Liigu sisu juurde

Kuidas kontrollida pulssi Südame löögisagedust saate tunda, pannes oma kaks esimest sõrme randme siseküljele, küünarnuki siseküljele, kaela küljele või jala ülaosale. Seetõttu on mõnikord raske noorukite kardiovaskulaarset tervist, vererõhku ja pulssi adekvaatselt hinnata. Meie südame löögisagedust mõjutavad arvukad tegurid, sealhulgas meie vanus, tervislik seisund, ravimid, toitumine ja fitness. Üks parimatest viisidest treeningu edenemise tagamiseks on treeningu ajal pulsi jälgimine. Ning inimene hakkab ennast rohkem piitsutama. Emotsioonid võivad mõjutada südame löögisagedust; näiteks võib erutus või hirm tõsta pulssi.

ggt ja kaalulangus rasva poletusmeetodid jooksulint

Kõrge pulss Pulssi kontrollimine treeningu ajal ja pärast seda võib teie üldise vormisoleku üsna täpselt hinnata. Seda seetõttu, et mida füüsiliselt vormis sa oled, seda kiiremini keha taastub ja pulss normaliseerub. Teie südame löögisageduse taastumine on näitaja selle kohta, kui kiiresti keha pärast treeningut normaalse puhkeseisundi taastab.

ideaalne nuud kaalulanguse ulevaated kaalulangus naela ekvivalent

Keskmise täiskasvanu puhkeolekusagedus on Ameerika Südameliidu andmetel 60— lööki minutis. See kehtib aastase mehe kaalulangus sudame loogisageduse vahemik, kuid aastaste keskel oleva mehe normaalne treeningujärgne pulss sõltub treeningutasemest ja südame tervisest. Südame löögisageduse taastumise uurimine Teie pulss võib normaliseeruda üks tund pärast kerget kuni mõõdukat füüsilist tegevust, kuni neli tundi pärast intensiivsemat tegevust ja kuni 24 tundi pärast ülimalt intensiivset treeningut.

kaalulangus parast farting kaalulangus kurgi veega

Aasta veebruaris läbi viidud uuring, mis avaldati Treeningfüsioloogia ajakiri uuris südame löögisageduse taastumist ja selle seost suremusega. Uurijad uurisid, kui kiiresti pulss normaliseeruma hakkab.

  1. Poletage xt rasva poleti

Kui olete treeningu lõpetanud ja teie südame löögisagedus väheneb esimese minutiga 15 kuni 20 löögi võrra, peetakse seda terve, heas vormis inimese jaoks normaalseks. Tulemuste põhjal peeti treeningujärgse südame löögisageduse vähenemist 12 BPM või vähem ebatervislikuks ja see suurendab asümptomaatiliste inimeste südamehaiguste riski. Mõõduka intensiivsusega treeningu järgimine Umbes minut pärast mõõdukalt intensiivset treeningut peaks teie pulss langema umbes 15 kuni 20 BPM ja seejärel jätkama langemist ühtlases tempos.

  • Ohud kehakaalu langetamisel | Tervisliku toitumise informatsioon
  • Sarah kaalulangus
  • Kaalulangus peatas minu perioodi
  • Kas ma saan oma südame löögisagedust muuta?
  • Mitu lööki minutis süda peaks lööma ja miks on oluline sellest teada saada? - Spasm - May
  • Pulss teismelisel: norm vanuse järgi, millest see sõltub - Ühiskond -
  • Millal pöörduda arsti poole pulsi kohta Mis on teie pulss?

Südame löögisageduse taastumine sellest vahemikust madalamal võib olla märk halbast südametegevusest, ületreenimisest või kehvast füüsilisest tervisest. Südame löögisageduse normaalse puhkerežiimi taastamiseks kulub mitu tundi.

Mis on normaalne südame löögisagedus ja mis seda mõjutab?

Pärast kõrge intensiivsusega treeningut Pärast kõrge intensiivsusega treeningut võib teie südame normaalse pulsi taastumine võtta 24 tundi või kauem. Teie pulss peaks mõni minut pärast treeningu lõppu ikkagi langema 15—20 BPM, kuid püsib tundide jooksul kergelt kõrgendatud.

Selle pikema taastumisaja põhjuseks on see, et treeningu kõrge intensiivsusega olemus stimuleerib teie kehale aeroobset ja anaeroobset toimet - omamoodi kahekordne löömine. See põhjustab hormoonide, näiteks kasvuhormooni ja testosterooni vabanemise suurenemist, samuti suurenenud valgusünteesi ja südame löögisageduse suurenemist treeningu ajal. Ühiselt aitab kaalulanguse valjakutse voitja kulutada kaloreid tavapärasest kõrgemal kiirusel ja hoiab teie pulssi pikka aega kõrgena.

Seetõttu peate enne kõrge intensiivsusega treeningute proovimist nõu pidama oma arstiga. Kõrge pulss Kui teie südame löögisagedus püsib pidevalt kõrgemal või suureneb pärast treeningut, võib see olla probleemi märk. Peaksite oma arstiga nõu pidama.

kiire voimalused kehakaalu langetamiseks kaalulangus parast crossfit

Mida otsite, on südame löögisageduse kiire langus paari esimese minuti jooksul pärast treeningut normaalsele tasemele 60—80 BPM.

Vastavalt Mayo kliiniku andmetele kontrollige pulssi kaelal või randmel - iga kolme kuni viie minuti järel pärast treeningut, et tagada kõrge pulsisageduse püsiv langus normaalseks. Viimased Artiklid.

  • NORMAALNE TREENINGUJäRGNE PULSS AASTASELE MEHELE - TERVIS -
  • Ve fat burning body slimming machine review
  • Nutrimosti kaalulangususteemi kulu
  • Ripple laine pinge.
  • Mis on normaalne pulss? - Ruum -
  • Mida peaks mu südame löögisagedus olema ja mis seda mõjutab? - Tervis + ravim
  • Ebanormaalsed südamerütmid ja häired Pulss peab olema ühtlane ja löögi vahel peab olema regulaarne intervall.