirja panema.

Siinkohal loevad ka väiksed tükid šokolaadi, kohvile lisatud suhkrusiirup, tarbitud alkohol, maitseveed jne. Ebapiisav füüsiline koormus.

8 kommentaari

Kaloraaž võib olla küll madal, aga kui su füüsiline koormus piirdub hommikul autosse istumise, päeval printerini liikumise ja õhtul jalutuskäiguga toidupoes, siis ei ole see kaalulangetamiseks enamasti piisav.

Püüa liikuda iga päev vähemalt tund aega.

Kuidas minust treener sai? Selline asi ei käinud isegi mitte unistustest läbi.

See ei tähenda ilmtingimata treeningut, piisab ka pikemast jalutuskäigust. Oluline on, et sunniksid ennast liikuma. Piirad ennast liialt ja annad mingil hetkel kõikidele isudele järele.

hakka kaalulangus treener

Loobudes täielikult ühest või teisest toidust tekitame nn keelatud vilja efekti. Kaalu langetamiseks ei ole vaja täielikult loobuda tuntud patutoiduks peetavast šokolaadist. Sööd liiga ühekülgselt ja arvad, et teed seda tervislikult.

Hakka Noodles in a pressure cooker 😱 -- Easy and tasty -- No Veggies--

Tervislik toitumine tähendab mitmekülgset menüüvalikut. Mida mitmekülgsemalt toitud, seda suurem on tõenäosus, et saad toidust kätte kõik vajalikud vitamiinid ja mineraalained. Tervislik toitumine ei tähenda vaid hakka kaalulangus treener ja juurviljade söömist.

hakka kaalulangus treener

Ära unusta tarbida ebatervislikuks tituleeritud süsivesikute allikaid nagu näiteks kartul ja riis. Loevad ikkagi toitude kogused ja makrotoitainete optimaalne vahekord. Ei ole mingit imetoitu, mis hoobilt su kaalu langetaks.

Kuidas minust treener sai?

Samuti pole vaja mõelda, et üks või teine konkreetne toiduaine muudab kedagi paksuks. Keskendud vaid aeroobsele treeningule, sest see põletab rasva. Kindlasti oled kuulnud ütlust sweat is the fat crying. Tegelikult higistad aeroobse treeninguga välja kehast vedelikke, mitte aga rasva.

Samal teemal

Aeroobne koormus on alati omal kohal, kuid ära unusta sealjuures ka jõutreeningut. Mida suurem on lihasmass, seda rohkem kulutab keha kaloreid.

hakka kaalulangus treener

Oled liigselt stressis. Vastutusrikka töö ja muude kohustuste tõttu on stress kerge tekkima. Paraku on ülemäärane stress üks põhjuseid, miks kaal tihtipeale ei lange.

Kuna tööl ja eraelus on pinget niigi, siis ära tekita seda juurde alatasa oma kaalu peale mõeldes.