Liigu sisu juurde

See on suurepärane viis pinguldavate põskede pinguldamiseks pärast kehakaalu kaotamist. Ainus viis kahju korvamiseks on tervislike tervislike toitude söömise tavade kaasamine. Kui aga toores köögivilja söömine on teie jaoks keeruline, tarbige nii keedetud kui tooreid toite. Enne näo naha seisundi parandamist pidage meeles, et silmade ümbruses olev epiderm, õhuke nagu paberpaber, annab väga kiiresti kõik vaevused.

Kuid osade inimeste jaoks kaasneb märkimisväärse naha pingutamine parast kaalukaotust uus probleem — lodev nahk. Õnneks on ka sellele murele lahendus olemas.

TOP-viisid naha pingutamiseks pärast kehakaalu kaotamist

Kui suudad endas järgnevad harjumused juurutada ja järgid kõiki nõuandeid, siis juba mõne aja pärast on su nahk ilus ja elastne. Edukas kaalukaotus on alati suur saavutus ning seda tasub igal juhul tähistada.

Kontrolli kaalukaotamise protsessi. Enamikel juhtudel tekib üleliigne nahk just seetõttu, et kaalukaotus on sinu keha jaoks liiga kiiresti toimunud. Nahale tuleb aega anda, vastasel juhul kaotabki sinu nahk elastsuse. Tarbi rohkem vett. Piisav vee tarbimine on sinu tervisele igati kasulik ja lisaks muudab see su naha tugevamaks ja siledamaks. Proovi juua vähemalt kuus klaasi vett päevas.

naha pingutamine parast kaalukaotust

Käi regulaarselt trennis. Lihastreening mõjub lihastele hästi ning need moodustavad sinu naha alla tugeva toe. Niisuta nahka.

Lõtvunud kõhuseina plastika

Võimalusel kasuta E-vitamiini sisaldavat niisutajat. Samuti võid proovida kookosõli, mis on täiesti looduslik ja rahustab nahka.

LIGHTEN 2 TONS OF SKIN COLOR WITH 2 MATERIALS👍APPLY IT 2 TIMES A WEEK, GET PORCELAIN SKIN #Wrinkle

Seda sisaldavad paljud kehakreemid, kuid nahka võid niisutada ka puhta kookosõliga. Kõhulihaseid treenivad harjutused. Kõige esimesena annab kaalukaotus endast märku just kõhupiirkonnas ning seetõttu tekib just sinna kõige rohkem üleliigset nahka.

Kuidas nahka pärast kaalulangust pingutada

Ole kõhtu treenides väga järjekindel, tulemused ei anna endast üleöö märku. Võta endale paar korda kuus aega, et massaaži minna. See turgutab sinu vereringet.

naha pingutamine parast kaalukaotust

Kui puudub võimalus professionaali külastamiseks, siis võid vabalt ka ise endale massaaži teha. Kaitse nahka liigse päikese eest. Väldi liigset päevitamist ja solaariumis käimist — see kaalulangus krny ka tarika kahjustab sinu naharakke.

Gravitatsioon tõmbab õlavarre nahka allapoole ning põhjustab naha lõtvust, mida ei saa parandada dieedi või trenniga. Õlavarreplastikaga saab õlavarre ümber modelleerida, pingutades ripnevat nahka.

Sama kehtib ka kloorivees ujumise kohta, sest kloor kuivatab nahka. Kui käid ujumas, siis ära unusta peale seda end pesta ning nahka niisutava kreemiga hellitada. Koori keha meresoolaga.

naha pingutamine parast kaalukaotust

Mõned teadlased on öelnud, et meresoola sisaldavad kehakoorijad parandavad sinu vereringet, aga lisaks aitavad ka naha elastsena hoida. Muutust näed juba paari nädala pärast.

Sea endale eesmärk. Kui oled enda jaoks kindla plaani paika pannud ja näed vaimusilmas, milline elastse nahaga välja näeksid, siis see on parim motivaator üldse!

  1. TOP-viisid naha pingutamiseks pärast kehakaalu kaotamist Analüüsib Kaalukaotuse tagajärjel kaotab nahk oma tugevuse ja elastsuse, muutub lõtvuseks ja rohkeks.
  2. Kuidas nahka pärast kaalulangust pingutada - Nahahooldus -
  3. TOP-viisid naha pingutamiseks pärast kehakaalu kaotamist - Analüüsib

See aitab sul rohkem pingutada ja pisiasjadele tähelepanu pöörata. Ole kannatlik. Kehal läheb uue suurusega harjumiseks aega ning sinna ei saa midagi parata. Kui kaalukaotus oli suur, siis ei pruugigi sinu nahk sellest kunagi sajaprotsendiliselt taastuda.

Kuid ära lase end sellest häirida! Sa oled oma elus teinud läbi suure muutuse ja sinu enesetunne on seeläbi kindlasti paranenud.